AZAB-I AŞK 2 / 5.BÖLÜM- KAVUŞMA

305 28 37
                                    

Anlaşma maddelerinin en önemlisi:
" Eğer 21.yy'da bir dişi insan, musallata uğradığı ve kendisine âşık olmuş ( Doğumunda annesi ve babası tarafından bu iş için adanan bir cinden ) bir el amluk bebek dünyaya getirirse, Azzab kabilesi bir defaya mahsus olmak şartı ile serbest kalacaktır. El amluk bebek öldüğü takdirde Azzab kabilesi yeniden zindana hapis edilecektir ve bir daha zindandan çıkamayacaktır. " olmuştu. Eşitlik için yapılan bu anlaşmanın bir felakete yol açacağını kimse bilemezdi.

Kimseden çıt çıkmıyordu. Koskoca evde ölümün sessizliği, felaketin habercisi gibi dört bir yanı sarmıştı.

Sermina korkuyla yutkunup bakışlarını yamında oturan Ateş'e ardından evin diğer üyelerine çevirdi.

" O bebek ben mi oluyorum? "

Doktor Hakan başını evet anlamında salladı ve sıkıntıyla derin bir nefes aldı.

" Artık gerçekleri öğrendin Sermina. Dün gece bayılmanın sebebi de bu. Seni arıyorlar, bulduklarında ise bedenini ve ruhunu ele geç..."

" Hakan amca yeter! Görmüyor musun Sermina nasıl da korkuyor! "

Can, Ateş'in omzunu sıkıp geri yerine oturtturdu.

" Sakin ol oğlum. Sen de Sermina da gerçeklerle yüzleşmelisiniz. Kabullenmeniz de bir o kadar kolay olur. Zamanımız azaldı. Onlar sizi bulmadan bir an önce önlemlerimizi almamız gerek. Seni de Sermina'yı da eğiteceğiz. "

" Bizi eğitecek misiniz? Can amca lanetli ve çok güçlü bir kabilenin karşısında ben, biz ne yapabiliriz? "

" Sermina kızım sen öyle güçlüsün ki güçlerini kullanmayı öğrendiğinde o Azzab kabilesi bile gücünün karşısında bir hiç olacak. "

Sermina kalbinde hissettiği sızıyla nemli gözlerini yumdu.

" Keşke annem hayatta olsaydı, keşke onu bir kez görebilseydim ama güçlerim olmasaydı Can amca. İnsan hiç görmediği birini özler mi? Ben annemi çok özlüyorum."

Ebrar kızının kıskanç bakışlarına aldırmayıp Sermina'nın yanına gitti ve ona sımsıkı sarıldı.

Hiçbir zaman annesi Eftelya yerine geçmek gibi bir derdi olmamıştı ama onun yokluğunu hissettirmemek için de elinden geleni yapmıştı.

" Herşeyin bir çaresi var kızım ama bir ölümün çaresi yok. Rabbimin izni ile annen ile Cennet'te kavuşacaksınız. "

Sermina Ebrar teyzesinin göğsüne başını yaslarken gözyaşları yanaklarından acıyla süzülüyordu.

" Annemi görmem için yine ölüme muhtacım Ebrar teyze. Annemi benden alan ölümden medet ummak canımı çok acıtıyor. "

Sermina derin bir nefes alıp doğruldu. Elinin tersiyle gözyaşlarını silerken gözlerindeki özlem yerini intikam duygusuna bıraktı.

Titreyen ellerini yumruk yapıp sakinleşmeye çalışsa da yapamadı. İçindeki acı bir katran gibi kalbinin dört bir yanını ele geçirmişti.

" Hakan amca, Can amca annemin intikamı için ne gerekiyorsa yapmaya hazırım. Allah şahidim olsun onlara azapların en büyüğünü yaşatacağım! Annemi benden almanın bedelini canlarıyla ödeyecekler! "

" Kendini hiç düşünmeden biyük bir tehlikenin içine atıyorsun. Bizi hiç düşünmüyor musun sen? İntikam hırsın bu kadar mı gözlerini köreltti Sermina?!"

Sermina bakışlarını hemen yan tarafında oturan Ateş'e çevirdi.

" Ateş... " Derin bir nefes alıp gözlerini yumdu.

AZAB-I  AŞK 1 & 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin