Bu bolumu dun aticaktim aslinda ama cok yogundum o yuzden yazamadim gec geldi kb askolar<3 iyi okumlarr<3 (Jisoo'nun solosunu dinlemeyi unutmayinn)
Not: diger bolumu okumadan bu bolumu okumayin
_______________________________
~Felixden~
...Suan Hyunjin beni opuyordu. Saka maka cidden opusuyorduk. Fazla uzun degildi ama saniyeler bana saatler gibi gelmisti. Hyunjin geri cekildiginde tepkime bakmak ister gibi bakiyordu suratima. Napmam ya da ne tepki vermem gerektiginide bilmiyordum.
"Neden optun beni"
"Unuttun mu iddia yi ben kazanmistim ve simdide odulumu aldim"
"Ah e-evet oyleydi"
Mal gibi kaldim oyle evine mi yollasam hyunjini?
"Ee gitmiyo musun sen"
"Gitmemi mi istiyorsun"
"Ne hayir oyle demek istemedim"
"Neyse bosver iyi geceler sana"
"Hyunjin!"
Beni duyamadan -ya da duymazliktan gelerek- evden cikti. Zaten ust katimdaydi ama bazen yakininizda olan insanlar sizden binlerce km uzak olabiliyorlardi. Ben bunu yasayarak ogrenmistim.
...
~Hyunjinden~
Felixden cikip gitmistim. Onu opmek hayatimda en cok istedigim ikinci seydi. Birincisiyse onun erkek arkadasi olmakti. İkincisini basarmistim. Ama mutlu degildim. Oysa hayalinizi gerceklestirdiginiz zaman mutlu olmaniz gerekmez miydi? Sonu olmayan boslukta oldugunuzu hissettiginiz zaman ne yaparsiniz? Ben ormanda yuruyuse cikarim. Cunku orman bana felixi hatirlatir. Dogal, sade ve guzel.
...
Kac saat ormanda dolastim bilmiyorum ama baya yorulmustum. Geldigim tarafa dogru yurumeye basladim. Her an aklimda onu opusum vardi. Cidden cok guzel bir histi. Lisede bir cok sevgilim olmustu. Ama hicbirini sevmemistim sadece bir anligina felixi unutabilmek icin kullanmistim. Tabiki ise yaramamisti. Artik arabamin onune geldigimde aklimdaki dusunceleri silip eve dogru surmeye basladim. Evin onune geldigimde arabayi park edip asansore bindim. Anahtari cebimden cikarmisken kapida oturan hello kity pijamali, gozleri kizarik, kedi kadar kucuk bir beden gormeyi dusunmemistim. Felix gecenin bir saatinde neden burdaydi.
"Lix neden burdasin?"
"Hyun-ah... B-ben... o-ozur dilerim..."
Kelimeler arasinda hickirirken birden aglamaya basladi. Eger erkek olmasa regl doneminde oldugunu dusunebilirdim.
"Neden ozur dileyesinki birsey yapmadin."
"Ben senin kalbini kirdim oysa sen sadece oynadigimiz oyunun kuralini yerine getiriyordun. Bana kirildin degil mi ne kadar aptalim."
"Aptal falan degilsin lix. Bunun icin bu kadar aglama. Gel iceri orda konusalim usursun orda."
Kapiyi acinca felixde yerden kalkip ezbere bildigi evimdeki salona gecip en sevdigi pufa oturmustu. Ayni bebek gibiydi uzgun, kizgin ya da mutlu olsa asla aliskanliklarindan vazgecmiyordu ki bende bunu cok seviyordum.
"Bak lix. Sakin bir daha boyle sacma sapan seylere aglama tamam mi? Sana kirilmamistim sadece kafam biraz doluydu ve bosaltmak istedim. Yoksa sana sinirli degilim. Olmam da zaten."
"Peki ama dogruyu soyle kirilmadin degilmi?"
"Koskoca Hwang Hyunjin im ben hıc kirilirmiyim ha?"
Ona kocaman gulumseyip sarildim. Oda aninda kollarini boynuma sardi. Sanirim dunyanin en guzel seyi felixe sarilmakti...
"Uyumak ister misin gec oldu."
"Olur ama yanimda yat."
"Tamam odaya gec geliyorum."
Kafasini sallayip odama dogru ilerledi. Bende mutfaga dogru gittim. Felix agladiktan sonra balli sut icmeden dogru duzgun uyuyamazdi. Cunku o gun annesi oldugunde ona cok agladigi icin balli sut vermistim. Sut hazir oldugunda odaya dogru gittim. Felix yorgana sikica sarilmis en sevdigim pelus ayimi gogsunde sikica sarmisti.
"Kalk bakalim koca bebek once sunu ic sonra uyursun."
"Wow cok guzel kokuyorr."
Ona minnacik gulumseyip bardagi uzattim. Elimden alip hizlica icti ve yataga uzandi. Bende onun yanina uzanip ayicigi yanina koydum. Felix kafasini gogsume koyup ellerini kafasinin yaninda birlestirdi ve tum mukemmelligyle gozlerini kapadi.
"Uyurken beni izlememeni kac defa soyleyecegim"
Dedi hala gozleri kapaliyken. Hafifce kikirdayip cevap verdim.
"Napayim cok tatlisin sende"
"Yah hyun uyu artik"
"Tamam tamam iyi geceler lix"
"İyi geceler jinnie"
...
____________________________
Bendeki ilham bir an kesildi ab skfkwfjosd o yuzden birazcik kisa oldu kb. İns begenirsiniz.
Hyunlixli kalinn😽😋💗
Felixin pijamasi:
Yorum ve oy vermeyi unutmayinn<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chamomile scent / Hyunlix
RomanceFelix, tek arkadaşı olan Hyunjin'i çok seviyordu Hyunjin ise birçok arkadaşı içinden Felix'e aşıktı... ANGST DEĞİLDİR. 2. KİTABI VAR #11 hyunlix -22/05/2023