Sziasztok!
Hát az már biztos, hogy nem mostanában posztoltam ide, viszont nem igen volt téma miről. Nem mondom, hogy időm nem volt, mert hazudnék, hiszen ehhez a gyűjteményhez, nem kell annyi idő míg megírok egy-egy részt (bár ez attól függ milyen témáról van szó) mégse tudtam mit kellene írnom. Viszont ezt az unpopular opinions egészen megtetszett, így hát összeszedtem pár „témát", ami egészen érdekes. Szerintem.
Viszont nem tudom ezt milyen időnként fogom hozni, illetve egyáltalán folytatni fogom e, de szerintem mindenképp megérte ez a rész.
1. Az ARMYk eltulozák a Bangtan bevonulást illetően.
Nyilván tudom min mennek keresztül a rajongok (főleg akiknek biasuk a fiuk), hiszen mikor anno két éve Exo Chanyeol bevonult, én is hasonlóan éreztem. Túl hosszúnak tűnt az a 18 hónap az első napokban, de aztán egyre több sikert ért el, és annyira büszke voltam rá, hogy észre sem vettem de már leszerelt. Szóval tényleg megértem az aggódást stb., viszont azt nem miért kell ennyire túlzásokba vinni. Más bandából is vonulnak be, mások is kevésbé látják kedvencüket ez idő alatt, s mégsem áll meg a világ.
2. A kpopnak szüksége van a NewJeansra.
Őszintén nem ismerem annyira őket, mert tudniillik csajokat nem nagyon hallgatok, viszont úgy érzem (bár csak egy dalt hallgatom tőlük) ők mások. Viszont annyira jó a koncepciójuk, jól mutatják be a kpopot, hogy szerintem megéri kis figyelmet szentelni rájuk.
3. Jennie viselkedése (őszintén nem tudom hogyan kellene ezt írjam, úgyhogy hunyatok szemet felette xd)
Szóval én nem követem a csajokat, pár dalt hallgatok tőlük, néha egy-egy cikket elolvasok ha folyamatosan feldobja nekem a googli, de egyébként ennyi is lenne a kapcsolatom velük. Viszont elvileg már nem akar csapattag lenni, és sokan(?) gondolják úgy hogy jobb lenne nélküle. Nem egyszer hallottam már, mennyire borzalmas, lusta mozgásai vannak, tönkretette az imázsát stb., viszont mondom, nem tulajdonítok nagy figyelmet rá, de a rajongói megvédik, viszont meddig? Már ha ez igaz amit mondanak róla.
4. Jungkook „seven" igazán jó dal
Valakitől hallottam, hogy vannak akik utálják(ták) ezt a dalt, és nem értem miért. Mármint igen, az explicit verzió khm...szóval igen, nem kell szavakat használnom, de ezt eltekintve szerintem igazán jó kis dal. Jó kissé eltúloztak dolgokat benne, viszont kellemes, megnyugtató egyben mosolyt csal az ember ajkaira. Azt nem értem, és nem is akarom, miért kell a dögös, szexi, aranyos oldalát nézni, mármint hogy a dal közben mennyire illik rá ezek. Olyan érzést kelt, mintha csak ezekre koncentrálnának és nem maga a dalra.
5.Normálisan kellene bókolni az idoloknak, nem pedig szexuálisan
Nem tudom hogyan mondjam ezt normálisan, hogy senki se értse félre, de mostanában (de úgy egészében) olyan ritkán lát az ember egy őszinte bókot/véleményt egy-egy hírességről, vagy éppen arról ami dolgozik. Általában mind kitér undorító, szexuális módon, hogy már én érzem rosszul magam. És ami a legundorítóbb egyben legszomorúbb, hogy ezeket általánosságban kiskorú rajongok teszik.
6. A fanfictionak bizonyos mértékig nagyon is jók
Na most, én is írok fanfictiont (méghozzá blt, ahol Jungkook várandós), és a fantasyval is rendben van, esetleg a nsfw tartalommal is, ám egy bizonyos szintig. Szerintem egy olyan történetnek, aminek semmi alapja csak a durva szex, ahol oppa jól meg khm..csinálja a másik oppat, vagy éppen egy édes négyesbe csöppen a szereplő...na ennek semmi értelme. Mármint nyilván fel lehet építeni valami alaptörtének köré, de hogy csak mindig, minden a szexről szóljon...a megaláztatásról, nem is beszélve. De ez csupán az én véleményem.
ESTÁS LEYENDO
𝓚-𝓹𝓸𝓹 𝓬𝓸𝓯𝓯𝓮𝓮 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴
FanficCsupán pár vélemény a kpop világról. 💫TAG 🌹 Bias lista 🎶 Dal vélemény 💽 Unboxing 📀Album vélemény 📖 Könyvajánló 💞 Sorozat ajánló 📸 Random opinion 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 tag #1 opinions