κεφάλαιο 10

36 3 0
                                    

4 χρόνια αργότερα

Author pov

Η ζωή την Αμερική είναι ενδιαφέρουσα για την Anna αλλά και μίζερη δεν υπάρχει νόημα για εκείνη σε αυτήν ζει αναγκαστικά.. Ο πατέρας της επέτρεψε να γυρίσει την Κορέα μόνο για μια μέρα για να του δει επειδή θα έχουν βγει το αποτέλεσμα από το πτυχίο της... Που πατέρας της νομίζει ότι θα έγινε μια παρα πολυ οικονομολόγος αλλά τα σχέδια του άλλαξαν...

Ο Taehyung είναι την Κορέα δεν ξέχασε ποτέ την Anna και απλά προσπαθεί να ζει μαθαίνει για εκείνη από την μητέρας της αλλά αυτό δεν του λέει κάτι, του λείπει.
Δεν ξέρει οτι θα έρθει Κορέα έστω και για μια μέρα, τον πολιορκούν πολλες γυναίκες αλλά αυτός θέλει μόνο μια και αυτή δεν είναι άλλη από την Anna...

Anna pov

Γυρίσω Κορέα επιτέλους θα δω την μητέρα μου, να δω την κολλητή μου που μου έλειψε τόσο χρόνια...
Αλλά μόλις μάθει ο πατέρας ότι δεν έγινα αυτό που ήθελε να γίνει της τρελής αλλά εμένα δεν με νοιάζει πλέον, γιατί έχω βγάλει παρα πολύ λεπτά από όλα αυτά που μου έστελνε οπότε τώρα μπορώ να ζήσω ανεξάρτητα από το σπίτι και να μην με νοιάζει αν θα μου δώσει λεπτά πλέον...

Θα δω και το Taehyung μου έχει λείψει παρα πολύ, αλλά εκείνος λογικό να με έχει ξεχάσει, τόσες να τον πολιόρκησαν όλο και κάποια να τον τύλιξε, αλλά δεν πειράζει που έχω δεν το ξέχασα, γιατί έχω δεν θα τον ξεχάσω ποτέ είναι ο έρωτας της ζωής μου δεν θα τον ξεχάσω...

Ακούστηκε από τα μεγάφωνα ότι η πτώση για Κορέα είναι έτοιμη να αποχωρήσει και έτσι έδωσα το εισιτήριο μου και μπήκα μέσα...

Έστω η μάνα μου να ξέρει που είναι θέλω να τον δω έστω και από μακριά έστω και για λίγο, ακόμα και αν έχει κοπέλα, θέλω να μυρίσω το άρωμα του!

[•••]
Κορέα

Ξανά ήρθα!
Μυρίσω Κορέα!

Μόλις βγαίνω από τον έλεγχο βλέπω την lrene και τη μητέρα μου να με περιμένουν... Πετάω τα πράγματα μου κάτω και αρχίσω να τρέχω..

Anna:MAMA, lRENE!

Αρχίζουν και οι δυο να ερχονται τρέχοντα προς το μέρος μου... Έπεσα την αγκαλιά τους σαν να ήμουν ένα μικρό μωρό, όλες μας αρχίσαμε να κλαίμε σαν τρελές..

Mama:αγάπη μου ομόρφυνες έγινες μια θέα, είσαι πανέμορφη, δεν υπάρχει άλλη σαν και σένα μωρό μου..
lrene:τι κάνεις αγάπη, πως είσαι ;;
Anna:τι είναι αυτά μωρή..

The bodyguard of my life! Taehyung🐯Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon