Aaa boyle bi fic mi varmiss?! Akcosocopsfjd neyse finale yaklasiyoruz ben duygusallastim birAzCik. İyi okumalar<3
__________________________________
04/08/2000
"Felix uyan hadi tatlim."
"Ama uykum var anne..."
"Kalkmalisin ama."
"Of peki."
Felix kalkip annesine sarildi ve banyoya yoneldi. Bugun okulun ilk gunuydu. Cok heyecanliydi. Ustunu giyip cantasini aldi ve abisi ile beraber okula gittiler. Sinifindaki arkadaslari onu dislamislardi. Kiyafetleriyle dalga gecmislerdi. Felix bu duruma cok uzuluyordu fakat belli etmemisti. Okul sonunda annesi onu almaya gelmisti. Hemen annesine kosup boynuna sarildi.
"Okulun nasil gecti kuzum?"
"Cok guzeldi anne."
"Arkadas edindin mi peki?"
"İmmm aslinda bana beni sevmediklerini soylediler ama cok umursamadim. Sonucta babam bize hep bunu soyluyor degil mi?"
Annesininin yuzunde buruk bir gulumseme vardi. Cocuguna boyle seyler yasatmasi onuda uzuyordu.
"Gel hadi eve gidelim. Karnin acikmistir."
Evlerinin bir on sokaginda yururken arkalarindan sesler geldi.
"Yah! Yeonhan! Aptal kari!"
Bu felix in babasiydi. Yine icmis olacaktiki zar zor yuruyordu. Yanlarina gelip annesinin sacindan tuttu ve suruklemeye basladi. Sokaktaki butun herkes onlara bakiyordu ama kimse birsey yapmiyordu.
"Anne! Birak annemi!"
Babasi aniden durup felixe bir tokat yapistirdi. Kucuk ve savunmasiz felix saniyeler icide yere yapismisti. Babasi annesini eve sokup aksama kadar dovmustu. Felix evlerinin onunde durup abisinin gelmesini beklemisti. Cunku ancak o zaman duruyordu bu sesler.
"Felix! Abicim neden orda oturuyorsun?"
"Chan Hyung babam annemi dovuyor. İcerdeler."
"Ne? Tamam sen biraz parka git olur mu gelip seni alacagim."
"Tamam."
Abisi kapiyi acmaya calisirken kucuk felix parka gitmisti. Papatyalarin cok oldugu bir yere gidip oturdu ve orda aglamaya basladi. Kucucuk yasinda bunlar onu cok yoruyordu.
"Hey iyimisin?"
Onunde duran bedene bakmisti felix. Tapilasi yuzu ve gozunun altindaki kucuk ben ile harika duruyordu.
"İyiyim."
"Emin misin? Yanaginda morluk var ve agliyorsun."
Felix birsey dememisti. Buyuk beden yanina oturup yerden papatya kopartarak birlestirirken sadece onu izliyordu.
"Bak bunu sana yaptim. Belki bununla mutlu olursun ha?"
Elinde tuttugu papatya tagcini minik bedenin kafasina koydu.
"Woww sana cok yakisti papatya cocuk."
"Papatya cocuk mu?"
"Hm hm ayni papatya gibi kokuyorsun ve sana cok yakisiyorlar."
"Sey teesekkurler."
"Tesekkur etmene gerek yok. Gercekleri soyluyorum."
Felix karsindaki bedene gulumsedi ve onun yuzunu incelemeye basladi. Gozunun altindaki ben ona ne cok yakisiyordu.
"Gozunun altindaki ben sana cok yakismis. Cok guzel gorunuyor."
"Evet onu senden caldim."
"Nasil?"
"Cillerin. Bir tanesini calip kendime aldim."
"Wow. Guzelmis."
Arkalarindan seslenen kisi ile ikisi oraya baktilar.
"Sam! Hadi gidelim!"
Buyuk beden kucugune dondu ve gulumsedi.
"Artik gitmeliyim. Bir daha aglama olur mu?"
"Tamam. Aglamayacagim."
Buyuk benden yerinden kalkip uzaklasti. Geride kalan felix kalkip evlerine dogru gitti. Bagirismalar devam ediyordu. Ama bu sefer ciglik sesleri annesinden degil abisindendi. Kucuk beden evine girio salona yoneldi. Kapi esiginde durup iceri bakti. Abisi yerde yatiyordu. Ustundeyse oldururcesine doven babasi vardi. Felix cok korkmustu. Abisinin sari saclarindaki kanlar canini yakiyordu. Kapinin calmasiyla babasi duraksadi. Kalkip kapiya yoneldi. Felix hemen odasina girdi. Babasi birkac kez bagirdiktan sonra disari cikti. Felix abisinin yanina gittiginde annesi ve abisi sarilarak agliyordu.
"Anne."
"Gel Felix gel. Korktun mu annecim? Birsey yok tamam mi gecti."
Annesi felixe sarildi. Sonra Felix abisinin yuzunu ellerinin icine aldi.
"Aciyor mu?"
"Hayir acimiyor."
Abisi kafasini sallayip soylemisti.
"Senin yanagina mi vurdu? Cok kotu morarmis."
"Birsey olmaz. Zaten acimiyor."
"Tamam o zaman."
...
11/03/2001
"Abin icin uzgunuz."
"Tesekkurler."
Felix o gun abisini kaybetmisti. Kalbi aciyordu. Babasi artik hapishanede olmasina ragmen hala intikam istiyordu. Canindan cok sevdigi abisi onun yuzunden olmustu.
"Anne. Abim artik bizi koruyamayacak."
"F-felix"
Aglayarak konusan annesine sarildi felix. Dunya bu kadar acimasiz miydi?
...
12/28/2001
"Anne!"
"Anne nerdesin!"
Lunaparkta cikan yangin o gun felixden annesini almisti. Artik kimsesi yoktu. Atesin ortasinda tek basinaydi.
"Hey! Burda ne yapiyorsun? Kacmaliyiz!"
Buyuk beden elinden tutup onu atesin ortasindan kaldirdi.
...
Felix artik Hwang ailesinin bir parcasiydi. Bay ve bayan Hwang ona ogullari gibi bakiyorlardi. Felix onlarda gormedigi aile sevgisini goruyordu. Ama tabiki annesini ve abisini cok ozluyordu. Hyunjin ile okuluna gidiyor, kafelerde takiliyor ve eglence merkezlerine gidiyorlardi. Felixin cok arkadasi yoktu. Hala dislaniyordu fakar Hyunjin nereye gitse felixide yaninda goturuyor kotu hissetmemesini sagliyordu. Artik Felix mutlu ve guvenli bir yerdeydi.
_____________________________
Umarim begenmissinizdir ve ben uzatmayi dusunuyorum bu fici. Diger ficim cok okunmuyor ama onada agirlik veriyorum. Onada bakmayi unutmayin...
Hyunlixli kalinn 🐥🥟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chamomile scent / Hyunlix
Roman d'amourFelix, tek arkadaşı olan Hyunjin'i çok seviyordu Hyunjin ise birçok arkadaşı içinden Felix'e aşıktı... ANGST DEĞİLDİR. 2. KİTABI VAR #11 hyunlix -22/05/2023