İyi okumalar askolar<3 Herkes heycanla beklio bu bolumu biliyorum sakin ve rahatlatici sarkilarla dinlerseniz iyi olur bu bolumde. Cunku biraz fazla sinirleniceksiniz.
...
________________________________Uyandigimda hava cok aydinlik degildi. Buyuk ihtimalle erken uyanmistim. Kalkip elimi yuzumu yikayip ustume siyah tisort altima gri esofman giyip mutfaga gittim. Canim kahvalti yapmak istemiyordu. Canim hicbir sey yapmak istemiyordu.
Hemen aci bir kahve yapip hizlica ictim ve geceden beri gitmek istedigim felixin evine gittim. Kapiyi caldigimdan bir iki dakika sonra gozlerini o uvusturan bir felix ile karsilastim. Her haliyle tatli olur muydu insan."Gunaydin lix"
"Gunaydin da nie bu saatte geldin ki cok uykum var benim"
"Aaa unuttun mu sen telefona bak anlarsin neden uyanman gerektigini"
"Nalaka ya of sabah sabah"
Esneyerek telefonunu eline aldi ve en son mesajlara girdi. Sanirim mesaji okumus olacakki gozleri acildi.
"Ne 12 mi! Olamaz saat 10 hazirlanmak icin sadece 1 bucuk saatim var ayyy napicam off"
"Hey once sakin ol ve otur suraya"
"Oturamam hyunjin hazirlanmam gerek"
"Otur dedim felix"
Sesim ciddi ve sert cikinca felixin heyecanli ifadesi gitmis yerine sasirmis ve ciddi ifadesi gelmisti
"Bir sorun mu var?"
"Sanhayla ne zamandir konuyorsunuz"
"Neden soruyorsun"
"Cunku merak ediyorum"
"Buna hakkin yok"
"Ne saka misin felix neden cevap vermiyorsun"
"Sen bana bulusacagin GİZLİ arkadaslarini soylemedigin icin olabilir mi? Onceden gidecegin her yere 'lix sende gel' diyip simdi bosver onemli degil dedigin icin olabilir mi"
"Onlar cidden onemli ama"
"Tamam peki buda benim icin onemli tamam mi"
"Neden biranda agresiflestin dogru duzgun soru sordum"
"Peki hyunjin oyle olsun"
"Yah bari ne zaman gorustugunuzu soyle"
"İnternette buldum ve bugun randevuya cikacagiz"
"Randevu?"
"Evet bugun seninde randevun yok mu zaten hemde cok sevgili arkadasimiz eunyo ile"
"Sen sen bunu nerden biliyorsun"
"Telefon karistiran kisi tek sen degilsin hwang, beni daha tanimadin mi"
~Flashback~
"Hyun ben lavaboya gidip geliyorum"
"Tamam lix"
Hyunjine lavaboya gidecegimi soyleyip oturma odasina gittim. Telefonunu burda birakmisti. Hemen elime aldim ve sifreyi bildigim icin acip mesajlara girdim. Eunyodan bir konum vardi. Konumu iletilerden kendime yolladim. O gun oraya gidecektim ve tesadufen gormus gibi yapacaktim. Telefonu kapatip eski yerine koydum ve gayet normal sekilde mutfaga geri dondum.
~Flashback end~
"Ne zamandir telefonlarinizi izinsiz karistiriyoruz felix"
"Sen dun benim mesajlarimi okuduktan beri hyunjin"
"İyi tamam gidebilirsin randevuna"
"İzin alan olmadi tamam mi ve bu burda bitmedi eunyo konusunu konusucaz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chamomile scent / Hyunlix
RomanceFelix, tek arkadaşı olan Hyunjin'i çok seviyordu Hyunjin ise birçok arkadaşı içinden Felix'e aşıktı... ANGST DEĞİLDİR. 2. KİTABI VAR #11 hyunlix -22/05/2023