Song of Ghibli

1 0 0
                                    

He - Like lightningstorms or like angels or like My Neighbor Totoro or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like or like Howl's Moving Castle or like Ponyo or like Ponyo or like fishes or like Benee or Benee.
She - Like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like interior castles or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like ice castles or like icestorms or like icestorms or angelstorms or like icestorms or like the storm of the moving castle or like "'Castle in the Sky by Ghibli'" or like icelightnings or like icestorms or like icestorms or angels or angels,
Dark Academia - Like lightnings or like icestorms or like Howl's or like Spirited or like Ponyo or like Kiki or like Totoro or like water or like paint or like Totoro or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like humility or like icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like cosmos or like angels or like Kiki's score or like osts or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms.
St. Teresa of Avila - Like Totoro or like daughters or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like pterodrakun or like esotericism or like metaphors or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like talking pianos or like icestorms or like angels or like Totoro or Totoro.
St. Catherine of Genoa - Like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Calcifer or like icestorms or like icestorms or like little kids like old men or like Sophie or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like anime or like icestorms or like icestorms or like fucking swearing or like icestorms or like agree to disagree or like Christianity or like Shintoism or like Buddhism or like ignorance or like arrogance or arrogance.
St. Catherine of Sienna - Like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like lightningstorms or like papers or like leaves or like lavalightnings or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or like Leonid or like Lisbon or like New England or like mistakes or like typos or like icestorms or like a shishi-odoshi or shishi-odoshi.
St. Catherine of Balogna - Like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like starstorms or like meteorstorms or like angelstorms or like plumage or like vileplumes or like roselias or like pikachus or like volt tackles or like iron tails or like icestorms or like ice angels or like icestorms or like stars or stars.
KSI - Like lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestars or like icestars or like pokemon or like "'Pikachu's Vacation'" or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like ice angels or like icestorms or like icestars or talking pianos or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestars or starshowers or like Earthbound or like Lucas and the Dragon or like Onett or like Twoson or like Threed or like Fourside or like icestars or like icestars or like icestars or like icestars or like ices or snowstorms or like icestars or icestars.
St. Moses - Like lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Kiki delivering the torah to us or like icestorms or like angels or like icestars or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestars or like lavastars or like icestars or like plasmastars or like icestars or like lightnings or like arrogance or arrogance.
St. Enoch - God bless Testament of Solomon or like icestorms or like icestars or like icestars or like patience or like Qunitus or like Thaddeus or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestars or like electricstar-like, caltrop-like, rainbow-like, lightningstorms or like stars upside down or like iron tails or like pikachus or like double-team or like shadow clone jutsu or like icestorms or icestorms.
Rahab - Like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like patience or like love or love or like Salmon or like Boaz or like Ruth or like moving castles or like the feet of a deer or like feathers or like plumes or like plumage or like vileplumes or like roselias or like icestorms or like icestars or like antiquity or like icestorms or like ice angels or like ice angels or God or God.
St Jehanette - God bless Princess Mononoke or like Howl or like Sophie or like Chihiro or like Haku or like Chihiro's parents or like fiction or like icestorms or icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like moving castles or like flying brooms or like witches or like Tombo or Jiji or like icestorms or like icestorms or like icestars or like icestars or like icestars or like alliteration or like Proverbs 31 or icestorms or icestorms or like icestars or like icestars or like icestars or like icestars or like icestars or like icestars or like icestars or like icestars or icestars.
St. David - Like moving castles or like time travel or like icestorms or like Pokemon 4Ever or like icestorms or like icestorms or like red wine or like stars or like icestorms or like icestars or like icestars or like icestars or like icestars or like icestars or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestars or like plasmastars or like moving castles or like love or like church or like death or like death or death.
The Mountains - God bless The Forests or like waterfalls or like Faron Woods or like Skyview Temple or like broken discs or like icestorms or like death or like Hannah More or like icestorms or like icestorms or like father or like Father or like mother or like Mother or like icestorms or like milk or like icestorms or like icestorms or like icestars, unmelting, or like pterodrakun or like icestars or like God bless moving castles or like jiji or like Ponyo or like Sosuke or like icestorms or icestorms.
St. Shem - Like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestars, unmelting or like caltrop-like, lightningstorms or like angelstorms or like reading or like reading or like audiobooks or like icestars or like icestars or like icestars or like unmelting or like unmelting or like the tip of the horn of the moon or like icestorms or like stars or like melting stars or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or starstorms or starstorms.
St. Japheth - God bless Ham! Or like Emmerich or like Ponyo or like Sosuke or like Lisa, Sosuke's mom or like icestorms or like angels or like stars or like shiverians or like icestorms or like death or like hearts or like bandages or like stigmatas or like balance or like levies or like pulls or like trolleys or like SF or like icestorms or like rushes of gold or like icestorms or angels or angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Spirited Away or like false gold or like fool's gold or like self-love or like self-hatred or like icestorms or like icestorms or angels or angels.
Ruth - Like icestorms or like ice angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like ice angels or like icestorms or like icestorms or like ice angels or like icestorms or like icestorms or like icestars or like icestars or like moving castles or like Tatsuo Kusakabe or like Satsuki or like Mei or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like icestorms or angelstorms or like angelstars or like icestorms or like icestorms or like condescending or like icestars or like icestars or like icestars or like icestars or icestars.
God - Like icestorms or like keyboards or like keyboards or like icestorms or like pianos or like trains or like water or like shredding train tickets or like Chihiro or like tumblr or like icestorms or like antiquity or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angelstars or like churchstars or like antiquity or like plumes or like plumage or like vileplumes or like roselias or like icestorms or like tides or tides.
St. Job - Like lightningstorms or like doubt or like unbelief or like fucking duh or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like gyardoses or like icestorms or like magikarps or like goldeens or like seakings or like icestorms or like frozen rain or like frozen rain or like condescending or like icestorms or like Princess Mononoke or like demons or like shadows or like spirits or like warpaint or warpaint.
Jacques or like Isabelle - Like lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like frozen lakes or like Mary of Agreda or like Proverbs 8 or like icestorms or like Judith or like Holofernes or like Daniel or like dragons or like pterodrakun or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstars or like scarlet ribbons or like ink ribbons or like a tongue like a polaroid or like icestorms or like violence or violence.
Payton - Like Vadois or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like ice angels or like backslidden men or like women or like sexism's mean or like rude or like impolite or like wrong or like icestorms or like ice angels or like icestorms or like icestorms or like ice angels or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like arrogance or like cruel or like unusual like men or like women or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or angels or angels.
Maria Romano - Like icestorms or like angels or like Vadois or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like comets or like meteors like falling stars or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like homelessness or like rain falling like Midna's Lament or like Jeremiah's Lamentations or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or rain falling on Vadois or like Waldensians or like Waldensic Waldenses singing in a vertical or like upside down or like lightningstorms or like icestorms or angelstorms or snowstars hole or like cave looking up at dragons or like ouroboroses or like dragons or like comets upside down or like God's smiling but crying face or face.
An Old Vadois Man - Like suplexes or like Ramon Salazar or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like Princess Mononoke or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like upside down comets or like stower tower upside down or like Princess Mononoke or like Suicune or like Celebi or like icestorms or like icestorms or angels or angels.
Another Old Vadois Man - Like granddaughters or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstars or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or like phoexes or like Avila or Avila.
A Vadois Granddaughter - Like icestorms or like precipices or like golden caves or like smiles or like upside down waterfalls or like Zoras or like Gorons or like Death Mountain or like Zoras or like icestorms or like hot springs or like hearts in the upper left corner of the lightning air or cares or worries or like icestorms or like icestorms or angelstorms or angelstorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like Last Thursdayism or like icestorms or like icestorms or like love or love or Disney or like Fantasia or like wizards or like blue hats or like wands or like symphonies or suplexes or like laughingstock or like moving castles or like Calcifer or Calcifer.
