κεφάλαιο 2

44 4 0
                                    

Ξύπνησα με ένα κεφάλι καζάνι γιατί χθες με όλες αυτές τις σκέψεις δεν κοιμήθηκα καθόλου, κατέβηκα κάτω και είδα τον πατέρα μου , την μητέρα μου.. Έβαλα την στολή μου... Και κάθησε στο τραπέζι η κυρία Kim με περιποιήθηκε όπως και κάθε πρωί...

Father:τι ώρα γύρισες χθες;;;
Anna:ότι ώρα γουστάρω, και επειδή δεν πρόκειται να σου πω άσε με να φάω γιατί θα μου χαλάσεις την ημέρα μου...
Mama:μην αρχίζετε πρωί-πρωί..

Πήρα ένα κρουασάν στο χέρι μου και βγήκα έξω... Είδα τον Taehyung να με περιμένει.. Αλλά εγώ εκεί που έμεινε ήταν στο ντύσιμο του...

Taehyung:

Πολυ μαύρο ρε παιδάκι μου, αλλά είναι πολυ όμορφος...

Anna:ορίστε!

Ετινα το χέρι μου που είχε το κρουασάν σε εκείνον..

Taehyung:οχι,οχι εγώ πάρει..
Anna:καλα μην εισαι τόσο ακατάδεκτος..
Taehyung:μα δεν είναι για-
Anna:καλά μην δικαιολόγησε, πάμε ;;

Μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο και τον περίμενα...

[•••]
Στο μάθημα

-Anna θα μου δώσεις το νούμερο σου;;
Anna:θέλω να προσέξω στο μάθημα, σκάσε...

Ο Taehyung κοίταζε τον συμμαθητή μου κάπως περίεργα αλλά τον σκούντηξα για να μην γίνει κάτι...

Anna:Μην κάνεις έτσι θα με πετάξει ο καθηγητής έξω!
Taehyung:καλά θα τον κανονίσω εγώ!

Τώρα τι έγινε γιατί δεν έχω καταλάβει και πολλά.. Ζηλευεις;;;

[•••]
Μεσημέρι

Έφτασα το σπίτι και κατέβηκα κάτω γιατί σήμερα είναι Παρασκευή οπότε θα βράδυ να βγω με την lrene μου, ναι έχει έρθει για λίγο καιρό να με δει τώρα που δίνουμε εξετάσεις και είναι και η  τελευταίες μου χρόνια... Κλείνω τα 18 σε ένα μήνα και 2 ημέρες οπότε πρέπει να διαβάσω για να περάσω ελπίζω...

Το σπίτι είναι άδειο ουτε η κυρία Kim ουτε οι γονεις μου πηγαίνω πιο μέσα και βλέπω ένα σημείωμα στο τραπέζι...

Σημείωμα:

Μαμά,
Αγάπη μου εμείς πρέπει να πάμε ένα ταξίδι για επαγγελματικός λόγος οπότε θα μείνεις για λίγο μόνη σου γιατί η  κυρία Kim θα πάει στην κόρη της οπότε θα μείνεις μόνη σου, σε αγαπάω πάρα πολύ, να προσεχής...

Μόλις το διάβασα πέταξα από την χαρά μου και άρχισα να χοροπηδάω σαν κατσίκι και να χορεύω... Άρα μπορώ να ξενυχτίσω και αν μην μου πεις κάνεις τίποτα... Θα πάρω την lrene να παμε έξω να περάσουμε τέλεια...

The bodyguard of my life! Taehyung🐯Donde viven las historias. Descúbrelo ahora