📀JISOO 'ME'

44 2 0
                                    

Sziasztok. 🥰
Látszólag leginkább vasárnap fogok ide hozni részeket, de igyekszem azért kicsit aktívabb lenni, vagy legalább időben hozni amit felírok magamnak. Mindenesetre, igen, ezt is éjjel írtam, mivel nem tudtam aludni, szóval el írások azért még lehetnek xD
De viccet félretéve, nem tudom említettem e, de nem vagyok kifejezetten a lányok rajongója, sőt, nagyon kevés dal van ami „mondhatni” tetszik tőlük és nem mászok a falra. Ezért is tartottam attól, hogy meghallgassam ezt a solot, hiszen úgy voltam fele „ez is olyan lesz mint a többi”. De nem éppen így volt, viszont erről majd később most csapjunk is bele.

Gondolom sokak várták már ezt a solot, és végre-valahára vége a várakozásnak úgy kb az egész K-pop közösség egésze számára.
Elsö szólóalbumának, a ME-nek kiadásával Jisoo hivatalosan is a reflektorfénybe lépett, kikerülve onnan, hogy csak ő maradt utolsónak solo nélkül.
Ugyan csak két dalt tartalmazó single album, de még így is több mint a semmi, hiszen a YG 2020-ban ígérte meg de...igen, már nagyon itt volt az ideje ennek.

Flower

Ezt a fülbemászó számot, 24, VVN és Kush komponálta.
Ez a dal Jisoo egyedi stílusának és személyiségének tökéletes reprezentációja. Mint már említettem, nem vagyok oda a lányokért, viszont ez a szép dallam, a fülbemászó szövegeivel valamilyen szinten lenyűgözött. Nyilván nem úgy, hogy le is csapjak az albumra (mint Jimin Face-nél), azért ott nem tartok, viszont végre valami újat is tudtak kiadni.
Tökéletesen kifejezi Jisoot, főleg az MV-ben látott önbizalmat és kecsességet sugárzó, miközben különféle divatos ruhákat vesz fel. Bár semmi extra, semmi olyan, amit ne szokhattunk meg volna ha felmerül a csapat neve, viszont mégis volt benne egy kis plusz, ami feldobta az egészet. A koreo is egyszerű, mégis megragadja a tekintetünket. Nekem kifejezetten tetszett a különböző virágok szirmait ábrázoló ruhák.

All eyes on me

Nos, nem mondom azt hogy nem tetszik, mert akkor hazudnék, viszont kevésbé jó mint a flower. Nem tudom, talán mert kicsit olyan vibe-ot add mint a többi lány soloja, de mindenesetre egyébként ez sem rossz szám. Sokkal magasabb mint az előző, de nem zavar, talán épp ettől nyúlik a jobb kategóriához.   

Fizikális formában, három LP verzióban (egy Vinyl), kit és a main jelent meg.

De összességében nem olyan rossz, nyilván ettől még nem lesz a kedvencem és (mint ahogy említettem), csak ezért nem fogom megvenni az albumot, talán ha idővel megszeretem, de ettől függetlenül kellemes csalódás volt, és nagyon de nagyon remélem, több ilyet láthatunk majd tőlük.

Nektek hogy tetszett?😊

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


Nektek hogy tetszett?😊

𝓚-𝓹𝓸𝓹 𝓬𝓸𝓯𝓯𝓮𝓮 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