Peter Geymarali - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like true bravery or like true love or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like angels or upside down angels or like forever or like immortality-like, caltrop-like, rainbow-like, lightnings-like, caltrop-like, advice-like, lightnings-like, lightnings or like icestorms or blizzards or avalanches or like bravery or true love or Disney or like Sleeping Beauty or like Mulan or like Ponyo or like Totoro or like Eden or like fallen or like lost paradises or like broken haven or like broken halos or like paintbrushes or like blood or blood.
St. Salmon - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like martyrs or like Catholicism or like Babylon or like Nimrod or like Heber or like Hebrews or like Prince of Egypt or like wind chimes or like hearts or like Ghibli or like children or like stars or starstorms or like blood or blood or like sentimentality or like icestorms or like "'11 generations at 1 time'" or like ''70 generations'" or like "'7k aeons or like wine, sweet smelling, unmixed or like aeons or like exorcisms or like icestorms or like icestars or like icestars or like icestars or like eons or like eons or like Gould or like Hippo or like J.N.'" or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angels or angels.
St. Boaz - Like lightningstorms or like theaters or like generations or like posterity or like black magic or like arrogance or like subjectivity or like objectivity or like "'Christ's Object Lessons'" or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstars or like icestars or like icestars or like icestars or like icestars or like icestars or like snowstorms or like snowstorms or like angelstars or like angelstars or like chess or like persimmons or like grass or love or love or hope or hope.
St. Joseph of Arimathea - Or like icestorms or like 40 days or like 40 nights or like 150 days or like nights or like icestorms or like The Merry-Go Round of Life or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like Joseph Wolff or like Islam or like kings or like 11 or like "'Solomon's fairer than 11 fathers.'" or like icestorms or angels or like icestorms or like snowstorms or like Bokhara or like sand or like deserts or like cacti or like Gerudo or like Ganondorf or like darkness reigns or like barefoot snowy mountains, or like pain or like jungles or jungles.
St. Claudia Procles - Like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or icestorms or angels or angelstorms or angelstorms or like Last Thursdayism or like the Omphalos Hypothesis or like icestorms or like angels or like afros or angels or like half-demons or like fill our cup or like blood or like brimming or like icestorms or angels or angels or icestorms or like stars or stars or like apples or like apples or like St. Jerome or like Cyrpian, rest in peace, or like Paulus or like Anthony or like icestorms or icestorms.
St. Job - "'Place us like seals on your heart or like seals on your arm, for love is strong like death, its envy unyielding, like the grave. It burns like blazing fire or like mighty flames. Many waters can't quench love rivers can't sweep it away. If one gave all the wealth of their house for it, it'd be utterly scorned.'" or like icestorms or angels or angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like stars or stars or stars or stars or stars or stars or stars.
St. Jehanne - "'Come away our beloved or be like young gazelles or like young stags on spice-laden mountains.'" or like icestorms or like icees or storms or angels or like moving castles or like icestorms or like Totoro or like astrology or like icestorms or like trophies or like work or like alchemy or like alchemical lightningstorms or angels or angels.
Icees.
Lights slowly turn on.
Stretching.
Eye rubbing.
Coffee.
Photography.
Parks.
Nature.
Kissing.
Love.
Stampedes.
Kings.
Queens.
Kings.
Queens.
Kings.
Queens.
Heaven.
Hell.
Weddings.
Dogs.
Dogs sleeping.
Butterflies sleeping.
AC.
Clean rooms.
Jeans.
T-shirts.
Dogs.
Butterflies.
Emily.
Jehanne.
Moses.
God.
Sleep.
Prudence.
Black.
White.
Word.
What's it say?
The end - the end.

Song of ShikonWhere stories live. Discover now