Відтак минув місяць. Галлі, у вільний від обов'язків час, проводив його в оточені Ханни, що досі намагалася його уникати, але справа стала марною. Хлопець більше не казав, що подобається їй, наче перестав в це вірити, але спроб налагодити з нею стосунки не полишав. Дівчина все ще притримувалася того, що має відштовхувати його, хоч потроху припиняє це робити. Вже запізно.
Ханна прямує до зали, що стала просто кімнатою спогадів, як хороших так і поганих. Особливо багато спогадів назбиралося з Галлі, який тут і року ще не пробув. Їх тренування, їй сварки, поцілунок...
- Я вже гадав, ти не прийдеш - каже Галлі, коли вона заходить до приміщеня
- Чого це я мала б не прийти? - поцікавилась Ханна з посмішкою
- Не знаю, - знизав плечима Галлі - можливо злякалася, що я переможу тебе
- Навіть і не мрій, я знаю твою техніку, бо навчала тебе, ти не обійдеш мене, якщо ти звісно, не став спритнішим за мене
Їх погляди зустрічаються, і обидва вже відчувають, буде гаряче. Вони обидва були чудовими бійцями, але ще ні разу не змагалися між собою. Та на це б збіглися подивитися усі, якби ж вони тільки знали. Ханна рідко погоджується на двобої.
- Ти що, ми починаємо, чи я дарма припхалась? - не терпляче питає Ханна
Галлі їй кивнув і вони встали у бойову позу.
Колись він міг вважати дівчат слабшими, бо вони дівчата, але вона показала, що це не так. Вона не дозволяє йому домінувати над нею, ні в поєдинку, ні в житті. Показує, що вона головна. Не дозволяє собі програвати. Вигадує нові техніки на ходу, щоб заплутати його. Бо не тільки вона знала його техніки. Ханна швидка і сильна, розумна і хитра. Дивиться хижим поглядом, але в її карих очах все одно лишається м'якість, яку вона дарує лише йому. Дівчина пробиває його оборону і цілить у живіт, потім в бік, потім дає легенького, дражливого ляпаса і наостанок валить його на підлогу.
- Я ж казала, тобі не обійти мене. - самовдоволено усміхається дівчина і відходить ще до того, як Галлі намагається повалити її на підлогу - Ти стаєш передбачуваним. Я..
Вона не встигає договорити, як Галлі піднімається і закриває їй рот рукою. Ханна здивовано дивиться на нього, а потім звільняється від його рук
- Навіть сказати мені нічого не даєш!
- Ти ще не перемогла мене, тому не кажи, що я передбачуваний - він усміхається і йде на неї
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нове життя
FanfictionГаллі смертельно поранений, і, можливо, це чудо, що його вчасно знайшли. Він думав, що помре і ця думка його аж ніяк не лякала. Та все склалось інакше, і життя подарувало йому другий шанс. Він зустрічає дівчину і закохується. Його життя стає іншим...