ඝන කලුවරේම අයිය මාව සම්පූර්නයෙන් මාව නිරුවත් කරද්දි එයාට මාව් නොපෙනුනත් මට ඇති උනේ ලැජ්ජාවක්...
සමහර විට ඒ කාලයක් සහෝදරය කියල හිතන් හිටපු කෙනා එක්ක මෙහෙම දෙයක් වෙන නිසාද නැත්තන් මේ හැගීම මට තාම අලුත් නිසාද කියල මට හිතාගන්න බෑ ..
හිතට දැනුනු අමුතු චකිතය එක්ක මං හෙල්ලෙන්නැතුව හිටියෙ අයියගෙ ඇගිලි පහස මගෙ බඩ උඩට දැනෙද්දි මං ගැස්සිල යද්දි ..
මුලු ඇගේම හිරිකඩු පිපෙනව වගේ මට දැනෙද්දි මං යටිතොල දත් අතරට අරන් හයියෙන් හපාගත්තෙ මගෙ කටින් පිටවෙන්න එන කෙදිරිලි නවත්තගන්න .." චතූ .. "
මගෙ කන ලගට ලං වෙලා අයිය කෙදිරිල්ලකින් වගේ මගෙ නම කිව්වෙ එයාගෙ උනුසුම් හුස්ම මගෙ කම්මුල් සිපගනිද්දි ..
" ම්ම්.. අ..නේ ""
නොහිතපු විදියට අයිය මගෙ කන ඇතුල එයාගෙ දිවෙන් කලත්තන්න ගද්දි මට තව දුරටත් කට වහගෙන ඉන්නනම් බැරි උනා ..
" අහ්..ම්ම්හ් අ..ධී..ශ...""
මං කිටිකිටියෙ එයා ඇදන් හිටිය ටීශර්ට් එක තදකරල අල්ලගත්තෙ තවත් මං ලගට එයාව ඇදල ගන්න ගමන් ...
ඒ එක්කම එයා මගෙ කන ලගින් ඈත් වෙලා චූටි චූටි හාදු වලින් මගෙ මූන සිපගත්තෙ අන්තිමට මගෙ තොල් වලට බර වෙද්දි ..
විනාඩි ගානක් ... දන්නෑ කොච්චර වෙලා අපි සිපගත්තද කියල .. මොකද ඒ තරම් ඒ තොල් වලට මාව මත් වෙලා තියෙද්දි මගෙ තොල් වලින් එයා ඈත් වෙන්න වෙන්න මං එයාව් ආපිට මගෙ තොල් වලට ඇදල ගත්ත ..
" චතූ .. මැනික .. "
මගෙ නලලට තොල් තද කරන් විනාඩි ගානකට පස්සෙ එයා මගෙ බෙල්ලෙ සංවේදී තැන් ඒ තොල් වලින් සිපගත්තෙ මගෙ කෙදිරිලි කාමරේ පුරාම පැතිරෙද්දි ..
" අ..ධී...ශ .... අහ්හ්ව් !"
නොහිතපු විදියර එයා මගෙ නිපල් එකක් දත් වලින් ඇල්ලුවෙ මට කෑගැස්සෙද්දි .. ඒක ගැලවිල ගියාද මංද ..
" අධීශ රිදෙනව "
" තාම මං රිදෙන්න පටන් ගත්තෙවත් නෑනෙ චතූ "
එහෙම කියනගමන් එයා පිස්සුවෙන් වගේ මගෙ හැම අගලක් නෑරම සිපගන්න ගත්තෙ ඒ ආගන්තුක පහස නිසාම ඇදරෙද්ද පවා මං නිසා තෙමිල තිබ්බ ...
YOU ARE READING
HE IS MY SHADOW ( Completed ) ✔
Fanfictionඉතින් , අදුරෙදිවත් මා හැර නොදා ගිය සෙවනැල්ල ඔහුම විය ❤️