5.BÖLÜM: VİSAL

117 13 2
                                    

Keyifli okumalar!!!!

Şarkılar: Macklemore- Can't Hold Us, Joji- Glimpse of Us 

-YAZAR ANLATIMI-

Barlas kasımpatı tarlasında biraz zaman geçirdikten sonra krallığa doğru ilerlemeye başladı.

Krallığa yaklaşırken etrafta dolaşan habercilerin yaptığı, "Anemoia'nın yeni yöneticilerinin şerefine haftaya bir balo düzenlenecek. Tüm krallıkların varislerinin baloya katılması gerekmektedir." duyuruyu dinledi.

"Dasrelia'nın başka bir oyunu." diye mırıldandı kendi kendine ve krallığa ilerlemeye hızlı adımlarla devam etti. Yüzük neredeyse beş saattir parmağında değildi. Adonis yüzüğü çıkarmamasını söylemişti oysaki. Ayrıca parmağında alıştığı o ritmik atışların yokluğu Barlas'ı huzursuz hissettirmişti.

Krallığa girdiğinde Barlas'ı kapının önünde bekleyen babası karşıladı, "Nereye kayboldun birdenbire?" diye sordu babası.

"Kasımpatı tarlasındaydım." dedi Barlas.

"Habercileri duydun mu?" diye sordu babası beraber yukarı kata çıkarken.

"Evet duydum Dasrelia krallıkları gezerek bir yere varamayacağını anladı galiba." diye yanıtladı Barlas.

"Kesinlikle. Tüm krallıkları gezmektense tüm varisleri ayağına çağırıyor, hepsini bir araya toplayıp yüzükleri bulmayı planlıyor." dedi babası.

"Gitmek zorunda mıyım? Dasrelia geldi ve yüzüğün benim olmadığını gördü zaten." diye sordu babasına.

"Barlas tabi ki de gideceksin tüm krallıklarının varisleri orda olacak senin olmaman dikkat çeker." dedi babası.

"Nefelibata krallığı Anemoia'da gerçek bir krallık olarak sayılıyor mu ki varisinin baloya katılıp katılmaması dikkat çeksin?" dedi Barlas. Babası sadece, "Balo için kıyafet bakmaya başla derim. Çok değil bir hafta sonra balo." dedi ve kendi odasına doğru ilerledi.

Barlas odasına girer girmez yüzüğü koyduğu yerden alıp parmağına taktı ve o ritmik atışları tekrar parmağında hissetti.

🗡🗡🗡

Baloya bir gün kalmıştı. Haberciler bu sefer etrafta dolaşıp balonun nerede yapılacağını duyuruyorlardı.

"Yarın yapılacak olan balo yönetici Dasrelia'nın krallığında olacaktır."

Barlas'ın baloda giyeceği takımın dikimi bitmek üzereydi. Krallıkta ki hizmetkarlar Barlas'ın seçtiği renkte ve modelde takımın son düzenlemelerini yapıyorlardı. Barlas renk olarak laciverti seçmişti. Kravatında, ceketinin belirli kısımlarında ve kemerinde gümüş renginde işlemeler istemişti. Hizmetkarların şu an yaptığı son dokunuşlar bu işlemelerdi.

Barlas balo haberi duyurulduktan bu zamana kadar düşündüğü tek şey baloda yüzüğü takıp takmamaktı. Dasrelia geldiğinde elinde yüzük yoktu ayrıca tüm krallıkların varisleri orada olacaksa yüzük şekil değiştirecekti. Çünkü diğer yüzüğün sahibi de orada olacaktı ve Adonis, 'Yüzüklerin sahipleri aynı ortamda oldukları zaman ve kristal mağarasındayken bu şekillerine dönecek.' demişti. Ayrıca yüzüğü çıkarmamasını da söylemişti. Bir kere çıkarmak zorunda kalmıştı bunu tekrarlayamazdı.

"Efendim işlemeler bitti, takımınız hazır." dedi Barlas'a hizmetkarlardan biri elinde tuttuğu lacivert takımla birlikte.

"Teşekkürler şuraya bırakabilirsin." diyerek koltuklardan birisini gösterdi. Hizmetkar kız hafifçe gülümseyerek elindeki takımı koltuğa bıraktı. Başıyla Barlas'ı selamlayıp odadan çıktı. Barlas oturduğu yerden kalkıp koltuğun üzerindeki takımı inceledi. İşlemeleri ve rengi ile tam Barlas'ın istediği gibi olmuştu.

VERBİNDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin