Sziasztok! Tudom hogy régen volt már rész, tényleg nagyon sajnálom. De azért ha tetszik ez a kis sztori akkor remélem nem hagyjátok abba.
Mindenkinek szép napot!
( ˘ ³˘)♥Bakugo szemszöge:
„Gyűlölöm ezt a kis csitrit!"
-Mit tud ő rólam?!
-Oi, Bakubro! Hol voltál? All Might keresett téged. -Jött elém a furahajú.
-Mi közöd hozzá? Hagyj békén.
-Mégis mi bajod van?
-Kérdezd azt az ostoba nő személyt.
-Nem tudom kiről beszélsz.
-A húgodról te hülye!-kiabáltam.-Szólj neki hogy szálljon le rólam, mert esküszöm kinyírom! Ha még egyszer nekem esik...
-Nem.-Arca hirtelen komoly lett.
-Mi van?
-Ismerlek már. Tudom hogy milyen a természeted. És ismerem a húgomat is. El néztem hogy mindenkivel agresszív vagy és mindenkit fenyegetsz.
-Miről dumálsz??-Kérdeztem vissza.
-De nem. A húgommal szemben nem fogom tűrni a keménykedésed. Bár mennyire a legjobb barátomnak tartalak, nem fogom egy szó nélkül tűrni hogy vele is azt csináld mint akárki mással. Rendben?-Tért vissza a gyerekes arckifejezése.
-Tch! Elegem van mára a Kirishimákból! Csinálj amit akarsz!
De egésznap azon a kis libán járt az eszem.
„Még is hogy a picsába gondolta hogy így beszélhet velem?-Huh, de észre se vette hogy elő tudta hívni a szárnyait a harcunk közben."
Aya szemszöge:
Amiután kiment az a mihaszna, vissza mentem az épület tetejére, de most nem gondolkodtam egy másodpercre sem. Le léptem az épületről és ismét zuhantam.
„Meg kell csinálnod. Meg tudod csinálni. Nyíljatok ki."
Mielőtt a talajhoz értem volna, a szárnyaim kinyíltak és ismét a magasban voltam.
-Sikerült!-Landoltam a földön a sensei előtt.
-Mostantól elméleti órákat veszel heti 4 alkalommal és 2 napon edzünk!-Jelentette kis ugyan azzal a fapofával mint ahogy eddig láttam. -Mára ennyi.-Megfordult és kiment.
„Vajon ő mindig ilyen?"
Elmentem az öltözőbe, vissza öltöztem az utcai ruhámba, majd a buszmegállóhoz mentem, ahova a jármű nem sokára meg is érkezett.
A szüleink nem voltak otthon, így amit bátyámtól kaptam tankönyveket és jegyzeteket kezdtem el bújni.
Eszméletlen anyagokat tanulnak.
El telhetett pár óra, ugyanis kopogtak az ajtómon.
-Gyere!
-Csak nem tanulsz?-Jött be Eijirou.
-De igen. Amiket adtál.
-Az szuper. -Leült az ágyamra.
-Szeretnél valamit? -Kérdeztem felé fordulva.
-Bakugo...-Ekkor nagyot nyeltem. -...Mi történt?
Elmeséltem neki, hogy hogyan kötött belém és hogy én mit mondtam neki.
ESTÁS LEYENDO
Egyenlő esélyek
RomanceHogy milyen lehet szeretni? Azt mondják nehéz. Főleg ha tisztában vagy azzal, hogy a szeretett nőre más is szemet vetett. Azonban nem tudsz ellene mit tenni egy ici-pici probléma miatt. Akár hogy is nézzük ő a testvéred. Találsz egy megoldást vagy...