Bonus part(2)

33 3 1
                                    

Taehyung pov

3 μήνες αργότερα

Ευτυχώς εκείνη την ημέρα δεν έγινε κάτι σοβαρό, το παιδί ήταν μια χαρά, ο λόγος ήταν ότι πιέστηκε. Εγώ φταίω για αυτό.

Σήμερα θα παμε στο γιατρό για να μάθουμε το φύλο του παιδιού, είμαστε στην 20 εβδομάδες και πλέον μπορούμε να μάθουμε το φύλο, επιτέλους μεταξύ μας γιατί με έχει φάει η αγωνία.

Taehyung:anna μου σήκω να πάμε στο γιατρό.

Η Anna κοιμάται σχεδόν όλη την μέρα, την δουλειά την σταμάτησε για λίγο, πάω εγώ, εκείνη τρώει, κοιμάται, και καμιά φορά με βρίζει αλλά τι να κάνουμε αυτά έχει η εγκυμοσύνη.

Anna:λίγα λεπτά ακόμη.
Taehyung:μωρό μου σε παρακαλώ, θα μας περιμένει ο γιατρός.
Anna:δυο λεπτά είπα ακόμη.
Taehyung:αν σηκωθείς τώρα θα πάω να σου πάρω παγωτό πριν πάμε στο γιατρό.

Μόλις το είπα αυτό η Anna πετάχτηκε από το κρεβάτι και έβαλε ένα φουστάνι, που τόνιζε αυτήν την υπέροχη σχεδόν στρογγυλή κοιλίτσα της.

Anna:τι με κοιτάς;
Taehyung:απλά είσαι πανέμορφη αγάπη μου, δεν υπάρχει άλλη σαν και σένα.
Anna:αστα αυτά και πάμε να μου πάρεις παγωτό, μου το υποσχέθηκες;
Taehyung:το ξέρω αγάπη μου, έλα πάμε.

Ήρθε και έπεσε την αγκαλιά μου και με έσφιξε πάνω της.

Anna:Tae μου σε αγαπάω όσο τίποτα άλλο στο κόσμο.
Taehyung:και εγώ μικρή μου.

Της έδωσα ένα φιλάκι και άνοιξα την πόρτα και φύγαμε.

[•••]
Anna pov

Νοσοκομείο

Γιατρός:καλώ ήρθε κορίτσι μου, πως παει η εγκυμοσύνη;
Anna:αλλά γιατρέ συνηθισμένα θα λέγαμε συμπτώματα.
Γιατρός:τα έχει αυτά η εγκυμοσύνη. Θα δούμε το μωρό.
Taehyung:ναι γιατρέ.

Με έβαλε να ξαπλώσω και μου ανέβασε ανέβασε το φουστάνι, έστω να βάλω το υγρό στην κοιλιά μου.

Με πάγωσε την αρχή αλλά μετά που άρχισε να το κουνάει από εδώ και από εκεί.

Γιατρός:αν είναι γυναίκα θα βγει πολύ ζόρικη, δεν μπορώ να δω τι είναι.
Taehyung:εεε δικιά μου κόρη είναι.
Γιατρός:σίγουρος ο πατέρας βλέπω ότι είναι κορίτσι.
Taehyung:γιατρέ μου, δικό μας παιδια είναι την έχω κάνει εγώ δεν ξέρω τι θα είναι;
Γιατρός:κορίτσι μου δεν πας λίγο έξω για περπατήσεις, πας και το παιδί κουνηθεί από την θέση και μάθουμε το φύλο του.
Anna:θα βοηθήσει αυτί γιατρέ;
Γιατρός:να φανταστείς μια κοπέλα την έλαβα να κάνει 6 φορές το κύκλο του νοσοκομείου για να ήρθε το παιδί σε κατάλληλη θέση για να δούμε το φύλο του.
Anna:μπορεί να κάνω και εγώ το ίδιο;
Γιατρός:εξαρτάται από το αν θα θέληση να μας κάνει την χάρη.

The bodyguard of my life! Taehyung🐯Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang