•Alexander Carter•
Elimde ki demir parayla mutfağa doğru ilerliyordum. Diana'ya bakınıyordum ama etrafta yoktu.
Buraya geleli birkaç gün olmuştu ve kafa dengi olarak bulduğum tek kişi Tony Stark olmuştu.
Mutfağa girdiğimde Peter buradaydı bir şeylerle uğraşıyordu. Beni görünce yüzü asıldı.
Sinir bozucu bir gülümseme ile tezgaha yaklaştım ve ne yaptığında baktım. Çikolatalı kurabiye yapmıştı.
Diana bayılırdı.
"Bir şey mi istiyordun?"
Elimde tuttuğum demir parayı cebime attım ve kurabiyelerden birini alıp ısırdım. Peter sinirlenmişti yüzünden belliydi.
"Diana bunlara bayılır." dediğimde bildiğini belli edercesine kafasını salladı ve kurabiyeleri benden uzağa çekti.
"Ben de severim."
"Sorduğumu hatırlamıyorum."
Son lokmamı da ağızıma atıp elimi kalbime koydum "Kalbim kırıldı Spider." dedim. Benden hiç hoşlanmıyordu.
Diana ise onunla çok iyi anlaşıyordu. Daha doğrusu Peter ona yürüyordu.
"Diana ile çok mu yakınsın?"
Kafasını eğip derim bir nefes alıp verdi ellerini tezgaha koydu ve yapmacık bir gülümseme ile bana döndü.
"Seni hiç alakadar etmez."
Kırıcıydı ama kırılmadım.
"Bak dostum Diana'ya yürüyen ben değilim ve o benim kardeşim-"
"Öz değilsiniz."
Haklıydı Diana bu konudan hep yakınırdı zaten küçükken beni korumaya çalıştığında ona gerçekten kardeş olmadığımızı ve onun korumasını istemediğimi söylemiştim.
O günden bu zamana kadar bir daha hiç görüşmemiştik.
Ne cevap vereceğimi bilmiyordum ben onu kardeşim gibi seviyordum ama anlaşılan o böyle düşünmüyordu. Peter hala ona cevap vermemi bekliyordu.
"Tıpkı senin Tony'nin oğlu olmadığın gibi."
Sinirlenmiştim. Bu konuyu bana asla anlatmamışlardı ama ben onlar hakkında her şeyi biliyordum zaten.
Cevabıma karşılık sinirli ve şaşkındı.
Beklediğim gibi beni tişörtümden tutup kendine yaklaştırdı ben de onu aynı şekilde tuttum.
"Bu konu seni ilgilendirmez!" kendini sıkıyordu. Beni sinirlendirmesi yetmiyormuş gibi bir de haklı olduğunu mu düşünüyordu?
"Diana ve benim konumda seni ilgilendirmez!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider Web || Peter Parker
Bilim KurguÖrümcek ağı örümcekler için bir evdi ve Örümcek Adam'da Diana'nın eviydi.