ii

813 68 131
                                    

 

MERHABALARR

Taslaktaki bölümleri atıyorumm.

Okuyan bir kaç kişi var zaten yorum yaparsanız çok sevinirim.

  Eksigiyle fazlasıyla nelerin güzel kötü abartı sade olduğunu söylerseniz ona göre şekil verebilirim devamına.

İyi okumalarr♡








  ¤STİLES¤

  Dediklerimden sonra hepsi durgunlasmis ve ne olabileceği hakkında düşünüyorlardı. Bence vampir olabilirdi. O kadar film izlemistim bir işe yarasın değil mi ama.
Çocuklara kalırsa vampir diye bir şey yoktu.

   "Saçmalama Stiles ne vampiri film onlar."

  "Scott sen salak mısın yarınız kurt adamsınız biriniz kurt adam avcısı öbürünüz banshee bu gruptaki tek 'vasıfsızinsan benim. Kurt adam varsa pekala vampir de olabilir."

  Hepsine yeniden bir sessizlik çökmüştü çünkü haklıydım. Bir o kadar da korkuyordum gerçekten vampir olma olasılığıı... Eğer öyle bir şey varsa Derek uyarıldı değil mi ? özellikle de beni . Savunmasız olmaktan ve bu hayattan cidden çok yoruldum. Az önce vampir tarafından tehtid edilmiş olabilirdim.

  Düşündükçe kafamın içinde çok kötü senaryolar dönüyordu. Dün geceden beri yemek yemediğimi hatırlayınca önümdeki tepsiye döndüm. Herkes fikrini söylüyordu o sırada.

  "Bence Stiles haklı abi şu durumumuza bak, bir yıl önce bırak kurt adam olacağımı kurt adam diye bir şey olduğunu söyleseniz dalga mı geçiyorsunuz amk derdim." diye fikrini öne sürdü Liam. Küfür ettiğini daha once duymamıştım. O da bu durumdan memnun değildi gayet belli oluyordu.

  Isaac de ona katıldığını belli edercesine mırıldandı. Ağzıma bir parça haşlanmış patates atıyordum ki midem yine ağzıma geldi. Scott'ın en son "Stiles bunu De-" dediğini duydum ama gerisini bekleyemden tuvalete koştum.

Birinin peşimden geldiğini hissetmiştim. Takmadan kapıyı kapattım ve dün akşamdan kalan tostumun kimuslarini kustum. Gözlerim yasarmisti yine, nefret ediyordum kusmaktan.

   Scott'ın geldiğini sanarak 'iyiyim Scott geliyorum git sen' diye bağırdım yine sifonu çekerken. Bir kapı sesi cıktı. Rahat bir nefes alip kabinden çıktım ve ağzımı çalkaladım. O sırada arkamda bana çarpan vampir bozuntusunu(?) gördüm. Hiç bir şey dememiş gibi dimdik baktım yüzüne. 

  "İşte bu yüzden sensin Stiles" dedi. "O kadar olağanüstünün içinde tek insan olman ve yüreğin götünde atsa da dimdik durman cidden takdire şayan"

  Şimdi cidden götüm kalbimde ya da kalbim götümde her ne bokumsa atıyordu.

  
  "Ne benim? Ne sikim saçmalıyorsun sen. Uza uğraşma benle." 

  Ben çıkarken arkamdan o kötü adam kahkahasını işittim ve titreyerek sınıfa girdim. Scott'ın bana sorgularca baktığını gördüm. Çıkışta anlatırım diye mırıldandım. Kurt kulaklariyla gayet de iyi duyduğuna emindim.

   Jeepimin önünde neler olduğunu anlattim yine karşıma çıktığını, dediklerini...

Herkes dağıldıktan sonra tam jeep'ime, iki gözümün cicegine, biniyordum ki Scott beni durdurdu.

  Sorgularca baktım. Üzgünce "Yine aynı şeyler oluyor değil mi Sti? Niye anlatmıyorsun." dedi.

Evet bilen tek kişi Scott ve babamdı. Çünkü başka kimsem yoktu o zamanlar. Ve zaten şu an yeterince büyük bir derttim aralarında insan olarak. Daha fazla benle uğraşmasını istemedim.

  " Hayır Scotty sadece üşütmüşüm" dedim. Kaşını kaldırarak "Bu havada mı?" diye sordu.

" Evet bünyem zayıf kurt değilim ya ben hani, götüm açık yatmisim kaptım  şifayı."

  Kalbimi düzene sokmustum yalan söylediğimi anladığını sanmiyordum.  Yine de şüpheyle bakti ve 'dikkatli git dostum' dedi. Kafa sallayıp eve sürdüm.


  İki saat sonra Scott'ın Derek'in evinde toplanmamız gereken mesajını okudum. Eh çok da erken kararlastirilmamisti anlaşılan, yarım saate orda olmam gerekiyordu ama babama da yemek hazırlamalıydım. 

  Mesajdan çıkıp babama güzel bir spagetti hazirladiktan sonra, ne var en kısa süreli yemek oydu, babama geç geleceğime dair bir not yazıp evden çıktım.

  Ormana sürerken aklımdan yine o vampir olma olasılığı yüksek olan varlığın bana dediklerini düşünüyordum.  O sırada telefon çaldı, kim olduğuna bakmadan açtım. "NERDESIN SEN MİECZYSŁAV!"  Derek'in sinirli sesini duyunca ben de ona bağırmak için sağa çekecektim ki iki gözümün çiçegi durmadı.

Aman tanrim sakin ol stiles sakin olAMIYORUM. ÖLECEĞİM ÖLECEĞİM HEM DE BEBEĞİMIN İÇİNDE .

   "AMAN TANRIM DEREK ÖLECEĞİM"


  Bunlar daha başlangıç...

Bakalım daha neler olacak.

Sizce Stiles'in yeniden yaşamaya korktuğu sey ne?

yildizlarsananiz sevinirim :)

 

VULNERABLE ~sterek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin