I. Bölüm - Sorgu Odası

456 79 74
                                    

Yeniden. Yaşanmış negatif tüm olayları bir kenara bıraktım ve tekrardan sizlerleyim. Umarım çok iyisinizdir. Canım "Bunu Bana Yapma" sizlere emanet. Yolumuz bu defa uzun fakat sonlu olsun:') 

Keyifli okumalar diliyorum, yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.

🖤🩹
Başlangıç tarihinizi buraya bırakabilirsiniz.

Yorgunluğun hat safhasında araladım gözlerimi. Saat neredeyse gecenin dördü olmuştu. Bu saatte çalışma odasından gelen babamın sesi iç açıcı değildi. Ayaklarımı yataktan aşağı sarkıttığımda terden sırılsıklam olan yastığıma hafifçe dokunup nemli tarafını tersine çevirdim. Yan taraftaki komodinin üzerindeki lastiğim ile saçlarımı tepeden bir topuz yapıp yavaşça yatağımdan kalktım. Koridora çıkıp babamın çalışma odasına doğru yaklaştıkça yükselen seslere anlam vermeye çalışıyordum. Kapının eşiğinde daha da netleşen ışık gözlerimi açmamda bana engel olsa da aralıktan içerideki konuşmayı dinlemeye başladım. Babam gecenin bu saatinde kiminle konuşuyordu bilmiyorum ama ciddi bir problem olduğu belliydi.

"Kadir, senin oğlun birini öldürmüş. Sen bunun ne demek olduğunun farkında mısın? Sen Erel hukuk bürosundaki hangi avukatın bir katili savunduğunu duydun bugüne kadar?"

Karşı taraftaydı konuşma sırası ve onları duyamıyordum. Sıra babama geldiğinde dinlemeye devam ettim. "Bak, daha kendin çelişiyorsun. Az önce benim oğlum katil oldu diye açtın telefonu. Şimdi o yapmamıştır diyorsun. Bu kadar basite nasıl indirgersin bunu sen?"

Cinayet ya da cinayete teşebbüs...

Duyduklarım kulağımda sürekli çınlarken ellerimin titrediğini fark ettim. Elimi şok içinde ağzıma götürürken çalışma odasından gelen sesin kesildiğini ve telefon görüşmesinin bittiğini anladım. Ayaklarımın bağı çözülmüşçesine yalpalanarak odama gitmeye çalıştım. Kendimi yatağıma atarken tüm bunların bir kâbus olmasını dileyerek gözlerimi yumdum.

🖤🩹

Yatağımda oturduktan sonra komodinin üzerinde duran cep telefonumu elime alıp haber sitelerine göz atmaya karar verdim. Eğer dün gece duyduklarım gerçek ise Kadir Bey'in restoranında, Kadir Bey'in oğlu tarafından bir cinayet işlendiyse, mutlaka haber sitelerine de düşmüştür. Karşıma çıkan ilk siteye girer girmez duyduklarım doğrulanmış oldu.

"Kadir Kaya'nın restoran zincirlerinde akıl almaz olay!"

"Katil, Çağıl Kaya..."

"Kaya restoranlarında ölü beden."

Başlıkları dehşet içinde okurken aralarından bir tanesini seçip içerisindeki detayları okumaya başladım. "Dün gece saatlerinde Kaya Restoranlarından yükselen silah sesleri etraftakilerin yüreklerini ağızlarına getirdi. Kadir Kaya'nın oğlunun içeride bulunduğu anda bir çatışma yaşandığı öğrenildi. Etraftan gelen bilgilere göre içeriden bir süre tartışma sesleri yükseldikten sonra arbede yaşandığı ve hemen ardından iki el silah sesi duyulduğu öne sürüldü. Tarafların avukatlarından herhangi bir açıklama yapılmadı. Arbedede vurulan şahısın hayatını kaybettiği bilgisi elimize ulaştı."

İddia veya değil ortada işlenen bir cinayet ve katil vardı. Üstelik babamın çalıştığı en önemli müvekkillerden birinin oğlu tarafından işlenen bir cinayet vardı. Kadir Bey'in davalarını babam her daima gizli tutardı. İsmini sık sık duyduğum fakat davalarına asla hâkim olmadığım bir müvekkilimizdi. Tahminimce bu dava da aynı şekilde olacaktı. Gizli saklı, babam tarafından çözülecekti.

Telefonu aldığım yere bırakırken yatakta doğruldum. Kahverengi tonlarındaki yorganı kenara doğru attırdım ve banyoya yöneldim. Kendimi sıcak suyun altına attıktan sonra birkaç dakikayı burada geçirmek güne başlamak için güzel bir fırsattı.

Bunu Bana YapmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin