Wstałem rano i tak jak zawszę zrobiłem poraną rutynę. Poszedłem do kuchni i zaczołem szukać świeczki na babeczkę. Kiedy znalazłem i wbiłem w babeczkę. Wziołem jeszcze trzy. Wtedy sobie przypomniałem że co jeśli UdSSR przyjdzie z resztą. Wziołem na wszelki jeszcze pięć babeczek. Wziołem gitarę i poszedłem w to samo miejsce. Usiadłem i zaczołem grać memories.
Bi: dzień dobry Panu
RZ: dzień dobry
Wtedy podeszli tu Polen, Rusland, Ukraina i Kazachstan.
Rz: gdzie waszy tata
R: poszedł do sklepu
Pl: zaśpiewa pan coś fajnego
Rz: a co?
Uk: może lava
Rz: dobrze
Bi: prosze ładnie pan śpiewa
Rz: dzięki
Wtedy Białoruś wrzucił mi do kapelusza znów 50zł.
Rz: ja też mam coś dla was i dla Rosji
R: dla mnie?
Rz: tak
Wziołem i dałem każdemu oprócz Rosji babeczkę. Wziołem babeczkę dla Rosji i dałem mu.
Rz: wszystkiego najlepszego Rosja w dniu urodzin
R: skąd pan wiedział
Rz: ja wszystko wiem Rosja
Zs: chodzicie dzieci idziemy do domu
Kz: papa ten pan wie kiedy Rosja ma urodzin a ty sam nawet nie wiesz
Wtedy UdSSR się na mnie popatrzał.
Zs: dzieci idzie ja zaraz dojdę
Poszli, a Sowiet został i dalej się na mnie patrzał. Nagle podszedł do mnie.
Zs: skąd ty to wiesz?
Rz: emmm no ee z internetu?
Zs: tak? kłamiesz
Rz: nie kłamie
Zs: kim ty jesteś?
Wtedy UdSSR chciał mi ściągnąć kaptur, ale szybko mu uciekłem wziołem wszystko i uciekłem do dom-bunkru. Wbiegłem zdyszany i poszedłem do łazienki. Nikt nie może się dowiedzieć kim jestem. Szczególnie ZSRR nie może wiedzieć. Zabije mnie wtedy wsumie i tak nic nie mam do stracenia. Popatrzałem się na lustro. Wyglądam okropnie jestem tylko potworem. Uśmiechnołem się zęby te głupie ostre zęby. Rozebrałem się i pokazałem wielkie czarne skrzydła. Wyglądam z nimi jak potwór do tego zęby, ogon, ostre pazury i oczy czerwone. Lecz oczy zmieniają kolor tylko wtedy kiedy ja jestem naprawdę szcześliwy. Zmieniają kolor jedno na szafirowy drugie na szmaragdowy.
###################################
Gdy jest szcześliwyGdy nie szcześliwy(czyli cały czas)
###################################
Na rękach wszędzie rany zresztą na całym ciele miałem blizny i rany. Było mi widać kość wyglądałem jak patyczak, ale nie moja wina że praktycznie nie mam pieniędzy. Wziołem żyletkę i zaczołem się ciąć. Gdy skończyłem nalałem do wanny wody i wszedłem do niej. Woda odrazu zaczęła się barwić na czerwono od krwi. Popatrzałem się na drzwi nawet ich nie zamkonłem po co skoro i tak nikt nie wie że istnieje tu bunkier. Mój wzrok wrócił na ręce. Co gdyby jednak UdSSR zobaczył kim, a raczej czym jestem. Mówiąc czym mam na myśli to że jak się boję i to bardzo zamieniam się w wilka. Innego wilka który jest cały czarny wyglądam wtedy okropnie jak prawdziwy potwór.
###################################
Takie coś
###################################I nie nie jestem wilkołakiem. Wilkołak zmienia się podczas pełni, a nie pod czas tego gdy jest wystraszony. Co jeśli UdSSR mnie tak bardzo wystraszy że się w to monstrum zamienię. Wtedy już prawie się zmieniłem. Dobra Rzesza spokojnie na pewno się w to nie zmienisz. Wyszedłem z wanny i wypuściłem wodę z niej. Wytarłem się i ubrałem poszedłem do mojego pokoju i położyłem się na łóżko. Może najpierw pokażę się Polen i wytłumaczę mu. Potem się go spytam gdzie mieszka UdSSR. Polska na pewno mieszka tam gdzie mieszkał chyba. Polacy przywiązują się do swoich domów nie to co Amerykanice mają gdzieś wszystko. Nie lubię Ameryki już wolę naprawdę Francję. Nagle zasnąłem nawet nie wiem kiedy.
Pov.ZSRR
Nie wiem kim on był, ale wiem że muszę się dowiedzieć kim był. Może to on był jednym z rodziców moich dzieci. Muszę się tego dowiedzieć. Znajdę go biegł w stronę lasu. Poszedłem do mojego pokoju i usiadłem na łóżku. Cały czas mnie ciekawi gdzie Rzesza. Szczerzę wybaczyłem mu wtedy kiedy Polska powiedział mi jaki jest naprawdę. Dopiero w tedy zauważyłem że Rzesza zawsze jest nie spokojny. Jutro pójdę do tego lasu i znajdę tego człowieka.
......................................................................
Słowa: 645
19/03/23r
Papaja
CZYTASZ
Jak ja cie nie nawidzę, ale jednak kocham (Sowiet x Reich)
RastgeleHistori dzieję się po wojnie Rzesza ukrył się. Nikt nie wie gdzie jest, lecz pewnego dnia znajduje go ZSRR co się stało puzinie przekonajcie się. Zapraszam~