mm:
Tut elimi burdan gideliimmUzun süre oldu yazmayali ya
NASILSINIZZ
SIZI SEVIYORUM IYI OKUMALARR<3
yorum yaparsanız büyük sevap islersiniz bu arada ♡
¤STILES¤
Sohbet devam ederken Derek'in telefonu çalmıştı ve ayağa kalkarak dışarı çıkmıştı.
Kim aramisti ki dışarı çıkmıştı? Konuşsaydı ya burda.
Chuck bir beş dakikadır durmadan havliyordu. Yemeğini suyunu koyarken telefonumun titremesiyle egildigim yerden kalktım.
Telefonu çıkartıp gelen mesaja baktim. Derektendi.
'Çaktırmadan dışarı gel Stiles.'
Herkes konuşmaya devam ederken sessizce kalktım. O sırada Theo ile göz göze geldik.
Kaş göz yaparak sessiz olmasını ve önüne dönmesini söylemeye calistim. Gözlerim dönmüştü sanirim.
Çevrede gözlerini gezdirdikten sonra gülerek baktı ve eliyle gitmemi söyledi.
Niye gülmüştü ki? Her neyse Derek'in niye beni çağırdığını öğrenmem lazimdi.Yavaşça arkamdaki kapıyı kapatıp gözlerimi bahçeye çevirdim.
İki - üç adım daha atıp Derek'i görmeye çalıştım. Kafamı sağa sola çevirip hafifçe 'Derek' diye seslendim. Ne ses ne de bir hareket vardi.
Yavaşça telefonu çıkartıp mesaj attım.
'Nerdesin?'
"Burdayım." kafamdaki ağrıyla daha ne olduğunu anlayamadan gözlerim karardı.
....
Gözlerimi açtığımda boynumdaki agri ile ellerim istemsizce boynuma gitmeye calisti ama sadece calisti. Ellerim kelepcelenmisti. Her cikartmaya calistigimda demirlerdeki ses ve kolumdaki aci disinda bir sey elde edemiyordum. Aynı şekilde bacaklarım da bir demire baglanmisti.
İnsan bir sandalyeye bağlar. Kim bilir ne kadar süredir burda ayakta bir şekilde bagliydim. insan oldukları da meçhul.
Boynumdaki ağrıya bakarsam en az 2 saattir burdaydim.
Kafamı sağ sol yapıp boynumu rahatlatmaya calistim.
Sakince ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Aklıma hiç bir şey gelmiyordu.
Daha önce de başıma bir sürü bela gelmisti ama bir şekil hepsinde Derek oradaydı.
Şu an nerde, ne halde olduğunu bile bilmiyordum.
Şimdi Derek'in telefonuyla kandırılmış ve demirlere bagli şekilde ayiliyordum. Derek'e ne olmuştu? Ne yapmışlardı, nerdeydi?
Kötü bir şey olmamasını umarak bir plan düşünmeye çalıştım.
Vampirlerin kacirdigina emindim. Şu an bildiğimiz kadarıyla başka bir düşmanımız yoktu.
Cedric'in o kadar iyiyken böyle birine dönüşmesini aklım almıyordu cidden.
Gelen sürgülü kapı sesiyle basimi soluma çevirdim. Haklıydım vampirlerdi.
Geçen Peter'in seslendiği Nattrative mi neydi adı o girdi.
"Ooo küçük safalozumuz da uyanmış." dedi yanıma gelirken. Ciddi miydi bu ya safaloz nedir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VULNERABLE ~sterek
Werewolf"HAYIR YİNE OLMAZ AÇ GÖZLERİNİ" diye acı içinde kükredi genç kurt. Bu olanlar çok fazlaydı hem o sadece bir insandı bu kadar şeyin başına gelmesi hiç adil değildi. Keşke dedi keşke yerinde ben olsaydım.