Sziasztok.
Ki hogy van mostanság?
Bevallom őszintén ezeknek a részeket soha nem tudom, hogyan kezdjek neki, de mint tudjuk mindig a kezdő lökés a legnehezebb xD
Viszont, amint megtudtam mi lett Lucassal, éreztem, hogyha nem is más egyéb, de pár szóban meg kell említenem, és szerencsére van köztetek páran, akik szívesen olvasnák el.
Nos, először is tudniillik, én nem igazán vagyok oda az NCT fiúkért. Szeretek pár dalt tőlük, viszont nem vagyok a rajongójuk, de ettől függetlenül „ismerem" őket. (pontosabban csupán pár tagot ismerek fel xD) Szóval úgymond annyira nem viselt meg Lucas esete, de biztosan vannak köztetek, akiket viszont igen.
De csapjunk is bele.Voltak már (és sajnos még biztosan lesznek) olyan énekesek, akiket kirúgtak/nak a csapatból a zaklatás, a drog, ittas vezetés és sok más hasonló miatt, ám olyanok is akikkel ártatlanul tették ezt. Mármint biztosan semmi sem tudunk és az esetek fele-fele arányban van igaza mindkét félnek. De, teljesen mindegy (persze vannak kivételes esetek) mennyire igazak a vádak az adott idolra, mégis miért teszik ezt?
Nagyon jól tudjuk mennyien keltetek hamis pletykákat( és fognak még nagyon sokáig) azért a pár percnyi hírnév cserébe, vagy a csomó pénzért a perekből és egyebekből. Persze csak HA nyernek.
Könnyen lehet szerkeszteni bármit, főleg ha az embernek van egy kis „tapasztalata", ismeretei ebben, majd feltölthetik a webhelyeken. És ezekkel az a baj, hogy túl sok figyelmet fordítanak feléjük.
Ha jól tudom, az első vádak Lucas ellen, -miszerint még 2021 augusztusában (Lucas, Hendery comeback előtt álltak), 3 rajongó megvádolta őt, hogy egyszerre járt a lányokkal, szexuális dolgokra kényszerítette, és még talán pénzzel is lehúzta őket,- hamisnak bizonyultak. De persze nem álltak meg itt, és pletykálni kezdtek róla (most itt nem biztos hogy csak ők hárman, lehet betársultak más „okos" személyek is), hogy nincs pénze, idegeneket kell megkérnie, hogy vegyenek neki élelmiszert meg cigarettát. Ha jól tudom a lányok (vagy csak egy közülük) még üzeneteket, sőt még hangfelvételt is közé tett az internetre, de úgyszintén hamisnak bizonyultak. Ezek után szünetre ment Lucas, most viszont már kilépett a csapatból.
Őszintén nem is tudom mit mondhatnék.
Egyszerűen nem értem az embereket.
Elvileg Lucas ezeket megcsinálta, lehet igaz lehet nem, viszont az megoldás, hogy lehordják a sárgaföldig, elvére, hogy tönkre menjen az egész élete? Abba nem gondolnak bele, hogy ez ugyan olyan undorító, mint amint elvileg ő tett? Ezzel nem bizonyítanak semmit, csak azt mennyire egy mocskos az emberiség. Mert ez az igazság.
Nagyon sokan azt gondolják, az idolok szentek, sérthetetlenek, nem követhetnek el hibákat ,stb. viszont ők is ugyan olyan emberek mint én vagy mint te, vagy bárki más. A különbség annyi, hogyha napvilágra kerül az ő hibájuk (ami sok esetben így van), tönkre teszi az egész karrierjét, életét, és sokszor apró kis semmiségekért veszít el mindent, aminek semmi valóságalapja. De még ha lenne is, ezt nem privátban kéne elintézni? Egymás közt mint a normális emberek.
A hétköznapokban is, ha teszünk valami oltári baromságot, nagyon ritkán hat ki a munkánkra, de ha idol az ember, jóformán még fingani sem szabad live közben, mert bírság jár érte.
Nem értem miért kell ennyire túlreagálni az egészet.
Azt meg végképp, hogy ezek után (már ha igaz amit állítanak), miért követik még instan? Boldog mosollyal rohangálnak NCT vagy WayV koncertekre, miközben sírnak, hogy áldozatok? Most komolyan...
És az SM, hol a bánatban van ilyenkor?
Ha valami botrány tör a felszínre, akármelyik másik cég kivizsgálást indít, jogi lépéseket tesz, és még butaságokra is kényszerítik az idolokat (pl bocsánatot kérni tulajdonképpen a semmiért), viszont elkövetnek mindent ami tőlük telik, hogy tisztára mossák a nevüket.
Viszont az SM nem csinál semmit, és ez itt a hatalmas probléma. Mert mikor már ennyire elfajulnak a dolgok, nem nekünk, rajongóknak kötelességünk őket megvédeni, hanem a cégnek. De addig míg nem fog tenni semmit, sajnos mi sem tudjuk meg, hogy ártatlan vagy sem lucas.És bár erről nem terveztem írni mikor ezt elkezdtem, azért megejtek pár szót, amit eddig lehet tudni.
Szóval Majus 11-kén, röviddel a TEEN TOP-ból való hivatalosan bejelentet kilépése után, CAP youtubeon egy élő adást indított, hogy elmondja őszinte gondolatait. Mert ha nem tudtátok volna, kilépett miután nem megfelelően beszélt a nézőivel (gondolom stream közben), és mellé még dohányozni is mert. De nem is mondok semmit, beillesztek ide pár fordítást a liveból, amin elmondta gondolatait."Soha nem beszéltem erről nyíltan senkivel, de mindig is szerettem volna egy bizonyos ponton kilépni a csoportból. "
"Személy szerint nem hiszem, hogy a tetteim helytelenek voltak. Elnézést kérek, amiért hazudtam a rajongóknak. Úgy tűnt, hamarosan meghosszabbítják a szerződésünket a történtek miatt, és ez sarokba taszított. Extrém módon cselekedtem."
"Tulajdonképpen beszélni akartam a dongsaengeimmel erről, ezért felhívtam őket, de mind elfoglaltak voltak, így nem volt időm felhozni a dolgot. Közben a bűntudatom egyre halmozódott. Nem akartam megbántani másokat emiatt a lelkiismeret-furdalás miatt. Próbáltam felhozni a témát a céggel, és mindenféle oda-vissza viták folytak a szerződéseink megújítása körül. Szóval nagyon bonyolult lett, és elkezdtem gondolkodni, hogy ha a lehető legbiztosabban meg akarom szakítani a kapcsolatom, akkor okozzak valami bajt, aztán bocsánatot kérjek és távozzak. Tudom, hogy ha bajt okozok, az rontja a csapat imázsát. De ha elhagyom a csapatot, akkor a baj okát is megszünteti, és így számomra ez rendben is volt. Tudom, hogy bizonyos szempontból önzően cselekedtem anélkül, hogy bárkitől is megkérdeztem volna."
YOU ARE READING
𝓚-𝓹𝓸𝓹 𝓬𝓸𝓯𝓯𝓮𝓮 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴
FanfictionCsupán pár vélemény a kpop világról. 💫TAG 🌹 Bias lista 🎶 Dal vélemény 💽 Unboxing 📀Album vélemény 📖 Könyvajánló 💞 Sorozat ajánló 📸 Random opinion 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 tag #1 opinions