κεφάλαιο 3

33 2 0
                                    

Ξύπνησα με ένα κεφάλι καζάνι δεν ήξερα που ήμουν πηγα να σηκωθώ από το κρεβάτι μου αλλα μόλις σηκώθηκα ζαλίστηκα και έπεσα ξανά κάτω, άκουσα κάποιον να ανοίγει την πόρτα αλλά επειδή δεν μπορούσα να σηκωθώ έμεινα εκεί..

-ξύπνησες;;
Anna:έτσι πιστεύω τι έγινε;;
Taehyung:δεν θυμάσαι;;
Anna:τι πρέπει να θυμάμαι δηλαδή..
Taehyung:δεν θυμάσαι τίποτα;
Anna:θυμάμαι ότι πηγαμε σε κλαμπ κΙ μου την έπεσε ο Barman και μετά από μαι βότκα που ήπια δεν θυμάμαι..

Τον είδα να απογοητεύεται αλλά σχεδόν αμέσως άλλαξε την έκφραση του..

Anna:έγινε κάτι που πρέπει να θυμάμαι;;
Taehyung:οχι, σαν την να έγινε...
Anna:ξέρω εγώ... Η lrene;;
Taehyung:μόλις λιποθυμήσες εκεί ήρθε πήρα τα πράγματα σου και φύγαμε από το κλάμπ και πήγαμε  ο καθένας στα αυτοκίνητο μα ΣΚΑΙ έφυγα με...

Anna:δεν έγινε κάτι άλλο;;
Taehyung:οπως;;
Anna:εννοώ κάτι με-μεταξυ μας...
Taehyung:τι είναι αυτά που λες..
Anna:συγγνώμη δεν ήθελα να σε προσβάλλω..
Taehyung:το έκανες όμως...

Έφυγε αμέσως από το δωμάτιο και χτύπησε την πορτα με δύναμη...

Τι είπα παλι ;;

Κατέβηκα κάτω και τον έψαχνα αλλά δεν το βρήκα πουθενά φώναξα το όνομα του αλλά και παλι δεν μου απάντησε, χτυπησε το κουδούνι και πήγα να ανοίξω...

...

Taehyung pov

Αυτό που είπε η μικρή με νευρίασε και από την άλλη με στεναχωριέσαι... Δεν ξέρω αλλά μετά το χθεσινό φιλί δεν μπορώ να την βγάλω από το μυαλό μου, την σκέφτομαι συνέχεια μόνο στην ιδέα ότι μπορεί ν-
Τι λέω είμαι υπάλληλος της δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να είμαστε μαζί ή μάλλον να κάνουμε κάτι...

Μετά από κανένα δίωρο γύρισα σπίτι και άνοιξα την  πόρτα.... Μόλις άνοιξα την πόρτα, είδα να έχει κάτω ένα κόκκινο υγρό έσκυψα και είδα ότι ήταν αίμα άρχισα να το ακολουθώ και με έβγαλε μέσα σε ένα μικροσκοπικό μέρος που ίσα-ισα χωράω... Έφτασα με ένα σημείο και είδα την Anna να είναι σε μια γωνιά κουλουριασμενη πηγα κοντά της την άγγιξα και εκεί ουλριάξε...

Taehyung:εγω είμαι...

Μόλις το είπα αυτό βγήκε από εκεί που ήταν και ήρθε και έπεσε πάνω στην αγκαλιά μου και την άκουγα να αναστενάζει και να κλαίει... Έχει γατζωθει πανω μου δεν μπορούσα να την αποθησω...

Taehyung:ηρεμησε είμαι εγώ εδώ δεν θα γίνει τίποτα...

Την πήρα αγκαλιά και την πηγα στο κάτω το μπάνιο πηγα μια πετσέτα και την  έβρεξα για να της βγάλω τα αίματα από πανω της...

The bodyguard of my life! Taehyung🐯Where stories live. Discover now