9.fejezet

39 2 2
                                    

Sziasztok! Áhh, már 1000 éve volt tudom. És nagyon sajnálom! A viszgáim hála istennek sikeresen véget értek, így vissza fogok térni, ígérem.

Így el is hoztam a 9.részt! Remélem tetszeni fog, jó olvasást! ❤


Aya szemszög:_

-Bakugoooo!-Kiáltottam a fiú után, aki éppen zuhanni kezdett. Utána kaptam és kezeinél tartottam. Sok sérülést bekapott már ő is.

Ahogy felnézett rám...

-Vigyázz!- Hirtelen megrántott és jobb kezét kiszabadította, majd robbantásával arrébb lökött minket, azonban a szárnyaimmal nem tudtam megtartani magunkat, így ketten kezdtünk el zuhanni.

Hiába próbáltam, a szárnyaim nem nyíltak. Valószínűleg a fáradság miatt. Bakugo is próbált robbantani, de haszontalanok voltak. Már nem volt olyan erejük mint az elején, hiszen a fiú is kezdett fáradni.

„Ez azért van, mert nem tudok segíteni. Nem voltam a hasznára. Tényleg semmire kellő vagyok! Kezdettől fogva igazuk volt a nevelőknek és Bakugo-nak is.


Nem! Nem hagyhatom, hogy ő meghalljon!"

A talaj egyre inkább közeledett és már vártam a halált, aminek már évekkel ezelőtt be kellett volna végeztetnie. Össze szorított szemekkel vártam. De nem jött el. A jelenleg második helyen álló hőssel, Hawks-sal találtam magam szembe.

-Helló! Fájt amikor leestél az égből?

-Hol van?

-Kit keresel angyalom?

-Hol...hol van? BAKUGOOO!-Kiabáltam, miközben el toltam magam a hőstől.

-Itt vagyok mögötted, ne ordibálj!-Megfordultam és nem tudom mi mozgatott, de gondolkodás nélkül átöleltem.

-Azt hittem....azt hittem hogy....

-Oi! Engedj el! Oi!

Eleget téve kérésének, elengedtem.

Ahogy körbe néztem megláttam Endeavor-t, ahogy legyőzte azt a szörnyet, amit mi Bakugo-val ketten nem tudtunk.

-A városban a kár nem súlyos annyira és a lakosok is ahogy látom jól vannak. Szép munkát végeztetek.

-Nos...ez Bakugo terve volt.-Néztem a szőkére.


<<< ------------------------------------

-Tch! Akkor mondom a tervet! Ha így harcolunk tovább, akkor a városnak is annyi lesz, úgy hogy el kell innen csalnunk.

-De a lakosságnak is segítenünk kell. Honnan tudjuk hogy nem maradtak itt?

-Én elcsalom a város abba a részbe ahol kilakoltatták az embereket, te pedig körül nézel. Ha kész vagy, akkor gyere utánam.

-Hogyan akarod el csalni egyedül? Te tényleg őrült vagy!

-Ha van más terved meghallgatom!

-Nincs....

-Jó akkor így csináljuk!


>>>-------------------------

Ezután Recover girl segítségével a sérüléseink hamar rendbe jöttek és az erőnk nagy része is vissza tért.

Épp haza fele sétáltunk a szőkével.

-Köszönöm..-A fiú csak rám nézett, olyan tekintettel, mintha nem értené, pedig biztos vagyok benne hogy tudta mire gondolok. -Hogy fedeztél néhányszor.-Ezután ismét néma, kínos csönd keletkezett.

Egyenlő esélyekOnde histórias criam vida. Descubra agora