Stay wiht me (final)

287 19 35
                                    

Hyunjinden

Felixin vurulmasindan birgun gecmisti. O gun felixin sedyede kanlar icinde yatmasi beni suclu hissettirmisti. Beraber mutlu bir hayat yasarken neden boyle seyler olmustu? Birbirimizi sevmekten baska ne sucumuz vardi?

  Felix vurulduktan sonra guya babasi olan herifi yakalayip karakola goturduler. Bende ambulans ile hastaneye gittim. Ameliyat yapip odaya almislardi. Fakat doktor cok umut olmadigini, uyanamayabilecegini soyluyordu. Kursun tam beynine gelmemisti hafif siyirmisti fakat yinede hayati tehlikesi vardi. Eger ona bir sey olursa ben nasil yasayacaktim?

"Hyunjin? Girebilir miyiz?"

Kapiyi arayan Jisung u gorunce ayaga kalktim.

"Tabi gelin."

6 arkadasimda iceri girdikten sonra bende Felixin sedyesinin yanina durmustum. Jisungun dogumu yaklastigi icin minho once onu sandalyeye oturtturmustu.

"Ee durumu nasil?"

Jeongin heyecanlanarak sormustu. Bu kadar umutlu hallerine karsin nasil soyleyecektim bir daha uyanamayabilecegini.

"Doktor umut olmadigini soyledi. Eger uyanirsa muhtemelen mucezedir dedi."

"Ne-"

Jeongin agzini kapatip yere coktu. Sessizce aglamaya basladi. Herkesin yuzu dusmustu. Bende yanimda duran sandeyleye oturup aglamaya basladim. Chan gelip basimi oksadi. Bende daha fazla aglamaya ve bagirmaya basladim. O serefsizi bir bulursam yasatmayacaktim.

"Ssstt hyunjin sakin ol."

...

Birkac dakika sonra herkes sakinlestikten sonra doktor iceri girmisti. Yaninda hemsireler vardi.

"Buyrun doktor bey?"

"Bugun ultrason ve kan tahlil sonuclari cikti. Nasil fark etmedik bilmiyoruz ama bay lee hamile."

Duydugumuz seyle birbirimize baktik. Boyle birseyi beklemiyorduk ve zaten Felix hep koruyucu alirdi.

"N-nasil olur? İyide felix hep koruyucu kullanirdi?"

"Koruyucularin ne zaman icildigi ya da hangi durumlarda oldugunu bilemeyebiliyoruz."

"Peki simdi ne olacak?"

"Aslinda suan iyi bir durum degil. Zaten bay lee nin cok zamani kalmadi. Bebek orda gereken besini almayarak olebilir. Bu yuzden ameliyat yapabiliriz. Tabi ameliyatta bay lee nin sedyede kalma olasiligi yuksek. Ama eger bebegi almazsak ikisini birden kaybedebiliriz. Secim size kalmis. Eger kabul ederseniz simdi ameliyathaneyi hazirlattiracagim."

Duyduklarim gercek gibi gelmiyordu. Hangisine sasiracaktim. Sevdigim adam her turlu olecekti ve bizden bir parca olan bebegi tasiyordu. Ne yapmam gerekiyor? Felix hangisini isterdi?

"Hyunjin?"

Minhonun seslenmesiyle kendime geldim.

"Ha?"

"Karar vermelisin artik."

"Ne yapacagim minho? Sevdigim adam yer turlu olecek ve ben o bebekle tek basima mi kalacagim? Nasil bakicam ona? Felix olmadan ne naparim?"

Konusurken gozumden yaslar dokuluyordu. Yasamak icin nedenim yoktu artik. Felix olmadan bir hictim.

"O cocuk ne olacak peki? Onuda mi olume terk edeceksin? Felix bunu istemezdi jin. Felix kendisini feda edip o cocugu kurtarirdi ve emin ol seninde oyle yapmani isterdi."

"T-tamam yapin ameliyati..."

...

"Kac saat oldu niye kimse cikmadi hala off off!"

Chamomile scent / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin