<3

327 32 22
                                    

Naber lan salaklar. Gece gece ilham perileri geldi bana neyse umarım yetisir. Ve bu bolumu uzun yazicam. İyi okumalar

...

~Felixden~

Sabah belimde olan agriyla uyandim. Gozlerimin sistigini hissedebiliyordum. Daha hicbirseyi idrak edememisken yerde ve hyunjinin kucaginda yattigimi fark ettim. Ve o uyumuyordu. Beni izliyordu.

"Gunaydin lix"

"Gunaydin?"

"Dun burda uyumusuz sanirim. Sen geldikten sonrasini hatirlamiyorum ben zaten. Keske yerde yatmasaydin. Usumussundur."

Bana hala deger veriyordu. Dun duyduklarimdan sonra ne diyebilirdim. Benden hoslaniyormuydu? Eger oyleyse ona nasil davranmaliydim. Aslina bakarsaniz bende kime karsi nasil hissettigimi bilmiyorum. Sanha ile birtik zorunluluktan cikiyoruz. Eger hala sadece konusuyor olsaydik onunla sevgili olur muydum? Sanirim hayir. Ona karsi birdey hissetmiyor muyum? Onunla oynadim mi yani.

"Daldin yine birsey mi oldu"

"S-sey ben... ben sadece..."

"Aklina takilan birsey varsa soyle lix. Ama once yerden kalkalim"

Bana gulumseyip ayaga kalkti. Sonra elini bana uzatti. Elini tutup kalktim.

"Dun icmistim biraz. Dus alip cikarim sen otur"

"Tamam bekliyorum."

O gittikten sonra bende mutfagi topladim. O gelince sarhosken soylediklerini konusmaliydik. Kafam cok karismisti. Kanepeye oturup telefonu elime aldim. Sanha dan mesaj gelmisti. Normalde buyuk bir heycan olurdu icimde o yazdiginda. Ama bu sefer hic yazmak istemiyordum.

Sevgilim💗

Gunaydin guzelim
Bugun bulusalim mi?

                                                                             Guzelim🤍

                                                                              Gunaydin
                                   Bugun hic keyfim yok ya sonra bulussak olur mu?

Sevgilim💗

Peki tamam.
Gorusuruz.

Ona tekrar cevap vermeyip telefonu koltuga koydum. O siradada hyunjin gelmisti zaten. Yanima oturdugunda konusmaya basladim.

"Hyunjin"

"Efendim lix"

"Sen dun sarhosken birsey dedin."

Sanki korkmus ve sasirmis gibi gozlerini buyuttu.

"Sana artik onem vermedigimden falan bahsettin. İnsanlar sarhosken gercekleri soylermis. Yani bana sarhostum falan diye bahane uydurma. Cidden oyle mi hissettiriyorum?"

Sessiz kaldi. Boynunu egmisti.

"Cevap vermeyecek misin?"

"Bak lix... Eger dun aksam gelseydin sana birsey soyleyecektim. Ama o an ki cesaretim o anda kaldi. Sana soylediklerimde kismen onunla ilgili seylerdi iste."

"Sen... Benden hoslaniyor musun...?"

Aniden yuzume bakti. Soyledigim cumleyi yutkunarak soylemistim zaten bende. Eger evet derse ne yapmam gerekirdi?

"Evet lix. Seni ilk gordugumden beri asigim."

Donmustum. Oda donmustu. Sadece goz temasi kurarak bakiyorduk birbirimize. Sonra o bir on one cikti. Ve dudaklarini dudaklarima bastirdi. Sevgilimi aldatiyordum. Ama asla suclu hissetmiyordum. Sanki boyle huzur bulmustum. Hyunjin beni operken ona karsilik veriyordum. Alt dudagimi ele gecirmisti. Sanki bir daha birbirmize dokunamayacak sekilde opuyorduk. Sonunda nefessiz kaldigimizda hyunjin benden ayrildi.

Chamomile scent / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin