Grudzień
Leżałam na łóżku przykryta kołdrą, i spałam jeszcze. Póki do mojego pokoju nie wparowała wściekła Tamara.
Odsłoniła mi zasłony. Przez co światło, które się z nich wydostało zaczęło mnie oślepiać. Położyłam sobie poduszkę na oczy, oraz przykryłam się bardziej kołdrą.
- Nie ma spania, śpiąca królewno - brunetka wzięła moją poduszkę i kołdrę. Zmusiła mnie do otworzenia oczu.
- Tami, co ty robisz? - zapytałam. Dziewczyna przekręciła oczami.
- Kylie Valentino Flower, pamiętasz co miałyśmy robić szóstego grudnia? - spojrzałam na nią. I wzruszyłam ramionami.
Tamara zrobiła duże oczy. Zamrugała kilka razy.
- Pierniczki musimy upiec! - krzyknęła. Wypuściłam powietrze z ust.
- Zawsze robiłyśmy to dziesiątego grudnia - powiedziałam.
- Ale teraz jest inaczej. Ubierz się, bo zaraz mamy gości - zmarszczyłam czoło.
- Kogo? - brunetka walnęła się ręką w czoło.
- No Nicholasa, Oliwier oraz Aiden - skinęłam głową. Wtedy dostałam powiadomienie z telefonu.
Lecz gdy chciałam je odczytać Tamara wyrwała mi telefon.- Hej, to mój telefon! - krzyknęłam.
- „Dzień dobry maleńka, wyspałaś się?" - przeczytała mi treść wiadomości.
- Dlaczego Nicholas Whisker, tak do Ciebie pisze? - zapytała. Wstałam na równe nogi, i chciałam wyrwać jej telefon.
- Oddawaj! - krzyknęłam.
- Maleńka, oh jak słodko - przekręciłam oczami. Gdy udało mi się wyrwać telefon, zaczął dzwonić.
Nie odebrałam.
Poszłam na balkon.
- Valentina na miłość boską, będziesz chora - nałożyła na mnie kurtkę.
Miała rację nie chce być chora, spadł śnieg. Jest mroźno na dworze. A ja wyszłam w krótkich spodenkach w których pośladki miałam lekko na wierzchu. I w czarnej koszulce, z krótkim rękawem, która należała do Nicholasa
- Idę już do środka, i nie mów do mnie Valentina - skinęła głową.- I forget...Wolisz maleńka - zaczęła się śmiać. Wzięłam poduszkę z podłogi. Rzuciłam w nią. Tamara przekręciła oczami, cały czas się uśmiechając, po czym wyszła z pokoju.
- Ubierz się szybko, chyba, że Nicholas ma Ci pomóc - dodała zamykając drzwi. Rzuciłam się na łóżko, i zaczęłam pisać dalej wiadomość do niego.
Do: Nicholas Whisker
Dzień dobry, nie śpię już...
Tamara mnie obudziła :-(Od Nicholas Whisker
No maleńka jest jedenasta, już dawno powinnaś wstać :)Do: Nicholas Whisker
Nie bądź taki mądry...Od: Nicholas Whisker
Oj przepraszam, ktoś humorki ma od rana.Do: Nicholas Whisker
Nie zaczynaj...Od: Nicholas Whisker
Przyjadę, i zrobię Ci taką palcówkę, że zapomnisz jaki dziś dzień ;)Do: Nickholas Whisker
Kochany, naćpałeś się czegoś?Od: Nicholas Whisker
Nie, jestem w stu procentach trzeźwy.Jestem związku z Nicholasem od dwóch tygodni. Na razie nikt o tym nie wiem, tylko ja i on.
Gdy chciałam odpisać na jego wiadomość, dostałam kolejną:
CZYTASZ
I don't want to love you #1 [18+] (W TRAKCIE KOREKTY)
RomanceCzy to będzie prawdziwa miłość, czy raczej przelotny romans? Przeznaczenie czy zbieg okoliczności? Będą szczęśliwi? Czy stracą dla siebie głowy? Czy Kylie wyprze się uczuć którymi go darzy? ~ Dylogia LOVE #1~ 27.12.2022r.