Taehyung pov
Στην καφετέρια έχει πέσει πολυ δουλειά τώρα τελευταία, ο Jungkook έρχεται συνεχώς και με πρήζει να βγάλουμε..
Jk:αφού δεν έχεις δουλειά αύριο..
Taehyung:ναι αλλά δεν θέλω να πάμε..
Jk:άκου φίλε, η Anna έφυγε και δεν θα ξανά γυρίσει μάλλον πρέπει να το ξεπεράσεις και να προχωρήσεις όπως θα έκανε και εκείνη...
Taehyung:σε παρακαλώ μην αρχίζεις, δεν θέλω να μιλάμε για αυτό το θέμα..
Jk:ωραία... Θα βγούμε σήμερα μπορεί να γίνει και κάτι!
Taehyung:τι εννοείς;;
Jk:οτι μπορεί να κάνω κάτι πιο επίσημο με την lrene..Μακάρι να ήταν εδώ η Anna , θα το πήγαινα και εγώ φοβερά μαζί της, θα την έκανα πρόταση γάμου..
Taehyung:οκ θα έρθω, αλλά όχι μαλακίες..
Jk:σου υπόσχομαι..Φύγαμε από την δουλειά και πήγα στο σπίτι να φάω..
[•••]
Μπήκα μέσα και αμέσως ήρθε η μάνα μου και με ζάλισε..M/Kim:πως πήρε η δουλειά;;
Taehyung:ας τα λέμε καλά...
M/Kim:γιατί αγάπη μου;;
Taehyung:τίποτα μαμά... Τι φαγηρεψες;;
M/Kim:το αγαπημένο τον δυο αντρών το σπιτιού μου...
Taehyung:ναι, πάω να κάνω ένα μπάνιο..Μπήκα μέσα στην ντουζιέρα και άρχισα να κάνω μπάνιο, δεν μπορώ την σκέφτομαι συνέχεια, μου λείπει, τα χέρια, τα μαλλιά , τα μάτια της, γενικώς την ίδια μου λείπει... Μακάρι να ήταν εδώ...
[•••]
Η βαρετή ζωή μου είναι ίδια όπως παλιά, όπως πριν την γνωρίσω... Μόλις την γνώρισα άλλαξα, η ζωή μου ή μάλλον με άλλαξε;;
Αχ Anna μου γιατί με άφησες εδώ;;
Και γιατί δεν μου είπε ποτέ η μητέρα της που ήταν;
Πρέπει να την δω και να μάθω πράγματα για την Anna και που βρίσκεται για να πάω να την βρω...[•••]
Jk:ρε μαλάκα ακόμα να βρεις τι θα βάλεις;;
Taehyung:ποτε ήρθες;;
Jk:μου άνοιξε η μάνα σου... Εσύ ακόμα έτσι είσαι;
Taehyung:βαριέμαι δεν θέλω να έρθω...
Jk:αχ έχω μπλέξει, καλέ αν δεν έρθεις θα με σκοτώσει η lrene..
Taehyung:δεν θέλω...
Jk:άκου να σου πω δεν θα κάθεσαι να κλαις την Anna... Έφυγε! Μπορεί να ξανάρθει αλλά μέχρι τότε εσύ πρέπει να ζεις, αυτό θα ήθελε και για μένα η Anna οπότε ντύσουν να φύγουμε θα περάσουμε ωραία σήμερα..Taehyung:εντάξει θα έρθω αλλά μόνο για λίγο μετά θα φύγω..
Jk:καλά έλα και μετά βλέπουμε αν θέλεις να φύγεις...Με λίγα λόγια με έπεισε και άρχισα να ντύνομαι... Μου έφτιαξε το μαλλί και γενικώς με ξύρισε γιατί είχα λίγα γενιά.....
ESTÁS LEYENDO
The bodyguard of my life! Taehyung🐯
Fanficτι θα γίνει όταν η γονείς την Anna πάρουν ένα σωματοφύλακα για να την προσεχον επειδή εκείνη έχει πλέξει με κακές παρεας και βλακίες όπως σχεδόν όλοι οι νέοι... Taehyung σωματοφύλακας από τους καλύτερος από τους λίγους, μόνος σκληρός και απότομος...