•Halloween

434 25 98
                                    

Diana Carter

"Şimdi gözünü kapat ve rahatla."

Wanda'nın dediğini yaptım. Neredeyse 4 haftadır bir şeyler hatırlamaya çalışıyordum. Artık bu bilinmezlikten çok sıkılmıştım.

Bir şeyler görmeye başladım.

"Baban gibi değilsin."

"Tıpkı bizi kapıda dinleyen Spider-Boy gibi."

"Buradan hemen gitmeliyiz!"

Ve doğru düzgün hatırladığım tek şey "O artık Diana değil adı Lizzie." Sharon'ın sesiydi bu.

Gözlerimi açtığımda Wanda beklenti ile bana baktı "Hayır sadece birkaç ses." dedim.

Umutsuzlukla omuzları düştü.

Aklımı karıştıran bir şey vardı daha doğrusu bir şeyler.

"Wanda?"

Wanda hızla bana baktı gözleri parlamaya başladı "Efendim?" dediğinde gözlerimi ondan kaçırdım.

"Şey Peter ve benim sevgili olduğumuzu söylemiştin doğru mu?"

Peter tatlı suratlıydı ama ben onu öldürmek için görevlendirilmiştim. Belki değişebilir miydi? Neden olmasın?

"Yani tam olarak isim koymadınız ama evet."

Onu onayladım ve odasından çıkarken teşekkür edip binayı gezmeye başladım.

Cadılar bayramı için suslenmişti.

İçeriye gelince Tony ile karşılaştım evini yaktığım için beni affetmişti bile. Natasha ve Yelena dışarıdaydı. Bucky ise bana bakıyor koltukta oturmaya devam ediyordu.

Sessiz biriydi. Steve'ye öldürdüğümü biliyor muydu? Belki de arkadaşı Sam burada olmadığı içindi?

Onunla göz temasını kesip Tony'nin yanına oturdum gülümseyerek bana baktı.

"Diana?"

Hala alisamamistim bu isime. Ama tüm hayatımın yalan olduğunu da düşünmüyor değildim.

Ya onlar bana yalan söylüyorsa üstelik annem neden gelmedi ve arkadaşlarım neden hala o hücrede.

Zemo onlara çok kaba davranıyordu.

Bucky bana dikkatle bakıyordu ona dönüp "Ne?" diye sorduğumda hafifçe sırıttığını gördüm.

"Tony sana seslendi." dedi sakince Tony'e baktığımda eliyle gülümsemesini gizliyordu. Göz devirip Bucky'e baktım tekrar.

Natasha onun babam olduğunu söylemişti açıkçası pek babam gibi hissettirmiyordu.

Ayaklandı ve bana baktı "Seninle dışarı çıkalım hadi." dedi ve onu takip etmem için bekledi. Tony'e döndüğümde onaylarcasına kafasını salladı.

~

Şehirin sakin kesimlerinde yürüyorduk.

"Sor hadi."

Soru sormak istediğimi anlamıştı çok mu belli etmiştim? Sanmam. Böyle şeyler için annemden eğitim aldım.

"Size hala güvenemiyorum."

Bucky bir an duraksadı "Bu bir soru değildi Diana." somurtarak ona bakmaya devam ettim.

"Pekala ben anlatırım."

"Annen ile çok iyi bir ilişkimiz yok hatta hiç ilişkimiz yok ama asıl kötü o. Senin adın Lizzie değil Diana, Diana Barnes."

Barnes? Kendi soyadı mıydı bu?

Spider Web || Peter ParkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin