Глава 1

267 42 5
                                    

Добре дошли в новата ми книга „Рада".

Надявам се да ви хареса.

Историята е пълна с любов, тъй като през всички тези години, в които съм писала - тя ме е вдъхновявала и ме е карала да продължавам.

Надявам се да ви хареса и да ме подкрепите в този нов проект.

Незабравяйте да натиснете звездичката и да коментирате.

Обичам ви!


Приятно четене,

- CathyWelt


*Всички имена и прилики с реални лица са случайни.

***


На Д. Д.

благодаря ти,

че чу цялата история,

още преди да бъде написана <3


I don't remember what it's like to not feel broken.

***


-        Не е честно Алекс да ме кара да мина целия град заради някакво тъпо състезание.

-        Стига де Илияна, знаеш, че това е важно за него.

Раздразнената Ила седна на една от скамейките и започна да чопли лака от ноктите си, от друга страна аз бях нетипично спокойна. Чакахме волейболният мач между Руската и Математическата Гимназия да започне и най-накрая Алекс да спре да говори за него. От две седмици не е спрял да коментира колко много се стараел и тренирал – не разбирах нищо от този вид спорт и само наблюдавах.

-        Виж, Кристиян идва. – побутна ме Илияна, сочейки един от най-добрият ми приятели, който пожелаваше успех на Алекс и се насочваше към нас.

-        Здравейте момичета. – поздрави и се настани до мен.

-        Здрасти Крис, как е?

-        Нормално Ради, да се свършва и Алекс да спре с тая тема.

Засмях се, а изражението на Ила, показваше колко беше отчаяна. Независимо, че обичаше приятеля си, този турнир и идваше в повече.

Не се бяха минали и няколко минути, когато съдията даде знак за начало.

Мачът започна убедително за Руската, особено с играта на Алекс, толкова беше надъхан. Нищо и неразбиращата от волейбол, знаех единствено кога отборите получават точка.

Рада (Фьодоров 1.0)Where stories live. Discover now