Bölüm 3

403 43 2
                                    


Keyifli okumalar!!!



Muggle, yani büyücü olmayanların dünyası ile büyücüler dünyasını ayıran Çatlak Kazan Londra'nın Charing Cross Road sokağında bulunmaktadır. Harry'nin ilk Diagon Yolu'na girişi burdan olmuştu bu yüzden Sirius'u buradan götürmek istiyordu.

Şimdi ise Lındra sokaklarında Çarlak Kazan'a doğru ilerliyorlardı. Sirius heyecandan yerinde duramıyordu son aylardaki gibi.

Harry Çatlak Kazan'da tanınmamak için kafasına şapka geçirmişti ve şapkayı biraz aşağıya indirmiş, yüzünün yarısını kapatmıştı. Kendisini tanıyanlarla uğraşmak istemiyordu yanında oğlu varken.

Hızlıca barın arkasına geçtiler.

Harry çöp tenekesinin yanındaki duvarda tuğlaları saymaya koyuldu. "Üç yukarı...iki sağa..." diye mırıldandı. "Tamam, çekil biraz oğlum."

Asasının ucuyla duvara üç kere vurdu.
Dokunduğu tuğla hafifçe titredi. Duvarda küçük bir delik açıldı. Delik büyüdü ve bir saniye sonra Hagrid'in bile geçebileceği kemerli bir geçitteydiler.
Geçit, kıvrıla kıvrıla gözden yok olan taş döşeli bir sokağa açıldı.

"Ve Diagon Yolu." dedi Harry de yıllar sonra gelmenin heyecanıyla.

(Geçit kısmını kitapta yazanın aynısını yazdımm 😊.)

Berebar ilerlemeye başladılar. İlk önce Hogwarts cüppesi almak için Madam Malkin'in Her Duruma Göre Cüppeleri dükkânına girdiler. Sirius'un bedenine uygun olanları alıp çıktılar.

Cüppeler ve kravatlar sihirliydi. Sirius'a alınanlarda şu an Hogwarts işlemeleri vardı fakat Seçmen Şapka binasını söylediğinde değişerek kendi binasına ait işlemeler olacaktı. İşte sihir böyle bir şeydi...

"Tüy kalemlerin var mıydı?"

"Var, geçen yıldan kalmıştı." dedi kafasını sallayarak.

İhtiyaç listesinde yazan timsah gözü, yılan derisi ve sinek kanadı ellerinde yoktu. Bu yüzden Harry yönünü Büyük Büyücü Aktarı'na çevirdi. Sirius da babasını peşi sıra takip ediyordu.

Tabii etrafına attığı hayran bakışlarını saymazsak.

Dükkana girdikleri an burunlarına gelen çürümüş yumurta ve lahana kokusuyla yüzlerini buruşturup burunlarını tıkadılar.

"Bu kokuyu hiç özlememişim." dedi Harry iğrentiyle.

Sirius, Harry'yi kafasıyla onayladı. "Sanırım ben de bir daha yumurta yemeyeceğim."

\\\\\-----\\\\\

Ve son olarak Flourish ve Blotts'dan 4. sınıf kitaplarını alarak listeyi tamamlamışlardı.

"Weasley'lere de uğrayalım sonra da döneriz olur mu?" dedi Harry gülümseyerek.

"Olur ama dondurma yiyip öyle gidelim mi? Florean Fortescue'nun dondurmalarını çok merak ediyorum." Parıldayan gözleriyle Harry'e baktı.

Harry Hogwarts'da öğrenciyken her Diagon Yolu'na geldiğinde Ron ve Hermione ile Florean Fortescue'nun Dondurma Salonu'na giderlerdi.
Florean Fortescue'nun dondurmalarına bayılırdı. Tabii ki Sirius'a bu dondurmacıdan bahsetmişti.

"Olur, gideriz. Ben de biraz özlemiş olabilirim." dedi gülerek. Ve birlikte Weasley Büyücü Şakaları dükkanına doğru ilerlediler.

Dışarıdan bile içerisinin ne kadar kalabalık olduğu rahatça anlaşılıyordu. Seslerin çoğu Weasley'lerin dükkanindan geliyordu. Dükkana girdikleri an yüzlerine kanfeti patlamıştı. Kafalarının hemen üstünde uçuşan küçük çirkin yaratık cırtlak sesiyle, "Yeni müşteri, yeni müşteri!" diye bağırmaya başlamıştı.

 Love Me Again (𝒟𝓇𝒶𝓇𝓇𝓎)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin