☠️

86 17 7
                                    


.
.
.
.
උදේම වැඩ ටිකත් ඉවර කරලා උදේට කෑමත් හදලා කාලා සෝෆා එකට වෙලා ලකුලුත් උඩ තියන් ටීවී එකේ ෆිල්ම් එකක් දාගෙන බල බල හිටියේ ස්ට්‍රෝබෙරි අයිස්ක්‍රීම් කප් එකක් අතේ තියන් කන ගමන්...පඩිපෙල දිගේ කවුරු හරි පහලට එන සද්දෙට ඔලුව හරවලා ඒ දිහා බලලා ඇස් හිනී කර ගත්තේ සාහිල් ෆුල්සූට් එකකුත් ඇඳගෙන ලෑස්ති වෙලා පහලට එන නිසා...

" ඔයා කොහෙ හරි යන්නද ? "

" හ්ම්ම් හද්දිස්සි මීටින් එකක් මන් ඒකට ඉන්නම ඕන..." එය කිව්වෙ අතේ ඔරලෝසුව බඳින ගමන්

" රෑ වෙයිද එන්න ? " සාහිල් නැතුව තනියම මෙහෙ ඉන්නව කියනකොටත් මගෙ ඇඟම හීතල වෙලා යනවා..

ඔරලෝසුවත් බැඳලා අන්තිම පඩිය බැහැපු එයා අන්තිමේ මන් දිහා ඔලුව උස්සලා බැලුවේ ඇහි බඹත් උස්සලා කට කොනින් හිනා වෙලා

" මොකෝ බයයිද 😏"

" නෑ !! " මන් කිව්ව්ව් බය හිත යටින් හන්ග ගනිමින්

" බය නොවී ඉන්නවා මන් ඉක්මනට එනවා..අනික මන් සිරිදාස අන්කල්ට එන්න කිව්වා මන් එනකන් ඔයා ලඟින් ඉන්න "

ඔලුව වනලා හා කියලා ආයෙත් අයිස්ක්‍රීම් කන්න ගත්තේ ඉන්න කියලා ආයේ නෝන්ඩි වෙන්න ඕන නැති නිසා...
ඩෝර් බෙල් එක වදින පමාවට සාහිල් ගිහින් දොර ඇරියා

" එන්න සිරිදාස අන්කල් ඇතුලට "

" මහත්තයා දැන්ම යන්නද "

"ඔව් සිරිදාස..මන් ඉක්මනින් එනවා එතකන් මෙයාව ටිකක් බලාගන්න..මුකුත් පන්ඩිත වැඩ කරන්න දෙන්න එපා කියන දේ ඇහුවෙ නැත්තන් මට කෝල් එකක් දෙන්න " එයා මන් දිහා බලලා කියනකොට මන් ඔරවලා අහක බලාගත්තා.. හහ් හිතාගෙන ඉන්නවද දන්නෑ මන් පොඩි එකෙක් කියලා..අපි දෙන්න දිහා බලලා සිරිදාස හිනා උනේ සාහිල් මටත් ඔරව ඔරව ආපහු ඇතුලට එනකොට..
ටිකකින් සාහිල් දොර ගාවට ගියේ කාර් කී එකත් අරගෙන මාත් එයා පස්සෙන්ම ගිහින් හිටගත්තා..

" මන් ගිහින් එනකම් සිරිදාස අන්කල් එක්ක පරිස්සමෙන් ඉන්නව හරිද.."

"හ්ම්ම්..ඔයත් පරිස්සමෙන් ගිහින් එන්න "

හිනා වෙලා මගෙ නලල සිපගෙන ඔහු ගියේ...මන් එයා යන දිහාම බලාගෙන ඉන්නකොට

The Darkness Of Death 🚫☠️ ( complete )Where stories live. Discover now