Secret Secret

200 18 4
                                    

Ya ab Moonbin in olumu sonrasi yazasim gelmedi. O yuzden gec atiyorum bu bolumu. İyi okumalar bebisler.

__________________________________

"Ne demek oluyor bu simdi? Nasil sucu affedilirde birakilir?"

Ellerim titriyordu ve basim donmeye baslamisti.

Mektupta yazanlar:

Lee Felix benden kurtulamayacagini sana soylemistim degil mi? Duyduguma gore annen de olmus. O oldukten sonra Hwangler le kaliyormussun. Naptin ogullariyla yattin falanda evlerine mi aldilar seni? Sana hep demistim bir surtuk olacaksin diye. Babalar yanilmazlar. Parayi da bulmussun. Koredeki en luks dairelerin birinde kaliyormussun. Babana yardim etmek ister misin felix? Benden kacmaya calisma seni elbet bulacagim. Kucukken yaptigim gibi hayati tekrar zindan edecegim sana. Avuclarimin icine alip oynatacagim seni. Kucukken hayalini kurdugum gibi. ..... adresine yanliz gel. Yaninda bir miktar para da getir. Baban seni cok ozledi;)

"Hyunjin..."

Yanimda duran sandalyeye cokmustum. Onceden yasadigim seyleri simdi tekrar mi yasayacaktim? Hayir olamaz degil mi?

"Felix sakin ol. O pic sana hicbir sey yapamaz. Buna izin vermem."

"Korkuyorum hyunjin."

Hyunjin beni kendine cekip kafami gogsune yasladi. Bir yandan da sirtimi sivazliyordu. Hyunjin in beni sonuna kadar koruyacagindan emindim ama benim yuzunden ona birsey olmasini istemezdim.

"Bak simdi karakola gidip nasil ciktigini ogreniriz tamam mi? Butun onlemleri aliriz ve o bize hicbir sekilde zarar veremez."

Kafami sallayip oturdugum yerden kalktim. İkimizde odamiza gidip ustumuzu degistik ve bir kac dakika sonra arabaya indik. İkimizde konusmuyorduk cunku gergin ve endiseliydik. İkimizde birbirimize zarar gelmesini istemiyor ve kendimizi umursamiyorduk. İste ask boyle birseydi.

"Geldik guzelim."

Hyunjin seslendikten sonra arabadan inip binaya girdik. Gorevli kisilerin odasina gidip olayi sorduk ve aslinda hapisten cikmadigini, kacmis oldugunu ogrendik. Yani bu daha tehlikeli birseydi. Sonucta tek basina cikamayacagina gore baska arkadaslari vardi.

"Benim adima yazilmis boyle bir mektup var. Bir adrese gelmemi istiyor ama gidip gitmeli miyim bilmiyorum."

"Tabiki gitmeyeceksin felix."

Cumlemi bitirir bitirmez hyunjin lafa atlamisti. Eger oraya gidersem bana zarar gelecegini dusunuyordu.

"Aslinda oraya gidersen bir operasyon duzenleyip yakalayabiliriz ve butun sorunlar ortadan kalkmis olur."

Bu fikir mantikliydi ama hyunjin in karsi cikacagina adim gibi emindim.

"İyide ne yapacagini bilemeyiz. Ya once davranip felixi yakalarsa. Adam katil ve bircok kisiye siddet uygulamis. Bu sekilde felixi oraya gonderemezssiniz."

Ve evet. Yine yanilmadim.

"Bay lee yi oyle bos gondermeyiz tabiki. Vucudunun belli yerlerine sok cihazi ve silah koyariz. Guzel bir planla yaparsak hicbir sorun cikmaz emin olun. "

_________

Birkac dakika sonra cikmistik. Hyunjin pek istemiyordu ama en mantiklisi buydu. Sonucta ben onun istegini yapip yanina gidecektim, bizim istegimiz gibi oda yakalanacakti. Eve geldigimizde saat 17.21 gibiydi. Dus alip gunun yorgunlugundan kurtulmustuk. Kafam hep o gun nasil olacagindaydi ve surekli daliyordum. Hyunjin bunu fark edip beni motive eden sozler soyluyor ya da sirtimi oksuyordu. Aslinda onunda destege ihtiyaci vardi. Bazen bencilce davraniyordum ama bu onu onemsemiyordu.

Chamomile scent / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin