0.1

5.4K 344 453
                                    

Sick Of You

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sick Of You

---

Üstündeki deri ceketi düzeltip, saçlarını geriye doğru itti. Alnının açılması ile kafasını sağa sola sallayıp, güzel olduğuna kanaat getirdi.
Erkekler tuvaletinde çıkıp, kantine arkadaşlarının yanına doğru adımladı.

Kim Seungmin okulun son sınıf popüler öğrencilerinden biriydi. Aynı zamanda zorbaların olduğu grupta yer alırdı.

Kendine bir sandalye çekip masaya oturdu. "Oo Seung yakıyorsun gene" diyen Yunho ile güldü. Göz kırpıp "Tabiki, kötü görünmek bize göre değil". Sohbet etmeye başlamaları ile kantindeki en gürültülü masa haline geldiler.

Junwo kantine giren kişi ile gülüp diğerlerine döndü "Hey baksanıza, şu ailesi olmayan ezik geldi". Diğerleri anında o tarafa dönerken Yunho "Hey ezik. Ailen ne kadar harçlık verdi. Oh dur unutmuşum senin ailen yoktu" diyerek dudak büzdü. Masada kahkaha koparken Chan masaya bakmış hepsini süzmüştü. En son Seungmin'le göz göze gelmiş sonra önüne dönmüştü.

Bang Chan, Seungmin'in aksine eziklenen bir öğrenciydi. Evet onu beğenen kişiler vardı ama bu grup her fırsatta Chan ile uğraşır bazen şiddete baş vururlardı. Chan onların yanında kendini küçük göstermemek ya da okuldan atılmasına neden olucak bir şey yapmak istemediğinden ses çıkarmazdı.

Aldığı su ile kantin sırasından çıkıp arkadaşlarının masasına geçti. Seungmin hem ortamdaki konuyu takip ediyor hem de ilerdeki masaya bakıyordu. Diğer üçlü gülüp eğlenirken Chan bir noktaya odaklanmıştı. O an farketti Seungmin , Chan'ı hiç gülerken görmemişti. Kafasını sağ sola sallayıp kendine geldi ve arkadaşlarına döndü.

"Hey Chan, iyi misin oğlum? Sessizsin". Chan Minho'ya dönüp omuz silkti "Boşver gene laf attılar öyle". Changbin eliyle masaya ritim tutmuş "Elimde kalıcaklar. Sen döv desen gidip döverim şimdi". Chan kaşlarını çatıp "Sakin Changbin. Bak hiç biriniz onlara bulaşmıyorsunuz tamam mı?". Üçlü ona onaylarken Hyunjin gergin ortam kalksın diye "Resmim yarışmaya gönderirdi. Hoca birinci olabileceğimi düşünüyor" diyerek konu açtı. Changbin onun yüzünü sevmeye başlamış "Sevgilim yaptı tabi ki birinci olucak" demişti.

Hyunjin bağırarak ondan kurturmaya çalışırken Minho onlara kahkaha atıyordu, Chan ise küçük bir tebessüm ile ikiliyi izliyordu. Bir süre sonra bir hocanın Chan dan, öğretmenler odasına gidip dosyalarını isteyince kantinden çıktı. Seungmin de arkasından çıkarken, boş koridorda"Hey!" diye seslendi.

Chan arkasını dönüp bağıran kişiyi görünce bıkkınlıkla nefes aldı. Ellerini cebine atıp ona döndü tamamen. "Evet Seungmin. Sen ezikle beni, biraz çabuk olursan sevinirim". Seungmin gülüp bir elini omzuna attı "Umursamaz tavırlarına bayılıyorum be. Eve gittiğinde annene ağlıyor musun. Oh doğru onun için mezara gitmen gerekir" Seungmin kendi kendine gülerken, Chan'ın ağzından da bir gülüş geldi "Senin için bu sözleri söylemek ne kadar kolay ya. Ama unutma Seungmin, bende olduğu gibi seninde zayıf noktan var. Ve ben bunu kullanmaktan çekinmem".

Seungmin kaşlarını çatıp olduğu yerde kalırken, Chan onun kafasını patpatlayıp ellerini cebine atarak yoluna devam etti. Seungmin'in zayıf noktasını bilmiyordu, sadece gözünü korkutmak istedi. Tepkisine bakılırsa başarılı da olmuştu. Öğretmenler odasına girip, hocanın istediği dosyalara bakınmaya başladı. Dosyaları bulup dolabı kapatacağı sıra duyduğu konuşma ile duraksadı.
"Kim Seungmin peki? Hangi okuldan gelmişti".
"Busan barış ortaokulu hocam. Çok başarılı ve nazik bir öğrenciymiş. Hocaları onu çok övdü. Yazık kendi kendine yaktı". Chan duydukları ile istemsiz gülümserken odadan çıktı.

Kantine inip hocasına dosyaları verdikten sonra masada oturan Seungmin'e baktı. Yarım ağız sırıtıp önüne dönmüş, arkasında anlamsızca ona bakan Seungmin bırakmıştı.

--

Chan sertçe yere itilmesi ile inledi. Junwo yumrukları dan birini daha Chan'ın suratına geçirip, yüzüne eğildi "Kızlar artık o kadar da beğenmeyecek galiba seni. Yazık" diğerleri gülerken, Chan gözlerini sımsıkı kapatmış zorlukla nefes almaya çalışıyordu. Gözlerini araladığın da Seungmin duvara yaşlanmış sadece izlediğini görmüştü.

"İşimiz bittiyse gidelim artık. Sevgiliniz bekliyor" diyerek yaşlandığı duvardan doğruldu. "Kanka bir kız daha var. Ayarlayalım sana" diyerek göz kırptı Yunho. Seungmin gülüp omzuna vurmuş "Başka zaman". Arkalarındaki Chan'ı takmadan gülüşerek gözden kayboldular. Chan bir süre öylece kalmış sonra zorlukla doğrulup elini dudaklarına atmıştı. Gelen kan ile küfür edip zor da olsa ayağa kalktı.

Gözleri dolu bir şekilde ilerlerken, ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Onlara karşı koyacak güce sahipti, ama hiç şiddet yanlısı biri olmamıştı. Artık onları umursadığı bile söylenemezdi. Sadece canı yanıyordu. Bir parka gelip banka çöktüğünde yaşları akmaya başladı.
Yaşları ard arda gelirken ayaklarını kendine çekip yüzünü gömdü.

Seungmin ise diğerlerinden kurtulup evine doğru ilerlerken parktaki bedeni gördü. Kaşları havaya kalkarken "Ağlıyor mu o?" diye mırırdandı. Oraya doğru ilerleyip önünde durdu. "Gerçekten ağlıyor musun ezik? Hani noldu o umursamaz Chan'a. Ağlak bir bebekmiş gerçekte" diyerek gülerken Chan başını kaldırdı. Kızarmış gözleri ile ona bakarken Seungmin tekrar gördü "İğrenç görünüyorsun. Seni nasıl bu kadar beğeniyorlar ki. Ailen olmaması normal". Chan git gide sinirlenmeye başlarken "Yaptıklarımız çok mu ağır geldi Channie? Ailen gibi kimsenin seni sevmemesi aslında çok normal".

Chan ayağa kalkmış ve tüm gücü ile Seungmin'i itmişti. Seungmin yere düşmesi ile şaşkınlıkla ona bakarken. "Bıktım gerçekten senin herşeyin den bıktım! Sesini duymaktan bıktım! Yüzünü görmekten bıktım! Yaptığın herşeyden bıktım! Senden gerçekten çok bıktım! Asıl acınacak durumda olan sensin! Yazık gerçekten yazık!". Derin bir nefes alıp hala şaşkınca ona bakan çocuğa tepeden baktı. "Asıl ben sana açıyorum Kim Seungmin" ve başka bir şey söylemeden parktan ayrıldı.

Eve geldiği gibi üstünü değiştirmiş, yaralarına pansuman yapıp yatağına uzanmıştı. Gözlerini kapatıp öylece dururken aklına gelen ile hemen doğruldu. Bilgisayarını alıp masasına geçip ve internetten bir şeyler araştırmaya başladı. Çıkan sonuca tıklarken "Ortaokul Seungmin kimmiş bakalım" diyerek sırıttı.

---

Sick Of You // Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin