Bu bolum biraz gec geldi cunku kurstaydim. Neyse iyi okumalar bebeklerr<33
...
~Felixden~
Uyandigimda hyunjin tam yuzumun hizasinda yatiyordu. Haraket etsem dudaklarimiz degecekti. Zaten yapmadigimiz sey degil ama- ne bi dk biz dun opusmustuk degil mi? Ah tanrim. Siz arkadasinizla opusmuyorsunuz degil mi? Ben opusuyorum. Ayh ne kadar sacma bi dongu bu. Tamam onceden hyunjin ile sakasina flortlestigimiz bile oluyordu ama artik sevgilim vardi ve aramizda bir mesafe olmaliydi. Bunu hyunjinle konusmayi aklimin bir ucuna yazdiktan sonra hyunjinin o 2 cm lik dudaklarina odaklandim. Tabiki olcmedim. Elimi biraz dudaginda gezdirip ic cektikten sonra ayaga kalktim. Mutfaga girip guzel bir kahvalti hazirladim. Hyunjin in sert kahve sevdigini bildigim icin ona kahvesini yapip kendimede bir mocha yaptim. Hyunjin uyanmis olacakki icerden sesler geliyordu. Masaya oturdum ve telefonumu alip sanha nin mesajina cevap verdim.
Sevgilim💗
Gunaydin guzellik
Bugun bulusmaya ne dersin
Sinamayi telafi ederiz
Guzelim🤍
Gunaydinnn
Olur tabi bulusalim
13.00 da alirsin beni
Sevgilim💗
Tamam gorusuruz<3
Guzelim🤍
Gorusuruz💕😽Hyunjin iceri girdiginde telefonu kapatip masaya koydum. Oda esneyerek masaya oturdu.
"Gunaydin lix"
"Gunaydin hyunjin"
Ona hyunjin diye seslendigim icin garip garip bakmisti. Tabi ona genelde hyunie, hyunjinie ya da hyun falan derim. Ama aramiza ufacik bir mesafe kayacagim icin burdan baslamak iyi olurdu.
"Hyunjin-ah sana birsey diyecegim"
"Soyle"
"Bak onceden arkadasligimizi cok seviyordum ben ki hala seviyorum ama biraz mesafemi koysak? Cunku artik sevgilim var ve bu onu uzebilir oyle olmasini istemiyorum. O yuzden lutfen biraz uzaklasalim."
Once ufladi ve elindeki cubuklari masaya birakip ellerini birlestirdi. Acayip ciddi bir ifadeyle bana bakmaya basladi.
"Bak felix. Sen benim ciddi anlamda en onem verdigim kisisin. Ve ben kucuklukten beri hayatimin merkezinde olan birini oylece hayatimdan atmam atamam. Ayrica unutma o gun seni ateste yanmaktan kurtaran veya hayata tutunmani saglayan kisi sevgilin degildi. Bendim. Senin kararin ne bilmiyorum ama sen benden ne kadar uzaklasirsan ben sana o kadar yakinlasicam"
Woah oyle bi konustuki mal gibi kaldim oyle. Haklimiydi? Cidden birbirimizden uzaklasmamiz sacma miydi?
"Afiyet olsun sana. Ha bu arada aksam yemegine bende ol."
Deyip sofradan kalkti. Sonra dis kapinin kapanma sesi geldi. Yine her zamanki gibi kirmistim onu. Yine benim yuzumden gitmisti. Bencil mi davraniyorum. Evet oyle yapiyorum. Kafam cok karisik ama gitmem gereken bir randevu var. Saat 11.00 di zaten. Sofrayi topladiktan sonra bende kendi evime gittim. Ustumu degistirip her zamanki sade makyajimi yapip asagi indim. Kisa sure sonra Sanha gelmisti. Onceden izleyemedigimiz filmi izlemeye gelmistik. Romantik komedi filmiydi. AVM nin garajina geldigimizde birsuru kamera ve flaslar vardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chamomile scent / Hyunlix
RomanceFelix, tek arkadaşı olan Hyunjin'i çok seviyordu Hyunjin ise birçok arkadaşı içinden Felix'e aşıktı... ANGST DEĞİLDİR. 2. KİTABI VAR #11 hyunlix -22/05/2023