Місяць минув швидко і спокійно. Вилазки до передмістя, все рідші тренування з Ханною, і все частіші розмови в компанії хлопців. Дівчина поступово віддалялась від нього, йому це не подобалось, і він спершу намагався з'ясувати, що сталося. Та Ханна завжди відповіла, що все добре і далі уникала його. Відтак вони зустрічалися лише на тренуваннях, на яких він наполягав, і спільних вилазках. Навіть на пробіжку, дівчина йшла без нього. Вона стала дивною, не розмовляла, не контактувала, майже, ні з ким. Але ставала більш дратівливою і суворішою до інших, і до нього також. Джордж каже, що вперше бачить її такою.
Сьогодні він йде на свою першу здачу крові для Лоуренса, його запаси сироватки закінчилися, а його обличчя і тіло все більше потворнішало, половина носа вже згнила, обтягуючи його кістки носа темною шкірою, яка згодом все більше ставала синьо фіолетовою. Місіс Сміт вже чекала на нього в своєму кабінеті і як тільки він увійшов, зустріла його лагідною, теплою усмішкою.
- Галлі, я рада, що ти прийшов - сказала вона
- Я не міг не прийти - з посмішкою відповів хлопець, наче насправді не мав вибору, хоч це і не так
- Добре, сідай на кушетку і підкоти рукав на правій руці - с командувала жінка, дістаючи заготовлене приладдя
Галлі зробив як йому сказали і відкинувшись спиною на стіну, заплющив очі. В такому положенні йому сидіти не менш як півгодини, тому можна було і поміркувати про щось, щоб час пішов швидше. Він не бачив, але відчував як гострий кінчик голки встромився в його передпліччя.
Його турбувала Ханна, її поведінка, те як вона віддалялася від нього, і уникає зустрічей з ним. Це все дуже дивно. Тому він мало не щоразу себе питає: «Чому?», але звісно ж відповіді не було.
“Щось сталося” - підкидав версії мозок
“ Ти її відлякав. - казав голос всередині нього - Ти їй набрид, а вона просто посоромилась про це сказати прямо, а ти бовдур нічого не зрозумів”
“ГОДІ! - намагався вгамувати потік нав'язливих думок Галлі, бо боявся, що це може бути правдою - Ханна сказала б, якби її щось не влаштовувало, вона не з тих, хто терпить”
Нерви лоскотали його все частіше, від чого він став більш дратівливий і розгублений, коли бачив як вона проходить повз, ніби не помічаючи його присутністі, і коли розмовляла будь з ким, тільки не з ним. Це виводило з себе. Але він весь час тримав себе в руках, щоб потім вивільнити свої почуття та емоції у тренувальній залі, в якій він все частіше проводив час на самоті.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нове життя
FanficГаллі смертельно поранений, і, можливо, це чудо, що його вчасно знайшли. Він думав, що помре і ця думка його аж ніяк не лякала. Та все склалось інакше, і життя подарувало йому другий шанс. Він зустрічає дівчину і закохується. Його життя стає іншим...