DODATEK. THEODOR MONTGOMERY

53 6 4
                                    

Dodatek.

Pięć dni później

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Pięć dni później.

THEODOR MONTGOMERY

CZARNOWŁOSY CHŁOPAK SPOJRZAŁ
na różowowłosą dziewczynę leżącą na szpitalnym łóżku, po czym westchnął.

Nie spał od kilku dni i nadal nie sądził by dał rade.

Gdy tylko zamekał oczy widział twarz swojego martwego, najlepszego przyjaciela oraz swojej siostry bliźniaczki.

Ścisnął mocniej dłoń Roseline Montgomery i przygryzłd dolną wargę, starając się nie płakać.

Potrzebował ich.

Spojrzał na godzinę na zegarku, po czym pocałował swoją starszą siostrę w czoło i wybiegł ze szpitala.

Chodził na ich grób codziennie o podobnej godzinie.
Droga nie była zbyt długa więc po kilku minutach był na miejscu.

Spojrzał na napis na nagrobku i wytarł samotną łzę ze swojego policzka.

Abigail Montgomery
oraz Eddie Munson

1968-1985
1966-1985

"Bratnie dusze. Gwiazdy i księżyc to dwie rzeczy, które uwielbiałam z tobą obserwować, lecz patrzenie na nie bez ciebie nie było takie samo".

Skierował swój wzrok również na grób swojej starszej siostry co sprawiło, że z jego oczu wyleciało jeszcze więcej łez.

Cassie Montgomery

1963-1985

"Dziewczyna, którą kochaliśmy nad życie i z którą nigdy nie zdążyliśmy się pożegnać".

Nie potrafił zrozumieć co wydarzyło się w przyczepie Eddiego.

Policja uznała go za mordercę.

Uważali, że zamordował dziewczyne po czym sam popełnij samobójstwo. Jednak Theodor wiedział, że musiało być inaczej. Nie chciał w to uwierzyć .

Z resztą nikt kto znał Eddiego i Abigail w to nie wierzył. Wiedzieli, że nie mógł by tego zrobić.

Teraz pozostaje pytanie, co wydarzyło się tamtej nocy?

𝐌 𝑊𝑎𝑛𝑛𝑎 𝐵𝑒 𝑌𝑜𝑢𝑟𝑠 | 𝐞𝑑𝑑𝑖𝑒 𝑀𝑢𝑛𝑠𝑜𝑛✔Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz