Ξύπνησα το πρωί με τρομερό πονοκέφαλο, κατέβηκα κάτω και είδα την μαμά και το πατέρα μου να παίρνουν το πρωινό τους...
Anna:μέρα!
Farther:δεν έμαθες όλην την λέξη εσύ;
Mama:σταμάτα επιτέλους εσύ... Καλημερα αγάπη μου, τι έχεις γιατί είσαι έτσι..Είδα τον Taehyung να με κοιτάει επίμονα και ανησυχητικά.
Anna:απλά νιώθω πιασμένη αυτό το διάστημα...
Ήρθε η μαμά μου και με πήρε αγκαλιά..
Mama:αχ το μικρό μου φέτος δίνει και έχει άγχος, μην νοιάζεσαι ξέρω ότι θα περάσεις αυτό που θες, είμαι εδώ για σένα...
Anna:τι θα έκανε βρε μαμα χωρίς εσένα...
Mama:θα ήσουν πιο πιασμένη μικρή μου!Την πήρα αγκαλιά και κοίταξα τον Taehyung μου με κοιτούσε..
Farther:φτάνει με της σαχλαμάρες.. Και εσύ φρόντισε να τα πας καλά το καλό που σου θέλω γιατί υπάρχει και εγώ παιδί που νοιάζεται για το μέλλον σου..
Mama:δεν είπαμε ότι θα το συζητήσουμε μαζί πρώτα και μετά θα το πούμε την Anna..
Anna:τι να μου πείτε...
Farther:υπάρχει ένα πλουσιο παιδι που ενδιαφέρε-
Anna:πριν ολοκληρώσεις δεν παντρεύομαι κανέναν και δεν θέλω να ασχολήσε μαζί μου... Κατάλαβε το δεν είμαι μικρή πλέον, η ζωή είναι δική μου..Με αυτό σηκώθηκα πάνω και αυτόματος σηκώθηκε και εκείνος...
Farther:τι είπες;;
Anna:δεν το άκουσες, μην ασχολείσαι μαζί μου, δεν θέλω να κάνεις κουμάντο την ζωή μου, η ζωή είναι δικιά μου...Σήκωσε το χέρι του...
Anna:τι περιμένεις χτυπάμε, αυτό δεν κάνεις πάντα μακριά από τις κάμερες και τα μάτια τον υποτιθέμενων φιλιών σου...
Κατέβασε το χέρι του..
Anna:μην περιμένεις από μένα τίποτα, δεν θα γίνω εγώ υπάλληλος σου...
Ξανά σήκωσε το χέρι του αλλά το έπιασα...
Anna:πάει ο καιρός που είχες επιρροή πάνω μου... Σε σιχαίνομαι όσο δεν φαντάζεσαι... Σηκώθηκα πήγα πήρα την τσάντα μου και έφυγα από το σπίτι μου... Άρχισα να τρέχω...
Taehyung pov
Έβλεπα την μικρή να νευριάζει αλλά και ταυτόχρονα να είναι έτοιμη να κλάψει... Την άκουσα να υπερασπίζεται τον εαυτό της...
Έφυγε γρήγορα από εκεί, την ακολούθησα, έτρεχε σαν αν ήθελε να ξεφύγει από κάποιον ή από κάτι...Μετά από λίγο σταμάτησε και έκατσε κάτω και άρχισε να κλαίει και να ουρλιάζει.. Δεν μπορώ να την βλέπω έτσι πήγα κοντά της και την πήρα μια αγκαλιά απο πίσω...
Anna:άσε με θέλω να κλάψω...
Taehyung:οχι!Γύρισα και είδα αυτά τα πανέμορφα πράσινα μάτια της να είναι κατακόκκινα... Έπεσε στην αγκαλιά μου και άρχισε να κλαίει πάλι.. Με έσφιγγε πάνω της...
Taehyung:έχεις εμένα μην σε νοιάζει τίποτα, εγώ θα είμαι πάντα εδώ για σένα, σε ότι και αν θες..
Έβγαλε το κεφάλι της από το λαιμό μου και με κοίταξε με αυτά τα πανέμορφα πράσινα ματάκια της...
Anna:αλήθεια;;
Είπε και ρούφηξε την μυτούλα της...
Taehyung:αλήθεια ρε μικρό!
Χαμογέλασε και ξανά μπήκε στην αγκαλιά μου.. Εγώ γέλασα με αυτήν την αντίδραση της και έσκυψα και της έδωσα ένα φιλί στο μέτωπο...
[•••]
Ήμασταν ακόμα αγκαλιά εκεί ο ένας να παίρνει δύναμη από τον άλλο..
Anna:Taehyung;;
Taehyung:πες μου..
Anna:τι έχουμε εμείς;;
Taehyung:εσύ τι πιστεύεις;;
Anna:δεν ξέρω εσύ περιμένω να μου πεις ...
Taehyung:είμαστε μαζί, ζευγάρι...Γύρισε και με κοίταξε, είναι σαν μικρό μωράκι, για την ακρίβεια είναι μωράκι το δικό μου... Με έπιασε από από το πρόσωπο και με φίλησε...
Taehyung:συγγνώμη που σου φώναξε απλά ζήλεψα..
Anna:εντάξει και εγώ ήμουν λίγο υπερβολική...
Taehyung:δεν θέλω να κάνεις την εργασία με τον Kai..
Anna:μην είσαι τόσο υπερβολικός, τι μπορεί να γίνει...
Taehyung:δεν μου αρέσει γιατί σου την πέφτει και με εκνευρίζει..
Anna:Ζηλιαρογατε μου εσύ...
Taehyung:μου αρέσει αυτό..
Anna:το ξερω!Με ξανά έπιασε από το πρόσωπο και με φίλησε μόνο ππυ αυτήν την φορά σηκώθηκε ελαφρώς από την θέση της χωρίς να σπάσει το φιλί μας ανέβηκε πάνω μου...
Anna pov
Μεσημέρι
Πήγαμε σε ένα μαγαζί που φτιάχνει φαγητό και πήρα πακέτο για έξω...
Anna:Tae μου θέλω να σου δείξω κάτι!
Taehyung:τι!
Anna:θα με αφήσεις να οδηγήσω;;
Taehyung:οκ αλλά προσεκτικά..Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και οδήγησα...
[•••]
KAMU SEDANG MEMBACA
The bodyguard of my life! Taehyung🐯
Fiksi Penggemarτι θα γίνει όταν η γονείς την Anna πάρουν ένα σωματοφύλακα για να την προσεχον επειδή εκείνη έχει πλέξει με κακές παρεας και βλακίες όπως σχεδόν όλοι οι νέοι... Taehyung σωματοφύλακας από τους καλύτερος από τους λίγους, μόνος σκληρός και απότομος...