Глава 11

104 22 4
                                    

Официално не можех да спра да мисля за Дмитрий Фьодоров.

След вчерашния ден и разговора ни в кафенето, заспах и се събудих с мисълта за него.

Това беше много лошо...

Може би просто си въобразявах и всичко е заради това, че се застъпи за мен пред Ила.

Но все пак очите му, сияещи като синьото небе, не излизаха от главата ми.

Имаше дълъг списък с причини колко е грешно да мисля за блондина.

1. Има приятелка;

2. Наталия Игоровна би ме убила пред това да ми позволи да бъда с внука ѝ;

3. Дим не би ме харесал;

4. Коя съм аз, че да ме забележи?

Изпуфках, вместо да се концентрирам върху задачите си по математика, аз съм тръгнала да мисля немислимото.

Разтресох глава и се опитах поне малко да освестя мозъка си, защото има много по-важни неща от едни момчета.

***

Точно когато бях решила, че мислите ми са освободени от определени руски персони – невероятната ми приятелка Виктория ме удостои с видеообаждане директно на живо от Москва.

Щом натиснах зелената слушалка, видях усмихнатата физиономия на блондинката от другата страна на екрана.

- Какво правиш, Рада?

- Учих, Викуля, ти?

Тя завъртя очи. – Голяма скука. Днес почивам от тренировки и лежа цял ден, сетих се за теб и реших да ти се обадя.

Усмихнах се.

- Добре направи, радвам се да те чуя.

- Хайде – започна тя развълнувано. – Разказвай, има ли нещо интересно?

Едно съм запомнила от годините ни на познанство с Вика – не ѝ казвай нищо, което може да използва срещу теб.

- Нищо интересно. Ходя на училище – това е. – изведнъж се сетих. – Сещаш се за Аля Георгиева, нали?

- Да, българката, какво за нея?

- Обади ми се и ме попита дали може да измислим съвместно изпълнение за едно представление.

- Ти се шегуваш, нали?

Виктория се изправи на леглото и изражението ѝ се смени.

- Предполагам си отказала.

Замълчах и след малко отговорих.

- Всъщност приех. – Вика се взря невярващо в мен.

- Вие не се понасяхте.

- Не беше точно така.

Приятелката ми ме прекъсна.

- Как да не беше, та тя нон-стоп те гледаше все едно всеки момент ще те нападне. Как може да се доверяваш на такъв човек, не те разбирам. Ума ли си изгуби?!?

Започвах да се изнервям – това момиче винаги се опитваше да наложи мнението си.

- Тя не е същото момиче, което бе на терена – мила е.

Вика се изсмя иронично.

- Да и аз ако се бях контузила щях да се опитам да бъда по-мила. Тя просто е разбрала, че след спорта друго не ѝ е останало.

Явно изобщо не се бе усетила какво казва, защото след като осъзна пребледня.

- Ради, аз нямах предвид теб...

Не ѝ оставих време да довърши, а направо затворих.

Стиснах зъби и затворих очи. Опитвах се да дишам дълбоко, защото въздухът започна да не ми стига.

Виктория си няма и на представа какво е да се впишеш сред хората след толкова години затворен в едно общество. Нямаше и да разбере никога, защото тя имаше възможността да остане, а аз нямаше как да имам този избор.

 Нямаше и да разбере никога, защото тя имаше възможността да остане, а аз нямаше как да имам този избор

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Рада (Фьодоров 1.0)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora