G|8

134 7 8
                                    

Hola canlarim
nassınız ben çok iyiyim bomba gibi bir bölümle geldim umarım beğenirsiniz <33
ufak bi uyarım yapmam lazım
bildiğiniz gibi Han Kesici ünlü bir gitarist ve kendi şarkıları var bu durumda da kendim şarkı
yazamayacağıma göre bir grubun
şarkılarını kullanıcam lütfen linçlemeyin
çünkü bu kısımda aşırı arada kaldım
buyurun bölüme

________________________

🎸

4 Nisan/konser günü...
Kayra Martina Özdemir

Kendime lanetler yağdırmama son iki dakika kalmıştı.Şu an burda ne bok yediğimi bilmiyordum.

Elvin'in gazına gelmiş ve kendimi konser bileti ararken bulmuştum,gurursuz gibi bana o kadar laf sayan adamın konseri için götümü yırtıp bilet bulmaya çalışmıştım.

Konser yerine ilerlemeye çalışırken bir yandan da insanlara çarpmamaya çalışıyordum.Yanımdan geçen bi kızın mırıldanması doldu kulaklarıma
"Sürü gibi gelmişler amına koyayım" valla bacım bread money be.Ne kadar ağır laflar etmiş olsa bile o pena benim olacaktı,olmak zorundaydı.

Çalan telefonumla dikkatim çantama yöneldi.
Kimdi bu arayan şimdi,önemli bi operasyonun içindeydim.

Telefonu çıkarıp baktığımda Elvin'in aradığını gördüm,zorda olsa bekletmeden aramayı açtım
"Kızım bilmiyor musun konserdeyim,niye arıyosun zaten etraf kalabalık ipini koparan buraya gelmiş anasını satayım" rutin isyanımı yine yapmıştım ama yetmemişti.

"Bunlar hep senin yüzünden Elvin beni niye gazlıyorsun ki, senin yapman gereken yüzsüz müsün nasıl gidiyorsun o konsere olması lazımdı ya" ağlamaklı bir şekilde söylediğim cümlelerden sonra elvin dayanamamış olmalı ki söze girdi.

"Kızım sen mal mısın?" ciddi bir şekilde sorduğu soruyla duraksadım.Harbi ben mal mıydım kızın ne suçu vardı "Ben sana dedim ki konserin sonunda git sen kalktın bilet alıp başında gittin"sesi kızgın çıkmıştı.

Haklıydı,sonunda git demişti ben bilet almak için uğraşmıştım  "Ayrıca buluttan bile nem kapan bir insansın Kayra ufacık sözüme bile gaza geldin kızım"
beni niye bu kadar iyi tanıyordu ki

On iki yıllık arkadaşın çünkü gerizekalı.

Susar mısın iç sesçiğim yoksa dalağımla ben susturmak zorunda kalacağım.

Ben düşüncelerimle boğuşurken telefondaki canım arkadaşımı unutmuş önüme bakmadan yürüyordum.

Taki yerdeki şişeye basıp sülük gibi önümdeki şahısa yapışana kadar.

Şansımı sikeyim.

Telefonum ve konsere girmeden önce aldığım suyum yeri boylamışken beni tutan bi şey vardı ve tutan şeyler sert,kaslı ve esmerdi.

21 yıllık hipermetropum bunları nasıl gördüğüme ben bile şaşkındım.

Ben hala kendime gelememişken kaslı ve esmer kollar beni hava kaldırdı.Hey hey benim boyum 1.76'tı ayaklarım nasıl yerden kesilebilir ki.

kafamı kaldırdığım anda hiç beklemediğim birini gördüm,Dünya gerçekten küçük bir yerdi.

Salak 450 m2 içerinde kendi konseri olan Han Kesici'nin kucağına düşmen çok büyük ihtimaldi.

GİTARCI | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin