İyi okumalar dilerimm<3
_______________________________________
"Ne demek git kendi evinde yat ben senin kankan degil miyim felix"
"Ya nerden ogreniyorsun bu Turk dublajlarini"
"Konu bu degil"
"Konu ne"
"Yah lix cildircam niye ben evimde yatiyomusum"
"Cunku senin evin"
"Of cok zekisin"
"Ha ha evet oyle"
"Bensiz uyuyamazsin sen"
"N-ne hayir uyurum"
"Uyuyamazsin"
"Uyurum"
"Uyuyamasin"
"Uyurum"
"Tamam iddiaya giderim. Eger gece beni beraber yatalim diye cagirmazsan sana 4 kutu cilekli sut alirim ama eger ben kazanirsam seni operim"
"Tama- Ne?!"
"Evet oyle"
"Peki oyle olsun ama ben kazanicam"
"Gorucez Yongbok"
"Gorucez Hyunjin"
"İyi geceler bensiz nasil iyi olucaksa"
"Tabi tabi iyi geceler"
~Hyunjinden~
Saat 02.30 du. Felix hala aramamisti ama suan uyuyamayip beni aramamak icin kivrandigina yemin edebilirim. Biraz daha beklemeye karar verip telefonda bos bos dolandim.
~Felixden~
Saat 03.00 oldu ve ben hala uyuyamadim. Cidden hyunjin olmadan uyuyamiyorum lanet olsun. Ama iddiayi kazanmam gerekiyor. Yatagimdan kalkip hyunjin den (c)aldigim onun en sevidigi uyku oyuncagini aldim. Oyuncagida tipki onun gibi kokuyordu. Uyuyabilicegimi dusunsemde uyuyamadim. Saat 03.45 ti. Nerdeyse saat 4 olacak ve benim uyuyam gerekiyor. Tabiki en sonunda dayanamayip telefonumu elime aldim.
~Hyunjinden~
Telefonuma Felix in aramasi dusmesiyle sirittim. Yatagimdan kalkip ustume bir hirka ve telefonumu aldiktan sonra (anahtarida unutmadan) evden ciktim. Felix in kapisina geldigim anda kapi acildi. Yatagimdan kalkip ustume bir hirka ve telefonumu aldiktan sonra (anahtarida unutmadan) evden ciktim. Felix in kapisina geldigim anda kapi acildi.
"Bu kadar ozlemis olucagini beklemiyordum be"
"Sus ve iceri gec"
Sahte sinirli sesiyle soylendikten sonra iceri gectik.
"Eee ben kazandim o zaman iddiayi"
"Oyle oldu bi tik"
"Hmmm peki ne zaman aliyorum opucugumu"
"Bilmem ne zaman istersen"
"Tamam suan istiyorum"
"Ne hayir suan olmaz cunku sey cunku uykum var ve seni uyumak icin cagirdim"
Oturdugum koltuktan beni kaldirdi ve yatak odasina dogru gittik. Kendisi yatip kenera kaydiktan sonra bende yanina yattim. Ellerimi beline dolarken oda gogsume yatti.
"Eunyo ile aranizda birsey yok degil mi"
"Hayir yok"
"İyi geceler o zaman"
"Sanada"
Gordugum kismiyla gulumsedikten sonra tekrar gozlerini kapatip 5 dk icinde uyudu. Bende onun kokusunu icime cekip uykuya daldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chamomile scent / Hyunlix
RomanceFelix, tek arkadaşı olan Hyunjin'i çok seviyordu Hyunjin ise birçok arkadaşı içinden Felix'e aşıktı... ANGST DEĞİLDİR. 2. KİTABI VAR #11 hyunlix -22/05/2023