κεφάλαιο 1

56 9 0
                                    

Father:που είναι η κόρη σου;;
Mama:μέσα..
Father:πες την κυρία Kim να της πει να έρθει..

Anna pov

Ήμουν μέσα και ετοιμαζόμουν για το βράδυ.. Θα πάω με την lrene για ποτό.. Δεν έρχεται και συχνά εδώ οπότε καταλάβαινε τώρα που θα έρθει πρέπει να περάσουμε τέλεια...

Κυρία Kim:παιδί μου σε θέλει ο πατέρας σου...
Anna:τώρα!

Πάω για να μην με βάλει τιμωρία λες και ότι έχω να μπορώ... Αλλά τέλος πάντων..

Anna:πατέρα με φώναξες..
Father:ναι! Τι είναι αυτά εδώ ;;

Μου έδειξε ένα περιοδικό με εμένα σε ένα εξώφυλλο..

Anna:ένα περιοδικό..
Father:αυτό το ξέρω ποια ειναι στο εξώφυλλο;;
Anna:εγώ;;Κοίτα πατέρα να σου εξηγήσω δεν φταίω εγώ αλλά αυτοί που με τραβάνε και λένε και βλακείες..
Father:αυτό ήταν δεν θα βγεις ξανά από το σπίτι...
Anna:πατέρα αυτό δεν είναι σωστό..
Father:μίλησα...

Έφυγα από εκεί νευριασμένη και χτύπησα με δύναμη την πόρτα και πήγα στο δωμάτιο μου κλείστηκα μέσα...

«εγω το βράδυ θα βγω και να με κλειδώσει μέσα,εγώ θα πηδήξω όταν το παράθυρο...»

Είπαμε να είμαστε καλές μαθήτριες αλλά όχι και έτσι, είμαι 17 και εγώ αποφασίζω τι θα κάνω στην ζωή μου και πως, δεν φταίω εγώ που ο πατέρας μου δεν ξέρει τι έχει ή μάλλον τι κάνει και εγώ πρέπει και να φυλάγομαι και να είμαι καλό κορίτσι...

Βράδυ

lrene:πως κατέβηκες από το δωμάτιο σου;;
Anna:από το παράθυρο, σιγά μην έρχονταν η φίλη μου και εγώ ήμουν μέσα... Ποτέ...

Αρχίσαμε να πίνουμε, το ένα έγινε δυο,το δυο έγινε τρία μέχρι που χάσαμε το μέτρημα , αρχίσαμε να χορεύουμε σαν τρελές και σαν δαιμονισμένες... Μέχρι που μας ανέλαβε ο αδερφός της lrene που ήταν εκεί κοντά και τον πήρε, ήρθε εκεί μετά από λίγο και με πήγε σπίτι...

[•••]
Πρωί🌄

Το κεφάλι μου πονάει δεν μπορώ να σηκωθώ... Με χίλια ζόρια κατέβηκα κάτω και πήγα στην τραπεζαρία για να παρω το πρωινό μου γιατί είχα και σχολείο...

Father:βγήκες χθες;;
Anna:πως να βγω αφού με κλείδωσες μέσα..
Father:ΑΑ ναι σωστά........ Και αυτά τι είναι ;;

Πέταξε πάνω στο τραπέζι δυο περιοδικά με εμένα και την φίλη μου πρωτοσέλιδο...

Father:τωρα βγήκες ή δεν βγήκες;
Anna:παρατάμε...

Σηκώθηκα πήρα την τσάντα μου και έφυγα από το σπίτι και πηρα τα δρόμο για το σχολείο... Στο δρόμο όμως είδα κάποιον να με ακολουθεί και εγώ να ταραζωμαι και να μην μπορώ να το διαχειριστώ όλο αυτό...

The bodyguard of my life! Taehyung🐯Donde viven las historias. Descúbrelo ahora