Bölüm 12

320 44 18
                                    


Keyifli okumalar!



Draco, Harry ile konuştukları gün Sirius'un yanına gidecekti fakat Harry onu engellemişti. İlk önce kendisinin konuşmasını istiyordu. Oğluna derine inmeden anlatmalıydı. Draco buna saygı duydu. Zaten o da Scorpius ile konuşmalıydı.

Acaba Scorpius kötü bir tepki verir miydi? Bilmiyordu...

Eetesi gün boş vakti olduğu an Scorpius'un yanına gitme kararı aldı.

\\\\\

Scorpius Kehanet dersinden çıkıyordu. Derste çok bunalmıştı. Nefret ettiği dersler listesinde bu ders en baş köşedeydi.

Şu an yanında Sirius da yoktu. Dersten çıktıkları gibi Teddy, Sirius'u ondan kaçırmıştı!

Sirius demişken...

Geçen gün yaşanan olaydan sonra o konu hakkında pek konuşmamışlardı.

Zaten Sirius'un morali bozuktu daha da bozmak istememişti sarışın çocuk. Daha çok Sirius'un moralini yerine getirmeye çalışmış ve başarmıştı. Umuyordu ki babası, Sirius'a karşı tavır almazdı. İkisinin de iyi anlaşmalarını ümit ediyordu.

Ofladı.

Yalnız kalmayı hiç sevmiyordu.

Koridorda mutsuz mutsuz ilerledi. Sonra aniden karşısına biri çıktı. Sirius'un bahsettiği Scorpius'dan hoşlanan bir üst sınıflarında olan Ravenclaw'lu kız.

Durdu ve gözlerini kırpıştırarak kıza baktı. Hemen çaprazlarında bir kız grubu vardı muhtemelen karşısındaki kızın arkadaşlarıydı çünkü kendilerine bakıp kıkırdıyorlardı.

"Merhaba." dedi kız hafif bir utangaçlıkla. Yanakları hafifçe pembeleşmişti.

"Merhaba..." Ne demesi gerektiğini bilmiyordu. Zaten ne diyebilirdi ki? Daha adını bile bilmiyordu!

Kız sanki Scorpius'u duymuş gibi eliyle yüzünü örttü. "Ah ne aptalım! Kendimi tanıtmadım, Amy ben."

Sarışın hafifçe tebessüm etti. "Scorpius ben de."

"Biliyorum." Amy'nin gözleri kocaman açıldı. "Yani biliyorum derken, tanıyorum seni... Ah hayır tanımıyorum! Yani tanıyorum ama tanımıyorum.."

Genç kız ela gözlerini sıkıca kapattı. Yanakları da kırmızıya dönmüştü utançtan. Scorpius gülmemek için kendini zor tuttu.

"Adını biliyorum..."

Sarışın kafasını salladı. "Peki."

"Aslında sana bir şey soracaktım." Scorpius'dan gözlerini kaçırarak devam etti. "Noel balosuna benimle gelir misin?"

Sarışın şaşkınca gözlerini kırpıştırdı. Bunu asla ama asla beklemiyordu. Ne demeliydi? Daha önce hiç birinden böyle bir teklif almamıştı ki! Ayrıca Amy'i üzmekte istemezdi. Ne yapacaktı şimdi? Kabul ederse ona umut vermiş olurdu. Ama Scorpius umut vermek istemiyordu. "Ben..."

"Scorpius." Derin bir nefes aldı. Kısa süreliğine de olsa bu soruya cevap vermeyeceği için mutluydu.

Scorpius yanına gelen babasına döndü. "Efendim?"

Draco hafifçe tebessüm etti. "Biraz konuşabilr miyiz?" Scorpius mahçupça Amy'e baktı. Kız önemli değil dercesine gülümsedi ve arkadaşlarının yanına döndü.

"Olur baba."

Birlikte Draco'nun odasına ilerlemeye başladılar. "Nasılsın?"

"İyiyim, sen?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Love Me Again (𝒟𝓇𝒶𝓇𝓇𝓎)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin