~Felixden~
"HYUNJİN EGER SİMDİ ONU BURAYA GETİRMEZSEN SENİ OLDURURUM"
"Yakalarsan alirsin guzelim"
Evet suan kavga ediyoruz neden mi? Hyunjin yeni aldigim parfumu sikmamam konusunda israr ediyor bense sikmak istiyorum. Neymis kokum boyle guzelmis parfume ihtiyacim yokmus.
"Yah yoruldum artik hadi ver sunu"
Dedim hafif egilip ellerimi dizlerimin ustune koyarken.
"Eee ama sen hemen pes ettin"
"Sen beni daha tanimamissin Hwang Hyunjin"
Sozlerimi bitirip aniden bana bakip siritan hyunjin in ustune atlarken.
"Ahh lix sirtim- aggg iyi al senin olsun"
"Hah kimmis kaybeden"
"Ya ama sikma iste ben boyle seviyorum senin kokunu"
"Hyunjin"
Dedim sahte kizgin bakislarimi atarken. Evet aslinda bende seviyorum kokumu ama parfumlerde cok guzel kokuyor.
"İyi tamam sikmiyorum"
"Cidden mi"
"hihim"
"Yiaa lixiemm"
Yanima yaklasip yanaklarimi sikti ve elimdeki parfumu alip odama gitti. Hyunjinle ayni apartmanda oturuyoruz ve benim karsimdaki dairede oturyor bu yuzden nerden bakarsaniz tum gun bende.
"Bir parfum yuzunden kac dakikamiz gitti goruyomusun"
"Olsun sonucta iyi birsey oldu"
"Ha ha ha"
Sahte gulusumu ona sunduktan sonra aynanin karsisina gecip kendime son kez baktim. Hyunjin in arkadaslariyla bulusmaya gidecektik ve kimseyi tanimadigim icin gergindim. Hazlasiyla.
"Hyunjin ya beni sevmezlerse"
"Niye seni sevmesinler guzelim sevilmiycek insan misin sen"
"Ya hyun sana gore oyle biliyosun hic bir zaman iyi arkadas iliskilerim olmadi"
"Biliyorum guzelim ama benim arkadasladim seni disliycak birileri degil hem Jisungla iyi anlasicaginizi dusunuyorum"
"Su bahsettigin sincaba benzeyen cocuk mu"
"Evet o"
"Umarim oyle olur"
"Sey diycem ustundeki cok acik degil mi sankimsi"
"Hani bise demiycektin"
"Ama ordakiler sey biraz yavsak"
"Hahahahahahahahh"
"Komik birsey mi var"
"Sen- hahah sen beni- hahahhaha seni beni kiskandin- hahahahh"
Kahkaha atmaktan konusamazken cumle kurmaya calisiyordum. Hyunjin se bana tip tip bakiyordu.
"Hic de bile iyiligini istiyorum"
"Yavsarlarsa karsilik veririz kocum nolcak"
"Ne hayir bunu yapmicaksin"
"Kiskandin iste hrrrr"
"Off hadi cikalim ya gec kalicaz"
"Boyle U donusu gorulmedi beeaa"
Hyunjin omuzlarimdan tutup beni disari surukledi. Bebek gibi davraniyor bana ve bu cidden hosuma gitti. Suruklenerek arabaya bindikten sonra yolda en sevdigimiz sarkiyi actim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chamomile scent / Hyunlix
RomanceFelix, tek arkadaşı olan Hyunjin'i çok seviyordu Hyunjin ise birçok arkadaşı içinden Felix'e aşıktı... ANGST DEĞİLDİR. 2. KİTABI VAR #11 hyunlix -22/05/2023