viii

568 44 188
                                    


Medya eklenmiyor??

Üç bölümdür ekliyorum saniyordum.

SELAMLARR

Sterek diğer bölümlere göre daha cokkk.  Bebislerim ya

İyi okumalarr


¤ DEREK¤

  Neden?

Aslında benim Mieczysław'a sormak istediğim soru vampir konusu değildi. Neden kustuğu ve bayılacak kadar aç kaldığıydı.

Ama o soruyu çok farklı anlamış ve içini boşaltmıştı.

Böyle düşündüğünü asla tahmin etmezdim. Asla dışarıya yansıtmıyordu düşüncelerini.

.....

'Neden?' diye sorduğunda bir kac saniye boş boş baktım. Cidden nedendi?

Ona "Çünkü sürümüzün önemli bir parçasısın, tabii ki de önemseyecegim." diye söyledim. Ama o şok olacağım şekilde cevap verdi.

"Ailenin ölümünden sonra ilk kez bana ağlaman da bu yüzden mi?"

Cidden soruyordu. İğneleyerek ya da dalga geçerek değil. Cidden merak ediyordu. Ee ben de merak ediyordum. Neden o kadar korkmuştum ki?

"Sen" dedim. "Sen nerden biliyorsun?"

Kimsenin ağladığımı gördüğünü düşünmüyordum. Kim söylemiş olabilirdi ki?

"Duydum. Ben uyurken geldiğinde dediklerini duydum. Gözümü açacak halim yoktu ama ruhen uyanıktım."

Şok içinde gözlerimi açtım. Cidden her şeyi duymus muydu?

Gülerek bana baktı ve 'Sensin Mieczysław' dedi.

Off cidden her şeyi duymuştu. İyi dalga konusu olacaktım. Göz devirerek kalktım.

"Yat ve uyu Stiles. Bir şey olursa seslen salonda yatacağım duyarım."

  Sabah olduğunda kahvaltı hazırlayıp  yanına cikmistim. Yavaşça tepsiyi komedinin üstüne bıraktığımda kalbinin hızının sesi dikkatimi çekti. Neden bu kadar hızlı atıyordu ki. Yüzüne baktığımda gözlerinin altının ıslak olduğunu gördüm. Kabus görüyordu.

  Yavaşça sarsarak uyandırmaya calistim. Her temasta canı aciyordu zaten. Sanki gelip birinin kendini uyandirmasini bekliyormuş gibi hemen açmıştı gözlerini.

  "Derek" dedi. Ve sarıldı. Ben de ona sarıldım. Desteğe ihtiyacı vardı ve ben de yanında olacaktım.

Yavaşça geriye çekildim "Anlatmak ister misin?"  Kafasını hayır anlamında salladı. Benden uzaklaşıp kafasını yatağının başlığına yasladı. Ben de arkasındaki yastığı düzelttim.

  Komodindeki tepsiyi alıp uzattım. Kafasını iki yana salladı yemeyecegini belirtmek için.

  "O tepsi bitecek Stiles." dedim tehdit edercesine başka türlü anlamayacakti.

  "Kusarim Derek zorlama. Normalde de kahvalti yapmiyorum zaten."

"Ama şu an normalde değiliz hastasın ve sağlıklı beslenmenin gerekiyor. Deli etme adamı"

Hayır diye diretirken yanına oturdum ve tepsideki yumurtadan bir çatal alarak ağzına tıktım.

Gözleri şokla açılınca ufak bir tebessüm kacti dudaklarımdan cidden çok sapsaldi.

Kendimi silkeleyip tüm tepsiyi yedirttikten sonra tepsiyi alıp ayağa kalktım.

  "Scott yolda ben bunları makineye atana kadar gelir. Ben gidince  aptalca bir şey yapma Stiles."

VULNERABLE ~sterek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin