❎BÖLÜM DÜZENLENDİ❎
İyi geceler canlar yeni bölüm geldi. Bu bölüm azıcık durgun haberiniz olsun. Haydin iyi okumalar💕
Oy ve yorum atmazsanız Cuhen'li rüyalar dilerim😨
~~~~~~~
Amir, kucağında masumca yatan Eftelya' ya baktı. Onu kaçırıp buraya getirmek ile iyi mi? kötü mü yapmıştı bilmiyordu. Tek bildiği şey onu Hassan Hocanın ve Cuhen'in azabından korumaktı. Issız bir köyde yaşayan arkadaşının evine gelmişti. Bir süre burada saklanabilirlerdi. Başka çareleri de yoktu.
Önünde durduğu iki katlı ahşap evin kapısını çaldı ve beklemeye başladı. Birkaç saniye sonra arkadaşı Ebrar, kapıyı açmış şaşkınlıkla bir kendisine bir kucağındaki Eftelya' ya bakıyordu. Ebrar bir şey demeden geri çekildi ama Amir onun ne diyeceğini çok iyi biliyordu.
Amir, üst kattaki salona çıkıp Eftelya'yı yarısı kırılmış koltuğa yatırdı. Arkadaşının getirdiği çürümüş battaniyeyi de üzerine örttükten sonra doğruldu.
Hissettiği gibi, arkadaşının gözleri ikisinin üzerindeydi. Amir, Ebrar'ın yanına ilerledi ve birlikte bahçeye çıktılar. Evin içinde sinsice bakan Ebrar bir anda alev topuna dönmüş gözleriyle Amir'e bakıyordu.
" Bu insan nereden çıktı Amir?! Neler oluyor? "
" Onun adı Eftelya, Ebrar. Onu kaçırmak zorunda kaldım. Başı büyük belada. "
" Hayır ben ondan bahsetmiyorum. Başı belada olduğu belli yoksa buraya getirmezdin. Senin bakışların, ona bakarken çok farklılaşıyor. Sanki insanlar gibi seviyormuşsun gibi. "
" Seviyorum Ebrar, "
" Amir bir insana nasıl âşık olursun! Bu büyük suç bilmiyor musun?! "
" Biliyorum ama sen de biliyorsun ki bizler dürtülerimizle hareket ederiz. Kime âşık olacağımızı seçemeyiz. "
" Peki nasıl oldu bu? Yani onu nereden buldun? "
" Hassan hocayı biliyorsun.. Onun için çalışıyordum bir zamanlar. O günlerden birinde bana bir görev verdi. Eftelya'yı, Çağlar denen bir adama âşık edecektim. Zaten büyüyü de Çağlar denen adam kendisi yaptırmıştı. Eftelya'yı evinde korku filmi izlerken buldum. Bizlerle ilgili bir filmdi. Yaşayacaklarını bilmeden kahkahalarla gülüyordu ve ben ona çok büyük zararlar verecektim. Planlarımı devreye sokarak o geceden başlayarak birkaç gün onunla uğraştım. Sonrasında biraz ortadan kayboldum. Bu süre içinde onu bir türlü aklımdan çıkaramadım Ani bir kararla ölü bir insan bedenine girip Anıl ismiyle kendisiyle tanıştım. Kısa bir süre sonra aklını ve duygularını ele geçirip onunla sevgili olmayı başardım. bu sefer de İfrit hiç rahat durmadı. Babamın verdiği söz ile kendisiyle evlenmemi bekliyordu. Bu kesinlikle olamaz sen de biliyorsun. Ama İfrit ne dediysem anlamadı ve Eftelya ile uğraşmaya başladı. Ona çok zarar veriyordu. Onunla uğraşırken Hassan hoca Eftelya' ya olan hislerimi öğrendi ve Cuhen'i de işin içine kattı. Eftelya artık bir değil iki düşman ile savaşıyor. Onu tek bırakamam. Ona bir şey olmasına izin veremem. "
" Peki senin yani Anıl'ın Amir olduğunu biliyor mu? "
" Hayır bilmiyor ve öğrenmeyecek! Öğrenirse beni terk eder! "
" Amir, burada istediğiniz kadar kalın ama sizi bulmaları an meselesi. Dikkatli olmalıyız. Ben birk.... "
" Aaaa!!!!!!!! "
Amir ve Ebrar, Eftelya'nın çığlığıyla hızla eve doğru koşmaya başladılar. Üst kata ulaştıklarında Eftelya'yı çürümüş battaniyeye sarılmış ve ağlıyor halde buldular. Amir, Eftelya'yı omuzlarından tutup kendisine doğru çekti ve sımsıkı sarıldı. Birkaç dakika sonra kendisine gelen Eftelya Amir'i ittirdi ve ayağa kalktı. İnanmaz gözlerle bir Amir'e bir Ebrar'a bakmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZAB-I AŞK 1 & 2
ParanormalAYLARCA PARANORMAL KATEGORİSİNDE 1.SIRADA YER ALDI! AZAB-I AŞK 1 VE AZAB-I AŞK 2 SERMİNA'NIN LANETİ TEK KİTAPTA! BU KİTABI OKUMAYA CESARETLİYSEN BİLDİĞİN TÜM DUALARI OKU VE ONLARIN SENİ ELE GDÇİRMESİNE ASLA İZİN VERME!!! AslhnYks KAPAK: @Gon...