Пролог

439 35 5
                                    

Радостина Бауманновна

Принцесата на Руската Федерация

Бившето величие

Московската красавица

Това бяха епитети, които се свързваха с името ми. За всички хора бях едно от тези неща и много други. За себе си аз бях едно малко и изгубено момиче.

На шестнадесет години живеех сама в държава, която беше мой дом – сам сама, без родители, без семейство. Животът ме беше научил да не се доверявам на никого, да не допускам хора до себе си, да намеря дори в самотата спокойствие.

Разочарованието беше първата стъпка към самосъжалението и тъгата. Бях едно от момичетата спрягани за следващото поколение абсолютни шампионки по художествена гимнастика. Когато нямаш какво да губиш, знаеш, че може да дадеш всичко от себе си. В същото време се самозаблуждавах, защото си мислих, че всяка следваща титла ще ме накара да се чувствам по-добре, но това така и не ставаше. На родителите ми не им пукаше дали съм национална, световна или олимпийска шампионка, не че стигнах до там. На Русия също не ѝ пукаше за мен, интересуваше я само дали нося медали и дали те бяха златни, в момента в който я разочароваш те изхвърля на улицата и ти казва да се спасяваш.

Това се случи и с мен. Поради същата причина се озовах и на над 2000км от дома си в напълно непознат град, при още по-непознати хора.

Животът беше гадно нещо – кара те да страдаш без да си направил нищо и едновременно с това трябва да си благодарен, че си жив.

Светът ми се преобърна и трябваше да свикна със всичко, трябваше да приема съдбата си, а след това да се опитам да я променя.

Планът ми беше ясен – щях да постоя една година в Пловдив и след това щях да си тръгна. Мястото ми не беше тук – не исках да стоя и минута в това задушаващо обкръжение, но нямах избор, трябваше да се примиря и да чакам, защото нямаше кой да ме избави от това, което трябваше да изтърпя.

***

18/03/2023

Новата книга.

За мен това е най-скъпото нещо, което съм писала. ,,Рада" е моята първа книга, историята с която започна всичко.

Приятно четене!

- CathyWelt

Рада (Фьодоров 1.0)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora