1.5 ✓

2.9K 250 269
                                    

''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''

Hey Chan. Nasılsın? Herşey yolunda mı? Mutlu musun? Umarım artık mutlusundur. Sen bunu hak ediyorsun çünkü. Biz iyiyiz toparlanıyoruz zor da olsa.

Minho hepimize bakıyor. En güçlümüz o galiba. Gene de onu tek başına ağlarken yakalıyorum. Bunu sakın benden duyduğunu söyleme. Korkunç çünkü o.

Ben nasıl mıyım? İyi sayılmam. Artık ağlamıyorum. Çünkü sen bunu istemedin. Söz dinleyen bir çocuk olacağım!

Kendim istediğim kişi olarak yaşamaya çalışıyorum. Bazen sıkıntılar çıkıyor ama güçlü biriyim ben artık! Onlara karşı geliyorum! Hem Jeongin ve diğerleri hep yanımda.

Minho, Changbin ve Hyunjin ile oturup uzunca konuştuk. Aramızda bir sıkıntı yok hatta Minho bana da abilik yapıyor. O gerçekten harika biri. Hyunjin ile çok iyi anlaştık. Çok ortak noktamız varmış biliyor musun? Changbin ile genelde atışıtırız ama hiç biri ciddi değil

Hep beraber olsak da eksikliğin çok belli Chan. Sanki aniden çıkıp gelicekmişsin gibi hissediyorum. Kapıyı açılacak ve sen gireceksin bana "Nasıl kandın ama zorbam" diyeceksin. Gelsene Chan. Gelsene

Çok fazla pişmanlığım var. O gece den sonra kendimi affettirmek için herşeyi yapacaktım biliyor musun. Sen beni affet diye. Beni affeder miydin? Senden bu sözleri duymadan ben kendimi affedemiyorum.

Sana olan duygularımı da dile getiremedim. Başta kaçmaya çalıştığım ama sonra beni çekmesine izin verdiğim duygular. Seni seviyorum diyemedim üzgünüm. Gerçekten çok üzgünüm

Özür dilenecek o kadar fazla şey var ki. Hiç birini yapamamış olmak çok ağır. Senin olmaman çok ağır.

Eğer burada olsaydın bir şansımız olur muydu? Beni affedip sever mıydın?

Bence biraz uğraşmam gerekirdi hemen affetmezdin beni. Ama olsun ben katlanırdım. Senin yanımda olman yeterli çünkü.

Umarım orada mutlusundur Chan. Ben artık senin için bizim için ağlamayıp hayatımı gülerek geçireceğim. İstediğim kişi olarak, istediğim hayatı yaşayacağım. Kalbimde olduğunu bilerek seninle yaşayacağım.

Ve Chan birbirimize hiç dile getiremedik ama

Seni seviyorum

''

Selam aşklar
Umarım beğenmişsinizdir
Açıkçası benim için ayrı bir yeri oldu


Sick Of You // Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin