Sziasztok!
Az év első posztja ebben a gyűjteményben, amit igazán elhanyagolok (nem mintha a többivel nem ezt tenném xd), de kárpótlásként, szerintem igazán érdekes témával jöttem. Bár igaz, hogy régi és nem egészen az én véleményem, hiszen csak összeszedtem innen-onnan pár unpopular opiniont az I-Landról.
A napokban volt pár szabadidőm így végignéztem, és megfordult a fejemben, hogy vajon mit írhatnak róla az emberek. Egész érdekes dolgokat találtam. Mint ahogy mindig, most is nyugodtan megoszthatjátok a véleményeteket, de akkor lássuk is.
- Furcsa a tempó, talán azért mert már megszoktuk az amerikai ehhez hasonló műsorokhoz, de olyan mintha az akció közepén lenne vége, viszont a 80 százaléka meg lassú.
- Az éneklés nem igazán számított, pl Taki hangja a Fake Love-ban nagyon tele volt autotuneval (vagy csak nekem tűnik így?)
- Túl sok autotune, bár én jómagam szeretem, viszont sokszor úgy éreztem túl sok van már belőle
- Habár eleinte nagyon klassz volt az egésznek a felépítése, már unalmassá vált, talán mert nincs változás?
- Több gyakorlati interakció kellett volna a BTS-el, bár itt megsúgom, hogy valószínűleg a járvány vagy más ütemezés miatt nem történt több interakció. Ha engem kérdeztek ez nem feltétlen akkora nagy baj..vagy nem is tudom, de biztosan meg volt rá az okuk.
- Itt nem egészen értettem mi volt a probléma, de aztán rájöttem, valószínűleg az, hogy egy időben Zico és Rain nem tűnt fel. Aztán kiderült, hogy az utóbbi a másik műsorával volt elfoglalva, míg a másik a katonasággal (?).
- A ruhákkal is problémájuk volt. Leginkább a színek miatt, fekete, fehér, szürke, neon zöld, sárga, narancs. Sok helyen olvastam, itt inkább azzal volt a baj, hogy nem hagyták miszerint a saját ruhájukban legyenek, mint az érkezéskor, mivel többet láthattak volna szemelyiségükből.
- A személyes információval is gondok voltak. Pl sokaknak nem tetszett, hogy „egészen későn" tudtuk meg, Jake ausztrál, Sunoo pedig egészségügyi problémákkal küzdött.
- Valami a szavazással is gond volt, de ebbe nem megyek bele, mivel tényleg összezavart xd De kíváncsi vagyok a véleményetekre, mert szerintem is néhol igazán furcsa volt.
- A műsör titokzatos formátuma eleinte szórakoztató volt, de egy idő után elveszítette varázsát. Szerintem meg épp az a szép benne, hogy nem tudta az ember mi következik, bár ez sokaknak fejfájást okozott és volt hogy én is pislogtam mint hal a parton, de épp ezért néztem végig.
- Grounder kontra I- Lander újraalkotta a Stanford Prison kísérletet. Gondolom sokan hallottatok erről, a lényege, hogy egy professzor két csoportra osztotta a diákokat, fogoly és tiszt szerepet kapva. Ezt egy héti kellett eljátszaniuk, viszont a végén pszichológiai változást okozott a tanulókban. Ez az érzésem volt ebben az esetben is. Lehet túlzás, de mikor a két csapat „egyesült" a grounder tagot mind kényelmetlenül érezték magukat, és igyekeztek hasonlóan viselkedni.
- Bár ennek nem igazán lesz (számomra) értelme, de gondolom azért megosztom hátha van köztetek valaki aki többet tudd erről. Szóval nem igazán volt elmagyarázva, hiába kerestem több helyen, de csak annyit említenek, hogy Heeseung a személyisége miatt nem debutált a TXT csapatba, és hogy emiatt sokaknak nem a kedvence lett. Nos, őszintén lehet benne igazság, viszont én semmi rosszat nem láttam benne.
- A producerek szavaztak és a globális szavazások csak kisegítették. Ez viszont jó, mert így valóban tisztességes volt az eredmény.
- K a legidősebb, mégis szüksége volt több időre a csoportos teljesítményekhez, mivel az utolsó epizódokban nehézségekkel küzdött.
- Azzal sem értenek egyet, hogy nagyon sok mindent egyedül csinálnak, és így a későbbiekben nagyon nehéz lesz együtt dolgozniuk koreográfusokkal stb.
- Szórakoztatóbb lett volna a rapperek, táncosok, énekesek keveréke
- Jay-ben több a vezetői potenciál van mint amennyit az emberek hajlandóak beismerni. Igaz, hogy nem igazán viseli jól a stresszt, viszont (azt hiszem) a 9 epizódban elemezte a csapat erősségeit, a DIVE INTO YOU keretein belül. Nagyon precíz volt és a többieknek ez látszólag tetszett.
YOU ARE READING
𝓚-𝓹𝓸𝓹 𝓬𝓸𝓯𝓯𝓮𝓮 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴
FanfictionCsupán pár vélemény a kpop világról. 💫TAG 🌹 Bias lista 🎶 Dal vélemény 💽 Unboxing 📀Album vélemény 📖 Könyvajánló 💞 Sorozat ajánló 📸 Random opinion 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 tag #1 opinions