Έχουμε τελειώσαμε καθίσαμε στο κρεβάτι αγκαλιά και κοιταζομαστε..
Taehyung:πάμε το Σάββατοκυριακο Busan να γνωρίσεις τους γονείς μου;;
Anna:οι γονείς σου ξέρουν πόσο χρονών είμαι;;
Taehyung:οχι αλλά δεν θα έχουν θέμα..
Anna:και αν έχουν και δεν με θέλουν;;
Taehyung:αυτό δεν υπάρχει περίπτωση..
Anna:γιατί ;;
Taehyung:γιατί είσαι πανέμορφη και σε αγαπάει ακόμα και ο τοίχος..Μου έδωσε ένα φιλί και με έβαλε στην αγκαλιά του...
Anna:εδώ να κάτσουμε;;
Taehyung:θες να κάτσεις κάπου αλλού;;Με κοίταξε πονηρά και μου έκλεισε το μάτι...
Anna:άσε με λίγο να το σκεφτώ...
Ανέβηκα πάνω του και του άφηνα μια σειρά από φιλιά στο σώμα του και εκείνος να γελάει και να αρχίσει να παίρνει βαθιές ανάσες...
[•••]
Πέρασα υπέροχα, ήταν φανταστικά πρώτη φορά νιώθω έτσι και αυτό αρέσει πολύ... Είμαστε κάτω και έχουμε βάλει μια ταινία για να δούμε...
Anna:Tae μου να σου πω;;
Taehyung:οτι θες μωράκι μου..
Anna:πρέπει να μιλήσω την μαμά μου για εμάς..
Taehyung:πιστεύεις ότι αυτό είναι καλό;;
Anna:ναι, η μαμά μου είναι με το μέρος μου, το άκουσες και εσύ...Taehyung:συγγνώμη αλλά δεν άκουγα, η ακοή μου υπάρχει μόνο για να ακούω :«Αχ Taehyung τελειώνω.. Πιο γρήγορα... Αχ Taehyung πιο γρήγορα..»
Τον χτύπησα στο στήθος...
Taehyung:γιατί βρε μωράκι μου αυτά δεν μου λες;
Anna:σταμάτα...
Taehyung:μην ντρέπεσαι..
Anna:δεν ντρέπομαι...
Taehyung:αα αλήθεια;; αα φαίνεται το μπουτι σου..Αμέσως κάλυψα τα πόδια μου και κοίταξα άλλου..
Taehyung:μικρή μου μην ντρέπομαι, δεν είναι κακό να δείχνεις το σώμα σου, δηλαδή σε εμένα να μην ντρέπεσαι στους άλλους να ντρέπεσαι...
Μου έδωσα ένα φιλί και άρχισε να παίρνει αργίες διάστασης αλλά άκουσα κλειδιά και μετά είδα τους γονείς μου να έρχονται μπροστά μου...
Father:τι γίνεται εδώ;;
Anna:ποτέ ήρθατε;;
Mama:αναβλήθηκε το ταξίδι αγάπη μου..
Father:σκάσε! Πες μου τι ήταν αυτό που είδα;
Anna:πατέρα να σου εξηγήσω...Ήρθε προς το μέρος μου και με χαστούκισε... Ήρθε ο Taehyung και του έπιασε το χέρι...
Taehyung:μην το κάνετε...
Father:σκασμός νεαρέ... Που σε προσέλαβα να την προσεχής και εσύ την εκμεταλλεύτηκε, θα σε καταγγείλω να μπεις φυλακή για αποπλάνηση ανηλίκου...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The bodyguard of my life! Taehyung🐯
Фанфикτι θα γίνει όταν η γονείς την Anna πάρουν ένα σωματοφύλακα για να την προσεχον επειδή εκείνη έχει πλέξει με κακές παρεας και βλακίες όπως σχεδόν όλοι οι νέοι... Taehyung σωματοφύλακας από τους καλύτερος από τους λίγους, μόνος σκληρός και απότομος...