10.BÖLÜM: GÖKYÜZÜ AĞACI

90 10 2
                                    

Keyifli Okumalar!!!

Şarkı: James Arthur - Train Wreck

-YAZAR ANLATIMI-

-Hena ve Adonis'in yöneticiliği bıraktığı zamanlar-

Adonis, kehanetçi adamın söylediklerini iyice düşündükten sonra Hena'ya anlattı.

"Hena, yöneticiliği Dasrelia'ya bırakmak zorundayız." dedi Adonis. Hena oturduğu yerden kalkıp Adonis'in önüne geçti ve, "Diyarımı, halkımı ve sarayımı ona bırakmam Adonis. Halkıma bunu yapamam." dedi.

Adonis, "Bunu bende isteyerek yapmıyorum Hena. Ama yönetici olduğumuzdan belli halka adaleti, eşitliği savunuyoruz. Dasrelia'nın tarafındaki bu kadar insanı yok sayamayız. Onun tarafındakiler bize göre daha fazla ve yöneticiliği Dasrelia'ya bırakmazsak bu zamana kadar halka öğrettiklerimizi yapmamış oluruz. Halkına öğrettiklerini yapmayan, adaleti savunan ama Dasrelia'nın tarafında daha çok insan olmasına rağmen yöneticiliği bırakmayan Hena ve Adonis olarak yargılanmamalıyız." dedi ve derin bir nefes alıp devam etti, "Hem sonsuza kadar Dasrelia yönetici olmayacak. Anemoia'yı tamamen ona bırakmayacağız." dedi.

"Nasıl? Dasrelia tahta geçtikten sonra yöneticiliği bırakacağını mı düşünüyorsun Adonis? Asla bırakmaz." dedi Hena. "O bırakmayacak bu yüzüklerin sahipleri zorla da olsa Anemoia'yı onun elinden alacaklar." dedi Adonis ve elindeki kendilerine ait olan bir çift yüzüğü gösterdi.

"Nasıl? Ne diyorsun Adonis? Anlamıyorum." dedi Hena şaşkın bir ses tonuyla.

"Geçen gün senden bulmanı istediğim kehanetçiye bu yüzükleri ileride bırakabilmemiz için iki varis seçmesini söyledim. O da Maat'ın kızını ve Althea'nın oğlunu seçti. Bu yüzükleri onlara bırakacağız ve zamanı gelince yani Anemoia kötü bir diyar haline geldiğinde bu yüzükleri onlara ulaştıracağız. Ve onlar diyarı tekrar eski haline ve belki daha iyi bir hale getirecekler." dedi Adonis. Hena, Adonis'in anlattıklarını hayranlıkla dinledikten sonra, "Peki krallık buraya ne olacak. Dasrelia burada mı yaşayacak.?" dedi.

"Hayır ona yöneticiliği vermenin karşılığında ondan bir şey isteyeceğim." dedi Adonis. "Ne isteyeceksin?" diye sordu Hena.

"Şu bahsettiği renkler ve rütbeleri. Kendi krallığına en üst renge sahip rütbeyi verecek zaten. Bizim krallığımıza ise ikinci en yüksek rengi vermesini isteyeceğim." dedi Adonis.

"Yardımcı krallık gibi bir şey mi olacağız Adonis?" dedi Hena.

Adonis, "Evet aynen öyle olacağız. Ama biz değil." dedi.

"Ne? Her neyse krallığımızda yaşamaya devam edebileceğiz en iyisi bu. Burayı seviyorum." dedi Hena camdan ormana bakarak.

"Hena, Dasrelia yönetici olduğunda bizi yaşatacağını mı düşünüyorsun?" dedi Adonis.

"Ne?"

🗡🗡🗡

Adonis, Dasrelia ile konuşmak için onun krallığına gelmişti. Kapıdaki muhafızlar Adonis'i Dasrelia'nın yanına yönlendirdi.

Adonis, büyük bir kapının önüne geldi ve kapıyı açıp içeri girdi.

"Ah yönetici Adonis. Sizi buraya getiren nedir?" diye sordu Dasrelia, Adonis içeri girdiğinde. "Eski yönetici Adonis demen daha doğru olur." dedi Adonis ve Dasrelia'nın karşısına oturdu. "Anlamadım?" diye sordu Dasrelia.

"Yöneticiliği sana bırakacağım Dasrelia. Ama bunun karşılığında senden bir şey isteyeceğim." dedi Adonis.

"Sonunda doğru kararı verdin Adonis. Diyarı yönetemediğinin farkına vardın. Geçte olsa. Söyle bakalım karşılığında istediğin şey ne?" dedi Dasrelia keyifli bir şekilde.

VERBİNDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin