~Felixden~
Uyandigimda hyunjin yanimda degildi. İcerden gelen seslerle mutfakta oldugunu anladim. Kalkip aynada kendime baktim. İy bu tip ne sabahlari bir insan anca bu kadar berbat gorunurdu. Once banyoya gidip elimi yuzumu yikadim sonra hyunjinin yanina gittim. Arkasi donuk telefonla konusyordu. Azcik kulak misafiri olsam birsey olmazdi.
"Hayir diyorumya sana"
"O gun yaptigini zaten daha unutmadim. Ne yuzle bana bunlari soyluyorsun"
"Sadece bir kereligine tamam mi birdaha olmaz"
"Peki yarin gorusuruz"
Arkasini dondugunde bende yeni gelmis gibi yaptim. Bir an beni gorunce sasirdi ve sanki konustuklarini duymamam gerekiyormus gibi gozleri acildi.
"Ah Lix uyandin mi?"
"Yooo uyuyorum hala."
"Haha cok komiksin sabah sabah."
"Kimle konuyordun?"
"Hic oyle bi arkadasim."
"Hmm peki."
"Ee hadi kahvalti yapalim sonra ben bir yere gidecegim."
Bu siralar herseyi neden gizli yapiyor. Benden sakladigi seyler mi var acaba?
"Nereye gideceksin beraber gidelim."
"Olmaz."
"Nedenn"
"Olmaz iste Felix kahvaltini yap hadi"
Deyip elindeki balli ekmegi agzima tikti. Bende ona kotu bakislarimi gonderim kahvlatimi ettim. Bitirdigimizde ben evime gelmis, hyunjinde gidecegi -gizli- yere gitmisti. Canim cok sikiliyordu. Acaba jisungu arasam mi? İyi bir karar oldugunu dusunup jisungu aradim.
"Jisungieee naber"
"İyi lixie senn"
"İyiyim bende sey diycem isin yoksa disari cikalim mi"
"Aaa olur yarim saate sizin evde bulusuruz"
"Tamamm bekliyorum"
Hizlica kalkip beyaz sortumu ustune beyaz gomlek onun ustunede bir sweat giymistim. Cok tatli oldum boyle yumus yumus. Sade makyajimida yaptiktan sonra kapinin calmasiyla gidip kapiyi actim.
"Hosgeldin jis"
"Hosbuldum hadi gidelim"
"Tamam"
Converselerimi giydikten sonra disari ciktik. Jisung bizi her zaman gittigi tatli bir kafeye getirdi. Buraya ilk defa geliyorum ama baya iyiydi.
"Wow cidden guzelmis burasi"
"Eh tabi Han jisung secimleri"
İkimizde kikirdadiktan sonra siparislerimi verdik ve havadan sudan konusmaya basladik.
"Hey konustugun kimse varmi"
"Hayir yok niyeki"
"Bir uygulama var orda kendine es bulabiliyorsun hadi deneyelim"
"Degisikmis yapalim hadi"
Jisung telefonunu cikartip uygulamaya girdi. Daha sonra yanima oturup ekrani bana cevirdi.
"Bak eger begenirsen solo begenmezsen saga kaydir tamam mi"
"Tamamm"
Bir cok kisi vardi burda. Kiz erkek herkes konusacak birini ariyordu. Suana kadar hepsini saga kaydirdim. Ve birden lisede asik oldugum cocugu gormemle duraksadim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chamomile scent / Hyunlix
RomanceFelix, tek arkadaşı olan Hyunjin'i çok seviyordu Hyunjin ise birçok arkadaşı içinden Felix'e aşıktı... ANGST DEĞİLDİR. 2. KİTABI VAR #11 hyunlix -22/05/2023